Wellicht hiermee?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef E.T. het volgende:
Iemand enig idee waar ik de leeftijd van m'n MBP snel kan zien?
Coconut Battery komt niet verder dan 11 maanden, maar wil ff specifieker weten hoe en wat.
M'n batterij is moeilijk aan het doen en ben bezig met diverse keren helemaal leegtrekken en goed volladen, maar wil even kijken hoe lang ik nog heb om dit vol te houden, zonder dat ik over m'n jaar heen ga
Als je je Muziek e.d. ook allemaal backupt , kun je het zo terug zetten ja. Als je een schone installatie hebt gedaan en je in het beginvenster komt vraagt de Mac je , of je een Time Machine kopie wil tterugzetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:38 schreef -Menn0- het volgende:
Stel ik doe eens gek en doe een schone install van OSX.
Hoe krijg ik dan via Time Machine weer alles in m'n iTunes bibliotheek, iPhoto bladiebla. Moet ik dan de mp3/jpg bestanden zoeken in Time Machine of kan het makkelijker.
Kan vast wel weet alleen zelf niet hoe, dus zou iemand die het weer zo vriendelijk willen zijn om het mij even uit te leggen![]()
Ik heb niet aangeklikt dat hij het niet moet doen dus ik neem aan dat hij dan gewoon alles heeft gebackupped. Wat zijn eigelijk de voordelen van een schone installatie als je alles weer terug zet? (Nog nooit gedaan namelijk zo'n schone installatie)quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je je Muziek e.d. ook allemaal backupt , kun je het zo terug zetten ja. Als je een schone installatie hebt gedaan en je in het beginvenster komt vraagt de Mac je , of je een Time Machine kopie wil tterugzetten.
Snelheid vooral al vraag ik me af of je dat merk als je je spullen weer allemaal terugzet .. als het nog prima werkt waarom zou je het dan doen ..quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb niet aangeklikt dat hij het niet moet doen dus ik neem aan dat hij dan gewoon alles heeft gebackupped. Wat zijn eigelijk de voordelen van een schone installatie als je alles weer terug zet? (Nog nooit gedaan namelijk zo'n schone installatie)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Oh en trouwens ben ik even blij dat ik de scheurPhone niet heb ..
Niet alleen vanwege de scheuren .. daarnaast zijn er nog een hoop aantal andere zaken waardoor ik hem niet wil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die een scheurtje hebben, terwijl er al meer dan 1 miljoen iPhones zijn verkocht. Die van mij is lekker scheurloos. Alhoewel, ik scheur wel lekker over het internet op 3G snelheid.
Aan de andere kant weet je ook niet hoe die scheuren zijn ontstaan. Het kan ook nog zo zijn dat een alu behuizing ook niet onbeschadigd was gebleven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege de scheuren .. daarnaast zijn er nog een hoop aantal andere zaken waardoor ik hem niet wil.
Maar goed het is natuurlijk een kwalijke zaak dat er scheuren ontstaan , precies hetzelfde als met de MacBook. Ze hadden maar beter bij aluminium kunnen blijven dan heb je dat tenminste niet en het ziet er natuurlijk ook een stuk beter uit.
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?quote:''Onze technici hebben een complete diagnostische controle uitgevoerd op uw IPOD TOUCH en hebben de symptomen zoals vermeld bij het aanvragen van de reparatie niet kunnen reproduceren. Wij kunnen als resultaat van het testen bevestigen dat uw product voldoet aan de specificaties van Apple voor aanvaardbare prestatie, bruikbaarheid en functionaliteit.
Als onderdeel van onze evaluatie- en testprocedures, zijn op uw product de nieuwste software- en firmware-updates geïnstalleerd. Nu zult u het product terugkrijgen; u kunt het binnen twee werkdagen verwachten. Bijgesloten treft u dan een brief aan met meer informatie over onze evaluatie en wat nuttige tips voor probleemoplossen.''
Mijn collega heeft een antieke iPhone en op de achterkant zijn een paar stukjes aluminium afgebladderd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege de scheuren .. daarnaast zijn er nog een hoop aantal andere zaken waardoor ik hem niet wil.
Maar goed het is natuurlijk een kwalijke zaak dat er scheuren ontstaan , precies hetzelfde als met de MacBook. Ze hadden maar beter bij aluminium kunnen blijven dan heb je dat tenminste niet en het ziet er natuurlijk ook een stuk beter uit.
Ik heb het toch voor elkaar gekregen een klein krasje op de voorkant te hebben. En ik doe mijn sleutels altijd in een andere broekzak...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb ook een mooie kleine kras op de achterkant van mijn Alu iPhone, maar dat krijg je als je hem in een broekzak bij een bos sleutels stopt. De voorkant is echter niet stuk te krijgen.
Ah, hiermee zijn ook de security issues opgelost in BIND, de DNS-server die bij OS X zit. Er was wat gezeur gekomen vanuit de security wereld dat Apple BIND niet heeft gepatched naar aanleiding van een exploit die in juli bekend werd gemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb er weer een mooie security-update bij staan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef E.T. het volgende:
Iemand enig idee waar ik de leeftijd van m'n MBP snel kan zien?
Coconut Battery komt niet verder dan 11 maanden, maar wil ff specifieker weten hoe en wat.
M'n batterij is moeilijk aan het doen en ben bezig met diverse keren helemaal leegtrekken en goed volladen, maar wil even kijken hoe lang ik nog heb om dit vol te houden, zonder dat ik over m'n jaar heen ga
Antiek?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een antieke iPhone en op de achterkant zijn een paar stukjes aluminium afgebladderd.Nog lelijker dan kleine scheurtjes. En stel dat er op mijn iPhone ook scheurtjes komen kan ik het gewoon laten vervangen bij T-mobile.
Witte iPhone en zwarte MacBook![]()
Ja hoor ; gebruik de link die Quicktime gebruikt om hem af te spelen , kopieer hem naar VLC en afspelen maar. Ook fullscreen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:19 schreef elcastel het volgende:
Ik stream nogal eens (rtlgemist, uitzendinggemist etc), maar kan dit ook gewoon fullscreen ? De laatste keer dat ik daar op zocht kwam ik op Quicktime Pro, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een betaald proggie moet hebben om 'gewoon' fullscreen te streamen ? Nee hè ?
En kan dat ook automatisch eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:55 schreef JoMo0 het volgende:
Ja hoor ; gebruik de link die Quicktime gebruikt om hem af te spelen , kopieer hem naar VLC en afspelen maar. Ook fullscreen.
Anyone?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef Dynd het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch heeft al een behoorlijke tijd een probleem. Het scherm doet het op een bepaalde plek niet en dat zorgt voor een hele hoop problemen! Zo kan ik niet bij de eerste selectie van een lijst (Bijv. podcasts, wifi etc.) en doe bepaalde letters van het toetsenbordje het niet. Wel vreemd is dat sommige letters het soms wel doen en soms niet, de letter T bijvoorbeeld terwijl hij gewoon in dezelfde postitie blijft (Niet gedraait). Dit allemaal is erg vervelend en irriterend en daarom heb ik een paar dagen terug Apple gebeld en hem opgestuurd om hem te laten repareren. Nu kreeg ik het mailtje met de volgende inhoud:
[..]
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?
- Dynd
Ze hebben het probleem niet kunnen reproduceren. Dus het probleem is er (als het goed is) niet meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef Dynd het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch heeft al een behoorlijke tijd een probleem. Het scherm doet het op een bepaalde plek niet en dat zorgt voor een hele hoop problemen! Zo kan ik niet bij de eerste selectie van een lijst (Bijv. podcasts, wifi etc.) en doe bepaalde letters van het toetsenbordje het niet. Wel vreemd is dat sommige letters het soms wel doen en soms niet, de letter T bijvoorbeeld terwijl hij gewoon in dezelfde postitie blijft (Niet gedraait). Dit allemaal is erg vervelend en irriterend en daarom heb ik een paar dagen terug Apple gebeld en hem opgestuurd om hem te laten repareren. Nu kreeg ik het mailtje met de volgende inhoud:
[..]
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?
- Dynd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
Dat soort dingen staan meestal op lowendmac: http://lowendmac.com/osx/leopard/unsupported.html
How To Eject a Stuck CD or DVD from MacBook SuperDrivequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:30 schreef super-muffin het volgende:
Mijn MacBook wil een DVD niet meer uitspugen. Heb al van alles geprobeerd, met de muisknop of spatie ingedrukt, drutil eject in de Terminal, in Toast op Eject Disc gedrukt.
Niet leuk, ik wou nog een tweede film kijken op mijn werk.
Hm dat werkt ook niet voor mij. Ben langs geweest bij de iFactors maar daar lukte het ook niet. Ga morgen weer langs en laat het iemand anders doen en anders ben ik 'em kwijt voor maximaal 2 weken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
How To Eject a Stuck CD or DVD from MacBook SuperDrive
Dat trukje met het stukje karton heb ik helaas ook een keertje moeten doen. Je moet dus met een stukje karton o.i.d. de cd stil houden. En dan wordt hij uitgespugd.
iFactorsquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm dat werkt ook niet voor mij. Ben langs geweest bij de iFactors maar daar lukte het ook niet. Ga morgen weer langs en laat het iemand anders doen en anders ben ik 'em kwijt voor maximaal 2 weken.
laptop in een hoek van 45 graden(naar voren kantelen) houden wil ook weleens helpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm dat werkt ook niet voor mij. Ben langs geweest bij de iFactors maar daar lukte het ook niet. Ga morgen weer langs en laat het iemand anders doen en anders ben ik 'em kwijt voor maximaal 2 weken.
Die man begon er iig niet over. Maar goed, het is trouwens een gehuurde DVD die er inzit die morgen terug moet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
iFactors
Doen die ook nog aan vervangende laptops?
Als je de iPhone activeert wel ja. Zonder activatie kom je nergens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:55 schreef achterop23 het volgende:
Weet iemand of de iphone functioneert als ipod touch wanneer ik er geen simkaart in stop?
mijn simkaart werkt namelijk pas vanaf september
Mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die man begon er iig niet over. Maar goed, het is trouwens een gehuurde DVD die er inzit die morgen terug moet.
@hier boven. Ja dat kan.Je kan ook gewoon WiFi gebruiken
Acers misschien ..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
iFactors
Doen die ook nog aan vervangende laptops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |