Wellicht hiermee?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef E.T. het volgende:
Iemand enig idee waar ik de leeftijd van m'n MBP snel kan zien?
Coconut Battery komt niet verder dan 11 maanden, maar wil ff specifieker weten hoe en wat.
M'n batterij is moeilijk aan het doen en ben bezig met diverse keren helemaal leegtrekken en goed volladen, maar wil even kijken hoe lang ik nog heb om dit vol te houden, zonder dat ik over m'n jaar heen ga
Als je je Muziek e.d. ook allemaal backupt , kun je het zo terug zetten ja. Als je een schone installatie hebt gedaan en je in het beginvenster komt vraagt de Mac je , of je een Time Machine kopie wil tterugzetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:38 schreef -Menn0- het volgende:
Stel ik doe eens gek en doe een schone install van OSX.
Hoe krijg ik dan via Time Machine weer alles in m'n iTunes bibliotheek, iPhoto bladiebla. Moet ik dan de mp3/jpg bestanden zoeken in Time Machine of kan het makkelijker.
Kan vast wel weet alleen zelf niet hoe, dus zou iemand die het weer zo vriendelijk willen zijn om het mij even uit te leggen![]()
Ik heb niet aangeklikt dat hij het niet moet doen dus ik neem aan dat hij dan gewoon alles heeft gebackupped. Wat zijn eigelijk de voordelen van een schone installatie als je alles weer terug zet? (Nog nooit gedaan namelijk zo'n schone installatie)quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je je Muziek e.d. ook allemaal backupt , kun je het zo terug zetten ja. Als je een schone installatie hebt gedaan en je in het beginvenster komt vraagt de Mac je , of je een Time Machine kopie wil tterugzetten.
Snelheid vooral al vraag ik me af of je dat merk als je je spullen weer allemaal terugzet .. als het nog prima werkt waarom zou je het dan doen ..quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb niet aangeklikt dat hij het niet moet doen dus ik neem aan dat hij dan gewoon alles heeft gebackupped. Wat zijn eigelijk de voordelen van een schone installatie als je alles weer terug zet? (Nog nooit gedaan namelijk zo'n schone installatie)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Oh en trouwens ben ik even blij dat ik de scheurPhone niet heb ..
Niet alleen vanwege de scheuren .. daarnaast zijn er nog een hoop aantal andere zaken waardoor ik hem niet wil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die een scheurtje hebben, terwijl er al meer dan 1 miljoen iPhones zijn verkocht. Die van mij is lekker scheurloos. Alhoewel, ik scheur wel lekker over het internet op 3G snelheid.
Aan de andere kant weet je ook niet hoe die scheuren zijn ontstaan. Het kan ook nog zo zijn dat een alu behuizing ook niet onbeschadigd was gebleven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege de scheuren .. daarnaast zijn er nog een hoop aantal andere zaken waardoor ik hem niet wil.
Maar goed het is natuurlijk een kwalijke zaak dat er scheuren ontstaan , precies hetzelfde als met de MacBook. Ze hadden maar beter bij aluminium kunnen blijven dan heb je dat tenminste niet en het ziet er natuurlijk ook een stuk beter uit.
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?quote:''Onze technici hebben een complete diagnostische controle uitgevoerd op uw IPOD TOUCH en hebben de symptomen zoals vermeld bij het aanvragen van de reparatie niet kunnen reproduceren. Wij kunnen als resultaat van het testen bevestigen dat uw product voldoet aan de specificaties van Apple voor aanvaardbare prestatie, bruikbaarheid en functionaliteit.
Als onderdeel van onze evaluatie- en testprocedures, zijn op uw product de nieuwste software- en firmware-updates geïnstalleerd. Nu zult u het product terugkrijgen; u kunt het binnen twee werkdagen verwachten. Bijgesloten treft u dan een brief aan met meer informatie over onze evaluatie en wat nuttige tips voor probleemoplossen.''
Mijn collega heeft een antieke iPhone en op de achterkant zijn een paar stukjes aluminium afgebladderd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege de scheuren .. daarnaast zijn er nog een hoop aantal andere zaken waardoor ik hem niet wil.
Maar goed het is natuurlijk een kwalijke zaak dat er scheuren ontstaan , precies hetzelfde als met de MacBook. Ze hadden maar beter bij aluminium kunnen blijven dan heb je dat tenminste niet en het ziet er natuurlijk ook een stuk beter uit.
Ik heb het toch voor elkaar gekregen een klein krasje op de voorkant te hebben. En ik doe mijn sleutels altijd in een andere broekzak...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb ook een mooie kleine kras op de achterkant van mijn Alu iPhone, maar dat krijg je als je hem in een broekzak bij een bos sleutels stopt. De voorkant is echter niet stuk te krijgen.
Ah, hiermee zijn ook de security issues opgelost in BIND, de DNS-server die bij OS X zit. Er was wat gezeur gekomen vanuit de security wereld dat Apple BIND niet heeft gepatched naar aanleiding van een exploit die in juli bekend werd gemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb er weer een mooie security-update bij staan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef E.T. het volgende:
Iemand enig idee waar ik de leeftijd van m'n MBP snel kan zien?
Coconut Battery komt niet verder dan 11 maanden, maar wil ff specifieker weten hoe en wat.
M'n batterij is moeilijk aan het doen en ben bezig met diverse keren helemaal leegtrekken en goed volladen, maar wil even kijken hoe lang ik nog heb om dit vol te houden, zonder dat ik over m'n jaar heen ga
Antiek?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een antieke iPhone en op de achterkant zijn een paar stukjes aluminium afgebladderd.Nog lelijker dan kleine scheurtjes. En stel dat er op mijn iPhone ook scheurtjes komen kan ik het gewoon laten vervangen bij T-mobile.
Witte iPhone en zwarte MacBook![]()
Ja hoor ; gebruik de link die Quicktime gebruikt om hem af te spelen , kopieer hem naar VLC en afspelen maar. Ook fullscreen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:19 schreef elcastel het volgende:
Ik stream nogal eens (rtlgemist, uitzendinggemist etc), maar kan dit ook gewoon fullscreen ? De laatste keer dat ik daar op zocht kwam ik op Quicktime Pro, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een betaald proggie moet hebben om 'gewoon' fullscreen te streamen ? Nee hè ?
En kan dat ook automatisch eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:55 schreef JoMo0 het volgende:
Ja hoor ; gebruik de link die Quicktime gebruikt om hem af te spelen , kopieer hem naar VLC en afspelen maar. Ook fullscreen.
Anyone?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef Dynd het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch heeft al een behoorlijke tijd een probleem. Het scherm doet het op een bepaalde plek niet en dat zorgt voor een hele hoop problemen! Zo kan ik niet bij de eerste selectie van een lijst (Bijv. podcasts, wifi etc.) en doe bepaalde letters van het toetsenbordje het niet. Wel vreemd is dat sommige letters het soms wel doen en soms niet, de letter T bijvoorbeeld terwijl hij gewoon in dezelfde postitie blijft (Niet gedraait). Dit allemaal is erg vervelend en irriterend en daarom heb ik een paar dagen terug Apple gebeld en hem opgestuurd om hem te laten repareren. Nu kreeg ik het mailtje met de volgende inhoud:
[..]
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?
- Dynd
Ze hebben het probleem niet kunnen reproduceren. Dus het probleem is er (als het goed is) niet meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef Dynd het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch heeft al een behoorlijke tijd een probleem. Het scherm doet het op een bepaalde plek niet en dat zorgt voor een hele hoop problemen! Zo kan ik niet bij de eerste selectie van een lijst (Bijv. podcasts, wifi etc.) en doe bepaalde letters van het toetsenbordje het niet. Wel vreemd is dat sommige letters het soms wel doen en soms niet, de letter T bijvoorbeeld terwijl hij gewoon in dezelfde postitie blijft (Niet gedraait). Dit allemaal is erg vervelend en irriterend en daarom heb ik een paar dagen terug Apple gebeld en hem opgestuurd om hem te laten repareren. Nu kreeg ik het mailtje met de volgende inhoud:
[..]
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?
- Dynd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
Dat soort dingen staan meestal op lowendmac: http://lowendmac.com/osx/leopard/unsupported.html
How To Eject a Stuck CD or DVD from MacBook SuperDrivequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:30 schreef super-muffin het volgende:
Mijn MacBook wil een DVD niet meer uitspugen. Heb al van alles geprobeerd, met de muisknop of spatie ingedrukt, drutil eject in de Terminal, in Toast op Eject Disc gedrukt.
Niet leuk, ik wou nog een tweede film kijken op mijn werk.
Hm dat werkt ook niet voor mij. Ben langs geweest bij de iFactors maar daar lukte het ook niet. Ga morgen weer langs en laat het iemand anders doen en anders ben ik 'em kwijt voor maximaal 2 weken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
How To Eject a Stuck CD or DVD from MacBook SuperDrive
Dat trukje met het stukje karton heb ik helaas ook een keertje moeten doen. Je moet dus met een stukje karton o.i.d. de cd stil houden. En dan wordt hij uitgespugd.
iFactorsquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm dat werkt ook niet voor mij. Ben langs geweest bij de iFactors maar daar lukte het ook niet. Ga morgen weer langs en laat het iemand anders doen en anders ben ik 'em kwijt voor maximaal 2 weken.
laptop in een hoek van 45 graden(naar voren kantelen) houden wil ook weleens helpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm dat werkt ook niet voor mij. Ben langs geweest bij de iFactors maar daar lukte het ook niet. Ga morgen weer langs en laat het iemand anders doen en anders ben ik 'em kwijt voor maximaal 2 weken.
Die man begon er iig niet over. Maar goed, het is trouwens een gehuurde DVD die er inzit die morgen terug moet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
iFactors
Doen die ook nog aan vervangende laptops?
Als je de iPhone activeert wel ja. Zonder activatie kom je nergens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:55 schreef achterop23 het volgende:
Weet iemand of de iphone functioneert als ipod touch wanneer ik er geen simkaart in stop?
mijn simkaart werkt namelijk pas vanaf september
Mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die man begon er iig niet over. Maar goed, het is trouwens een gehuurde DVD die er inzit die morgen terug moet.
@hier boven. Ja dat kan.Je kan ook gewoon WiFi gebruiken
Acers misschien ..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
iFactors
Doen die ook nog aan vervangende laptops?
Precies. Bij MacHouse mogen dan wel een paar wereldvreemd-uitziende types rondlopen, de service die ik er tot dusver heb gehad is altijd perfect geweest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Naar iFactors gaan is niet echt slim nee. De meeste weten net hoe een Mac aangaat en daar blijft het bij. iFactors heeft sowieso geen technische dienst. De MacHouse wel ..
quote:[..]
Acers misschien ..
Onder System Preferences > Displays.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Qunix het volgende:
Ik heb mac os x geinstalleerd maar nu is mijn beeldscherm 90 graden gedraaid. Hoe zet ik dat naar normaal?
Die is verstopt... Als ik de alt toets inhoud en dan op display druk zie ik een nieuwe drop down menu met rotate: 90, 180 etc...quote:
Nee. Over welke handleiding heb je het? Die 3 kaartjes zeker ..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef Rossoneri het volgende:
Ik heb laatst een ipod shuffle gekocht, handig ding. Echter vraag ik me een ding af, namelijk moet itunes ook aanblijven staan tijdens het opladen van je ipod shuffle?? Ik kan er niets over vinden in de handleiding namelijkEn ik ben een Apple n00b.
Bij de nano en de iphone hoeft dat niet, dus lijkt me niet. Het moet trouwens ook werken met zo'n optionele lichtnet usb stekker, en daar staat ook geen itunes op. Lijkt me geen probleem dus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef Rossoneri het volgende:
Ik heb laatst een ipod shuffle gekocht, handig ding. Echter vraag ik me een ding af, namelijk moet itunes ook aanblijven staan tijdens het opladen van je ipod shuffle?? Ik kan er niets over vinden in de handleiding namelijkEn ik ben een Apple n00b.
Nee die nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee. Over welke handleiding heb je het? Die 3 kaartjes zeker ..![]()
Ik vermoed dat hij geen drivers heeft voor je netwerkkaart. Je moet even kijken of er drivers voor te vinden zijn, en anders een ander netwerkkaartje proberen. Of gewoon een Mac kopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:12 schreef Qunix het volgende:
Ik heb Mac OS X geinstalleerd als native speed op mijn intel machine.
Ik heb alleen geen internet. Bij Network (10.4.8) staat bij configuratie wel Built-in Ethernet maar kan hem niet activeren. Hij staat ook in licht grijs. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Denk dat hij in de war is met de firewire...
Bvd.
http://docs.info.apple.co(...)ac/10.5/nl/9036.htmlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef Lunar het volgende:
Vorige maand een nieuwe MacBook gekocht, is de battery health alweer terug naar 97%.
Met welk programma check je dit ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef Lunar het volgende:
Vorige maand een nieuwe MacBook gekocht, is de battery health alweer terug naar 97%.
Rebooten heeft niet geholpen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:58 schreef Xilantof het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort het...
en zo is het bij mij:
[ afbeelding ]
Geen idee, ga ik nog wel proberen ook. (reboot van 't dock hielp iig niet).quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Rebooten heeft niet geholpen?
Ik zou het trouwens zo laten staan, vind het zo best wel mooi..
iFactors zijn oplichters die te hoge prijzen rekenen voor de Mac's en naar het schijnt 10% van je verkoopprijs inhouden als je een artikel dat niet goed is retourneert. Zelfs de Media Markt doet zoiets niet!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en als je bij iFactors begint over een laptop die niet lekker meer opstart beginnen ze volgens mij al gelijk te schuimbekken
ik kom zojuist tegen dat een hele lading batterijen van MBP's niet goed zijn en een lage lading/levensduur bij minder dan 300 cycles is daar een symptoom van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:30 schreef E.T. het volgende:MBP, 11 mnd oud, accu heeft 160 cycles... 50%
calibreren exact zals apple zegt.... heb ik nog maar 24%![]()
maandag toch maar even bellen
Heb je puik geregeld!quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef nicomart het volgende:
mag op mijn nieuwe baan gaan ontwikkelen voor de iphone. Vrijdag even uitgezocht wat ik allemaal ga krijgen.
Een iPhone natuurlijk (naast de iphone die ik al heb), een 2,5 GHz macBookPro met daarbij een 24 inch lcd scherm
Erg blij dat ik voor een MBP mocht gaan. Zo heb ik er thuis ook nog een beetje plezier van
sorry voor de semi-opscheppost, maar ik ben er blij mee
Goh laat dat nu erg veel op een woning-aktie in de Bijlmer lijken..quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef nicomart het volgende:
mag op mijn nieuwe baan gaan ontwikkelen voor de iphone. Vrijdag even uitgezocht wat ik allemaal ga krijgen.
Een iPhone natuurlijk (naast de iphone die ik al heb), een 2,5 GHz macBookPro met daarbij een 24 inch lcd scherm
Erg blij dat ik voor een MBP mocht gaan. Zo heb ik er thuis ook nog een beetje plezier van
quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:13 schreef spy08 het volgende:
[..]
Goh laat dat nu erg veel op een woning-aktie in de Bijlmer lijken..
Nice. Ik ben ook net begonnen bij een nieuwe baan en daar mag ik ook gaan ontwikkelen voor de iPhone. Alleen krijg ik er geen MacBook, moet het doen met een aluminium iMac en mijn eigen iPhone.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef nicomart het volgende:
Lolquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef nicomart het volgende:
Dan zitten we op hetzelfde niveau. Ik heb ook datzelfde boek gekocht en die ben ik rustig aan het doorwerken. Eigenlijk ook met dezelfde voorkennis als jij
Wel voor het eerst dat ik op een mac werk, maar dat went ook snel. Je moet alleen je foute windows handelingen afleren.
Mooiste voorbeeld was dat ik een bevriende macgebruiker vertelde dat ik dacht dat de dvd schijf van mijn geleende mac niet werkte omdat ik de schijf niet zag bij 'mijn computer'. Hij vroeg of ik er dan een dvd in had zitten en dat was niet zo. Dus toen vroeg hij waarom ik die dvd schijf wilde zien als er toch niets in zat?
Tja.. mooi voorbeeld denk ik
Slechte zaak inderdaad. Volgens Apple moet je na 300 cycles nog 80% hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:30 schreef E.T. het volgende:MBP, 11 mnd oud, accu heeft 160 cycles... 50%
calibreren exact zals apple zegt.... heb ik nog maar 24%![]()
maandag toch maar even bellen
Alleen ik werk al meer dan 4 jaar op Mac's.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef nicomart het volgende:
Dan zitten we op hetzelfde niveau. Ik heb ook datzelfde boek gekocht en die ben ik rustig aan het doorwerken. Eigenlijk ook met dezelfde voorkennis als jij
Wel voor het eerst dat ik op een mac werk, maar dat went ook snel. Je moet alleen je foute windows handelingen afleren.
Mooiste voorbeeld was dat ik een bevriende macgebruiker vertelde dat ik dacht dat de dvd schijf van mijn geleende mac niet werkte omdat ik de schijf niet zag bij 'mijn computer'. Hij vroeg of ik er dan een dvd in had zitten en dat was niet zo. Dus toen vroeg hij waarom ik die dvd schijf wilde zien als er toch niets in zat?
Tja.. mooi voorbeeld denk ik
Dat komt omdat je pas naar het a'dam tournament hebt gekeken, nu doet je tv het niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:26 schreef Roi het volgende:
Ik heb een VGA kabel aangesloten op m'n Macbook en op m'n TV maar het werkt niet.
Ik krijg alleen knipperend beeld (om de paar seconde) terwijl de kabels er wel gewoon goed inzitten...
Wat doe ik fout?
Heb ik niet naar gekeken grapjurk(/kakkerlak)quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat komt omdat je pas naar het a'dam tournament hebt gekeken, nu doet je tv het niet meer.
Uhm hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:53 schreef JoMo0 het volgende:
Verkeerde resolutie?
Begin eens met het instellen van de resolutie van 800x600 ofzow voor je tv. En werk dit langzaam naar boven. In de handleiding van je TV moet ergens een tabel staan met welke resoluties hij aankan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef Roi het volgende:
Uhm hoe bedoel je?
Beeld knippert echt alsof hij hem soms wel pakt, soms niet.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:22 schreef Junkie het volgende:
Gaat er verder nog iemand van hier ook naar Lowlands?
Jup, ik vertrek vanavond al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:22 schreef Junkie het volgende:
Gaat er verder nog iemand van hier ook naar Lowlands?
Zorry maar ik vind het niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef Swindler het volgende:
Heb ik me macbook verkracht ofniet?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
klopt ik heb even een beter fototje gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:03 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het eigenlijk best mooi! Die 2e foto is nogal donker en moeilijk te zien, maar wat ik zie van de eerste foto vind ik persoonlijk wel mooi.
Natuurlijk is smaak persoonlijk
Ja zeker verkracht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef Swindler het volgende:
Heb ik me macbook verkracht ofniet?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nop, enkel op Intelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef w00h00 het volgende:
Imac met G5 processor kan ik toch wel windows draaien in bootcamp?
quote:
Virtual PCquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef w00h00 het volgende:
Er is geen andere mogelijkheid? Als ik dus af en toe windows op me imac heb willen draaien heb ik er perse 1 nodig met een Intel processor?
Maar wat is het voornaamste verschil c.q. nadeel met deze programma's in vergelijkijng met bootcamp?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Junkie het volgende:
[..]
Virtual PC
Macworld » Virtual PC 7
PPC is een andere architectuur dan Intel. Dit betekent dat als jij via die programma's Windows wilt draaien, dan moet dat programma eerst alle instructies vertalen naar instructies die de processor wel "begrijpt". Windows is niet geschreven voor PPC, maar voor Intel. Deze vertaalslag kost veel geheugen en processorkracht. De snelheid van Windows loopt dus flink achteruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar wat is het voornaamste verschil c.q. nadeel met deze programma's in vergelijkijng met bootcamp?
Rechtermuisknop -> Download linked file...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Roi het volgende:
Hoe sla ik een .mp3 bestand op in Safari?? (dus via Google/Open directory gezochte muziek..)
Met boorcamp draai je windows gewoon op de machine, maar dat kan dus alleen op intel (zie post van anthraxx). Met die andere programma's draai je windows IN mac osx (zie deel 2 van annies post)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar wat is het voornaamste verschil c.q. nadeel met deze programma's in vergelijkijng met bootcamp?
Rechtermuisknopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Download linked file...
Met andere woorden; kun je voor 100 e meer een Intel processor kopen ipv powerpc, gewoon doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met boorcamp draai je windows gewoon op de machine, maar dat kan dus alleen op intel (zie post van anthraxx). Met die andere programma's draai je windows IN mac osx (zie deel 2 van annies post)
Dat zou ik sowieso doen, maar niet speciaal voor windows. Sterker nog, als je OSX een echte kans geeft, zal je over 2 maanden nooit windows meer opstarten behalve als je echt niet anders kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Met andere woorden; kun je voor 100 e meer een Intel processor kopen ipv powerpc, gewoon doen?
quote:To change the serial number, product key, CD key, license key, or whatever you want to call the string of characters required to activate a Microsoft product on an existing installation of Office 2008 for Mac, follow these simple steps:
1. Quit all open Office applications to prevent them from clobbering your work
2. Delete the file /Applications/Microsoft Office 2008/Office/OfficePID.plist
3. Delete the file ~/Library/Preferences/Microsoft/Office 2008/Microsoft Office 2008 Settings.plist
4. Launch one of the Office applications to go through the Setup Assistant and enter the new license key
Bron
ben al zon 5 jaar geen student meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor ¤40,- kon je trouwens Home & student Edition bij Surfspot kopen. Met origineel Cd'tje en boekje...
Nog eventjes en dan hopelijk alu macbooksquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:08 schreef JoMo0 het volgende:
Office gebruiken?
Hoe traag wil je het hebben.
Wel dood trouwens de SC de laatste tijd .. ook weinig nieuws. Als je al wat hoort gaat het over de iPhone 3G .. meestal niet positief.
Die truuk moet ik ook regelmatig toepassen. bij opslaan als mis ik soms gewoon plaatjes in documenten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef joriszss het volgende:
"Printen" als PDF ipv exporteren naar PDF, is dat geen optie?
Office bestanden zeker en dan openen op een Windows PC?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die truuk moet ik ook regelmatig toepassen. bij opslaan als mis ik soms gewoon plaatjes in documenten.
quote:Popcorn Hour Networked Media Tank A-100 « terug
Merk: Popcorn Hour
Type: A-100
Verbindingsmogelijkheden: Bonjour / UPnP / DLNA / Windows Media Connect / Windows Media Player NSS / SMB / NFS / http servers / BitTorrent P2P / NAS acces: SMB / NFS / FTP
Video formaten: MPEG 1 / MPEG 2 / MPEG 4.2 / VOB / AVI / ASF / WMV / Matroska MKV / MOV / MP4 / TS Streams / M2TS AVCHD / RMP4 / XVID
Geluidsformaten: MPEG / WAV / WMA / AC3 / FLAC/ DTS
Fotoformaten: JPEG / BMP / PNG / GIF
Ondertitelformaten: SRT / SMI / SUB / SSA
DRM: Cardea DRM
Chipset: Sigma Designs SMP8635
Geheugen: 256MB DDR SDRAM / 32MB Flash
Audio/Video uitgangen: HDMI 1.1 / Component Video / S-Video / Composite Video / Sterep Analog Audio / S/PDIF Coax Digital Audio
Interface: 2x USB 2.0 / Parallel ATA
Gewicht: 1kg
Afmetingen: 270 x 132 x 32 mm
Inhoud doos: 100~240V Power Adapter / 1.5 Meter HDMI kabel / Afstandsbediening met 2 AAA batterijen / Handleiding
Garantie: 1 jaar
Denk dat je Airport Express de wijf uit hangt... oftewel powercyclen dat ding..quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
Mijn iMac is een wijf?
De vraag is of Ziggo wel een volwaardige provider is ..quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
De provider de schuld geven is ook altijd makkelijk
Das een sitecom routerquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Jarno het volgende:
En bingo. Kennelijk was er opeens een ziggo (. ) netwerk bijgekomen dat nogal in de weg zat. Ander kanaaltje gekozen en verder.
Op kanaal 12.quote:
Doen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef RipCore het volgende:
Hoe makkelijk is het om een MacBook te importeren? Mijn vader gaat binnenkort op vakantie in de US, en als ik zie dat de prijzen daar rond de 25% lager liggen (ondanks de studentenkorting hier in NL), wordt het ineens aantrekkelijk.
Als ik het me goed herinner, heb je dan wel geen garantie meer, klopt dat? En is het makkelijk in te voeren, of moet je bij de douane alsnog 20% invoerrechten betalen of iets? En de andere stekker kan neem ik aan gewoon verholpen worden door een verloopstuk, nietwaar?
Er zit toch overlap op die kanalen? 1, 6 en 11 moeten wel vrij van elkaar liggen, maar volgens mij zit er overlap bij 11 en 12.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, dat kan niet, want die dingen die wij aan ziggo leveren kiezen random uit 1, 6 of 11
Goede ervaringen mee. Garantie is geen probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef RipCore het volgende:
Hoe makkelijk is het om een MacBook te importeren? Mijn vader gaat binnenkort op vakantie in de US, en als ik zie dat de prijzen daar rond de 25% lager liggen (ondanks de studentenkorting hier in NL), wordt het ineens aantrekkelijk.
Als ik het me goed herinner, heb je dan wel geen garantie meer, klopt dat? En is het makkelijk in te voeren, of moet je bij de douane alsnog 20% invoerrechten betalen of iets? En de andere stekker kan neem ik aan gewoon verholpen worden door een verloopstuk, nietwaar?
Check!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef Light het volgende:
[..]
Er zit toch overlap op die kanalen? 1, 6 en 11 moeten wel vrij van elkaar liggen, maar volgens mij zit er overlap bij 11 en 12.
In theorie overlappen kanaal 1, 6 en 11 elkaar niet. Uiteraard is er wel overlap met de omliggende kanalen. Maar als je weet dat er veel routers van je eigen merk in 1 specifiek leveringsgebied terecht komen, doe je er natuurlijk verstandig aan om alleen kanaal 1, 6 en 11 in te stellen. Dan stoor je in iedere geval je eigen routers niet (theoretisch).quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef Light het volgende:
[..]
Er zit toch overlap op die kanalen? 1, 6 en 11 moeten wel vrij van elkaar liggen, maar volgens mij zit er overlap bij 11 en 12.
Eens, alle innovatieve capaciteiten zijn de laatste 2 jaar in de iphone gestopt heb ik het idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje het gevoel krijg dat Apple technisch gezien de boot aan het missen is. Nog steeds geen Blu Ray producten, de netbooks (10 of 9 inch) zijn niet aan te slepen - waar blijft die kleine MBP of iTablet, waar blijven de ACD updates (wat je nu krijgt voor je geld is echt belachelijk qua specs), etc, ec, etc.
Begrijp me niet verkeerd, OS X heerst, de iPhone is hip en met de iTunes store zijn ze goed bezig, maar toch.
Je bedoelt de knop onder het touchpad? Als die een soort gevoel heeft dat je een druk erop doet het in 2 stappen gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:13 schreef Swindler het volgende:
Ik heb een vervelende tik in de touchpad van me macbook(waar je op klikt ) het zit alleen aan de linkerkant hebben meer mensen daar last van?
Kzie nu ook dat de ruimte tussen het touchpad en de behuizing groter is aan de linkerkant dan aan de rechterkant![]()
Idd. Het laatste wat nog redelijk nieuw was, was de Apple TV, en hoe oud is die alweer? En buiten dat, hquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eens, alle innovatieve capaciteiten zijn de laatste 2 jaar in de iphone gestopt heb ik het idee.
Minijack? S/PDIF?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:05 schreef mrbox het volgende:
Weet iemand hoe de optische aansluiting @ macbook heet ? Moet een kabel kopen maar kom er niet goed uit een kant is iig toslink
Jah dat opzet stukje gaat het idd om... maar dat wordt er vaak bijgeleverd ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Minijack? S/PDIF?
[ afbeelding ]
Je moet zorgen dat je een opzet stukje hebt aan de kant van je MacBook. Deze worden meestal wel bijgeleverd.
XtremeHD Toslink Audio Cable
Bij die XtremeHD kabel wel. Die heb ik namelijk zelf ook. En meestal bij de el-cheapo's mag je nog 5 euro neerleggen voor dat stukje. Gewoon even opletten bij het kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef mrbox het volgende:
Jah dat opzet stukje gaat het idd om... maar dat wordt er vaak bijgeleverd ?
En dan opeens knallen ze er een rijtje producten uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje het gevoel krijg dat Apple technisch gezien de boot aan het missen is. Nog steeds geen Blu Ray producten, de netbooks (10 of 9 inch) zijn niet aan te slepen - waar blijft die kleine MBP of iTablet, waar blijven de ACD updates (wat je nu krijgt voor je geld is echt belachelijk qua specs), etc, ec, etc.
Begrijp me niet verkeerd, OS X heerst, de iPhone is hip en met de iTunes store zijn ze goed bezig, maar toch.
42" is wel erg huge. Dat lijkt me ook zeer sterk , wat voor resolutie krijg je dan. Verder snap ik ook niet echt wat er nu zo slecht aan de huidige schermen is .. Ohjee ze zijn wat duurder .. dan wat? Vindt maar eens zo mooi display.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
En dan opeens knallen ze er een rijtje producten uit.42" Cinema Display LED Cinema Display AppleTV (Take 3) met Blu-Ray support (in een externe drive?) Mac (Consumenten MacPro) ![]()
Nieuwe iPods 10" iTablet
Nu je het zegt. Een 12" powerbook en een 13" macbook alu zullen wel erg veel op elkaar lijken.. Zou Apple dat wel doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
42" is wel erg huge. Dat lijkt me ook zeer sterk , wat voor resolutie krijg je dan. Verder snap ik ook niet echt wat er nu zo slecht aan de huidige schermen is .. Ohjee ze zijn wat duurder .. dan wat? Vindt maar eens zo mooi display.
Nieuwe Macs zijn wel hard nodig ja. Een aluminium kleintje .. zoiets als de 12" PB alleen dan wat dunner. MacBooks moeten ook maar eens van het plastic af .. kraakkraak.
Inderdaad is het de laatste tijd teveel iPhone geneuzel. Beetje teveel van het goede voor een beetje plastic.
Hopelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef JoMo0 het volgende:
Ja.
En deze handleiding gevolgd. File sharing between Vista and Mac OS X Leopardquote:To enable Windows Vista to connect to Mac OS X with Windows File Sharing enabled, you will need to change the following policy in Windows Vista:
1. Click the Start Orb, type gpedit.msc into the Start Search field, and press Enter
Click the Continue button on the User Account Control prompt.
This will launch the Group Policy Object Editor for the Local Computer Policy.
2. In the Group Policy Object Editor, expand:
-> Computer Configuration
-> Windows Settings
-> Security Settings
-> Local Policies
-> Security Options
3. Open the 'Network security: LAN Manager authentication level' policy and change the Security Setting to:
Send LM & NTLM - use NTLMv2 session security if negotiated
4. Click the OK button to save changes, and then close the Group Policy Object Editor.
Dat vroeg je je zo af?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef F04 het volgende:
Iemand al eens geprobeerd om met een Iphone in een vliegtuig te zitten en hem dan via GPS te volgen?Ben benieuwd of die GPS het wel volhoud. Zijn die dingen in mobiele telefoons ook wel een beetje goed te ontvangen en precies in vergelijking met een externe GPS adapter?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
De geruchten dat de macbooks ook alu worden zijn redelijk sterk.
Laat maarquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ehm... hoe bedoel je? Het ding werkt gewoon out of the box.
Swets, had daar volgens mij een heel leuk stukje tekst over. Die staat volgens mij ook in 1 van de vorige topics hiervoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben dus van plan om een Imac te kopen. Ik ben op dit moment een Windows gebruiker, waar moet ik op letten ?
Als iemand anders dat nu even opzoektquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Swets, had daar volgens mij een heel leuk stukje tekst over. Die staat volgens mij ook in 1 van de vorige topics hiervoor.
Het scheelt als je je een beetje inleest zodat je beter begrijpt hoe Mac OS X werkt. Het is geen Windows, dus zul je sommige dingen weer opnieuw moeten leren of uitzoeken die je in Windows al wist.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben dus van plan om een Imac te kopen. Ik ben op dit moment een Windows gebruiker, waar moet ik op letten ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ALGEMEEN Office Microsoft office, Neo Office/Open Office, Apple iWork MSN/ICQ/Trillian Adium/MSN/iChat Bittorent Transmission mIRC Collogue IE/FF/Opera/Safari Safari/Camino/FF/Opera/ Filezilla/Cute-FTP Cyberduck/Transmit Winamp iTunes Winzip The Unarchiver FOTO/FILM/TEKENEN/MUZIEK Moviemaker iMovie/iDVD/Final Cut Pro ifranview/ASEEDSEE iPhoto CS3 CS3/Apeture Paint Seashore --------- Photoboot MAIL/PIMs/KALENDERS Outlook Express Mail/iCal/Adresboek Outlook Entourage/iCal/Adresboek Active sync iSync/The Missing Sync CODING Zend Studio Zend Studio MySQL manager Cocoa Mysql XAMMP / Appserv XAMMP / MAMP <insert C compilers> <insert frameworks> <insert IDE> |
1 |
De terminal is geen C compiler.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef super-muffin het volgende:
Bij de C compilers kan trouwens gewoon de Terminal overigens.
Koopje toch , dat beeldscherm is een bekend probleem dus wellicht heb je nog kans op garantie. Accu kost ook niet zo enorm veel. Anders heb je nog een prima desktop.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een macbook 1.83 gekocht voor 275 euro ...
Het beeldscherm doet het niet helemaal goed en de batterij is niet goed, maar nu heb ik wat reserve onderdelen![]()
Hehe, dat was die aanbieding in V&A van Intrepidy oid toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een macbook 1.83 gekocht voor 275 euro ...
Het beeldscherm doet het niet helemaal goed en de batterij is niet goed, maar nu heb ik wat reserve onderdelen![]()
stimmtquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hehe, dat was die aanbieding in V&A van Intrepidy oid toch?
Maandag ochtend modelletje...quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blijf het raar vinden, ik heb m'n 1st gen. Macbook nu bijna 3 jaar en echt zowat geen problemen gehad...
Die van mij komt vandaag binnen als het goed isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:39 schreef G.Fawkes het volgende:
Mijn zusje krijgt zaterdag een nieuwe macbook. Ik wil ook een nieuwe mac
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die van mij komt vandaag binnen als het goed is
Hier werkt hij perfect moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dat MobileMe synct eigenlijk nog steeds niet met mijn iPhone volgens de push-methode. Behoorlijlk irritant.
Gelukkig dat het inmiddels al zo'n 4 maanden gratis is.
Repareren hun ook Iphone 3g's?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Fixsupport.nl daar heb ik hem laten repareren...
Nou, hier dus niet. Ik zet net een aantal vergaderingen in iCal. Die staan nu ook mooi op mijn mobileme-site, maar overzetten naar mijn iPhone: ho maar. Na een kwartiertje staan ze er nog niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier werkt hij perfect moet ik zeggen.
En mijn entourage synct mooi met ical en mail zodat ik alles perfect heb draaien nu. *klopt af op de tafel*
Eindelijk...quote:Switched to MSN-Pecan, a new MSN library for libpurple. Notable changes with MSN-Pecan:
* Support for personal messages
nu de webcam nogquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:24 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Download Adium 1.3![]()
[..]
Eindelijk...
En nu moet het nog werken icm een Belkin router, @home en leopardquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:24 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Download Adium 1.3![]()
[..]
Eindelijk...
kijk dat wist ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.adiumxtras.com/index.php?a=xtras&xtra_id=4959
Versions. Kan geen link plakken want ik post vanaf mijn iPhone. :pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:33 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand met een goede SVN client die ook een GUI heeft. de ingebouwde versie vind ik niet lekker werken namelijk, en het oog wil ook wat
"het beeldschermtoetsje" ??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meestal automagisch, maar je kan ook fn en het beeldscherm toetsje invoeren...
Gebeurt met mijn MBP ook. Als ie in sluimer is verbruikt ie veel meer stroom dan mijn PB G4 dat deed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Een collega van mij vond het van de week zo prettig dat wanneer hij de Dell laptop gewoon dichtklapte zonder uitzetten, en hij hem na 8 uur open deed hij maar de helft van zijn battery life had verbruikt....
nee, ik vind dat zwarte toetsenbord niks, en hij lijkt teveel op de Air.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:54 schreef Maravilla het volgende:
Een mockup, die het van mij best mag worden.
[ afbeelding ]
Heb zo'n idee dat het werkt maar goedkoop? Denk het niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
als ie maar werkt en goedkoop is.
Het is er niet beter op geworden nadat alles goedkoper is geworden. Vroeger was alles beter ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
als ie maar werkt en goedkoop is.
1399 danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Dikke-Doei het volgende:
1499laat me niet lachen echt een schiedammer
je kan ook clickandbuy gebruikenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:17 schreef Flipper01 het volgende:
Is het mogelijk om gratis podcasts te downloaden via iTunes zonder account? Ik heb namelijk (nog) geen creditcard en ben ook niet van plan om te betalen voor mp3s. Is er een andere manier om podcasts te downloaden of moet ik hiervoor perse een account hebben?
Lelijk zwart toetsenbord, en een Adobe icoontjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:54 schreef Maravilla het volgende:
Een mockup, die het van mij best mag worden.
[ afbeelding ]
die van nu zijn ook goed hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Ik ben zéér benieuwd.... Als er een goeie macbook komt, zal ik dan gaan nadenken om er eentje aan te schaffen...
Dat Al (en niet Ai dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lelijk zwart toetsenbord, en een Adobe icoontje
9 september, dus als er vandaag of morgen geen uitnodiging komt zullen ze er wel weer naast zitten.quote:Op maandag 1 september 2008 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer zal apple de nieuwe macs bekend maken volgens de geruchten?
Niet zo snoepen boven je MBP.quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef E.T. het volgende:
'vroegah' haalde ik wel eenshet keyboard van m'n iBook los om eronder even schoon te blazen ivm kruimeltjes en stofjes enzo..
Iemand enig idee hoe ik dit bij een MBP kan doen? Dat is best nodig namelijk
Ik heb op mijn Lacie Quadra een schakelaar met 3 opties.quote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kun je voorkomen dat een externe WD harddisk zichzelf 'uitschakelt'?
Regelmatig moet ie zogezegd uit een slaapstand komen, waardoor mijn systeem een aantal seconden vertraagt.
Hoop dat de nano niet zo groot wordt...quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hands-on with Hama's iPod nano 4G case at IFA
Ben benieuwd of die nieuwe iPod generatie meer is dan een cosmetische upgrade. Het clickwheel blijft dus nog even.
En zullen ze nog dingen kunnen toevoegen aan de software? Bluetooth streaming? Apps? Wifi?
Edit:
Hmmzz.. Misschien iets met Apps of "interactive album applications".
Apple set to release "interactive album applications" for Snow Patrol, others
Koop em in het buitenland? sowieso wereldwijde garantie...quote:Op maandag 1 september 2008 18:37 schreef katerwater het volgende:
Ik moet een nieuwe laptop kopen voor 14 september. (ik vertrek op stage naar buitenland)
Wacht ik beter tot apple vers product verkoopt? Dat moet 1 dezer dagen zijn.
Wereldwijde garantie is wel handig!quote:Op maandag 1 september 2008 18:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Koop em in het buitenland? sowieso wereldwijde garantie...
ow? hmzz.. appleinsider heeft een iets ander verhaal :quote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
9 september, dus als er vandaag of morgen geen uitnodiging komt zullen ze er wel weer naast zitten.
quote:It will all kick off in September when the Cupertino-based firm attempts to dazzle the media through the showmanship of chief executive Steve Jobs, who will headline an event believed to be tentatively scheduled for the second week of the month.
Cheaper and slightly modified iPod touch players, new iPod nanos and related service announcements are expected to take center stage, as Apple emphasizes a particular focus on pushing adoption of its fledgling multi-touch platform and App Store. However, and despite on-and-off-again background noise, the event will not give birth to a new breed of handheld multi-touch device, those familiar with Apple's plans say.
At the same time, the scope of the event remains somewhat of an enigma. Internet reports have failed to pinpoint a precise agenda, as it's unclear whether the the event will dual as a launch pad for Apple's next-generation Mac notebooks, or whether those systems will be presented at a separate forum.
While those sources close to AppleInsider have not addressed the matter specifically, they were explicit in stating that availability of new MacBook and MacBook Pro systems would succeed the introduction of iPods at a different point in time -- suggesting the Macs will come later in the month, if not the next (October). Of course, Apple could certainly choose to pre-announce the systems alongside iPods, but it would represent the first time the two distinct product lines share the same stage in nearly four years.
Zonder Abo de winkel uit, lukt nog niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat is nu het slimst om te doen? Welk model moet ik nemen en wat betekenen al die termen als jailbraken?
misschien beter om in het iphone topic te kijken? En kijk eens op www.iphoneclub.nl en dan even de wiki doornemen ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik zit er aan te denken om een iPhone te kopen, maar ik heb niet echt zin om een abbonement van T-mobile speciaal daarvoor te nemen, daarnaast zit ik nog 1 jaar vast aan mn huidige telfort abbo.
Wat is nu het slimst om te doen? Welk model moet ik nemen en wat betekenen al die termen als jailbraken?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |