abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60471566
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_60471961
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_60473390
Hmmmm, Warsteiner.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_60473461
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:02 schreef peristilius het volgende:
Hmmmm, Warsteiner.
idem
pi_60473660
Hoe zou Nederland zijn zonder bier?
Kan het echt niet meer weg denken uit de maatschappij.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:14:56 #6
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60473673
BRAAND BRAAAND
Bernie en ik zijn tof.
pi_60474142
Jezus, ik ben veelste gezond bezig de laatste paar dagen Niet eens tijd voor me SC vriendjes

* RaymanNL heeft gisteravond wel lekker geBBQt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_60474417
Ik heb net een zieke burger gegeten, home made dikke hamburger met uitjes, knoflook en kruiden op een kleine ciabatta met een blaadje sla en gebakken paprika + knoflooksaus.
pi_60474447
Kut, nu heb ik daar weer zin in

hmmmm. Hamburger.
pi_60474567
Het waren er eigenlijk ook 3.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:13:03 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60474825
Heeeerlijk op het terras gezeten vanmiddag, op kosten van de baas
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60474918
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:13 schreef Rossdale het volgende:
Heeeerlijk op het terras gezeten vanmiddag, op kosten van de baas
Potdomme Ik stond vanmiddag in een sombere, door een airco gekoelde winkel te werken, afgesloten van de mooie buitenlucht
pi_60475821
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Potdomme Ik stond vanmiddag in een sombere, door een airco gekoelde winkel te werken, afgesloten van de mooie buitenlucht
Join the club!
pi_60476710
Net met twee maten PixelJunk Eden zitten spelen. Erg vermakelijk.
Nu bezig met Soul Calibur 4. Wordt hard geveerd...geveegd..

[ Bericht 6% gewijzigd door Poit op 31-07-2008 23:07:22 ]
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:38:17 #15
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60476778
Wall-E
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_60478655
Hard gewerkt, maar daarna Wall-E gekeken. Wat een leuke film

M'n snowboard spullen blijven nog even liggen denk ik, morgen kijken of er in Delft wat te beleven valt. aka "hoe ontwijk ik studentenballen".
yes, that is what she said
pi_60479494
Ik ben weer thuis

Na een goed begin helaas al mn winst inclusief inleg weer in moeten leveren en helaas ook net de meet en greet met Wolter Kroes misgelopen, ondanks dat ik een zeldzaam geel lot had met extra veel kans En de goudstaaf won ik ook al niet
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:54:55 #18
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60479744
Wall-E bracht bijna een traantje in me oog. Fantastische film
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_60480159
Ik ga morgen naar Wall-E. Mijn verwachting voor deze film is nogal onduidelijk. Na de eerste trailer dacht ik 'die wordt tof!' en na de tweede keer dezelfde trailer dacht ik 'mwah, ik weet het nog niet'. We zullen zien!

En dan ga ik nu maar richting bed, daar even wegzweten ipv hier.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_60482107
Goedemorgen.

Wall-E is echt een geweldige film, ik moest ook bijna huilen!
pi_60482288
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:14 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen naar Wall-E. Mijn verwachting voor deze film is nogal onduidelijk. Na de eerste trailer dacht ik 'die wordt tof!' en na de tweede keer dezelfde trailer dacht ik 'mwah, ik weet het nog niet'. We zullen zien!

En dan ga ik nu maar richting bed, daar even wegzweten ipv hier.
M-O!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_60482343
Ik reed gisteren rond 12:00 in het pikke-donker door een klein parkje buiten Zoetermeer, toen ik het geluid van nagels op asfalt hoorde, en het kwam snel dichterbij. Dus ik draai me om naar de laatste verdwaalde lantaarnpaal, en zie in een flits twee grote honden door het licht schieten, en ze hadden niet echt een hoge aaibaarheidsfactor.

Ik ging een stijle heuvel op dus ze haalde me langzaam in; toen ze 30 meter verder nog steeds op full speed op me af kwamen rennen, blaffend en grommend, begon het me te dagen dat ze echt niet wilden spelen, en dat er ook geen eigenaar in de buurt was.

Ik zat te denken: of ik trap ze van me af, maar dan minder ik snelheid, of ik ga nu echt heel hard fietsen. Ik deed het laatste, maar die beesten konden mij up-hill net inhalen, en begonnen naar m'n benen te happen. Adrenaline kicks in, en toen ik eenmaal op de top van de heuvel was aangekomen konden ze me niet meer bijhouden. Ik ben nog nooit zo snel thuis geweest.
pi_60482401
Cruise.Elroy: living the movie Crank.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:39:49 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60482581
Ik had die kutbeesten gewoon een schop gegeven Maar goed dat ze je niet in stukken hebben gescheurd Elroy
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60482592
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik reed gisteren rond 12:00 in het pikke-donker door een klein parkje buiten Zoetermeer, toen ik het geluid van nagels op asfalt hoorde, en het kwam snel dichterbij. Dus ik draai me om naar de laatste verdwaalde lantaarnpaal, en zie in een flits twee grote honden door het licht schieten, en ze hadden niet echt een hoge aaibaarheidsfactor.

Ik ging een stijle heuvel op dus ze haalde me langzaam in; toen ze 30 meter verder nog steeds op full speed op me af kwamen rennen, blaffend en grommend, begon het me te dagen dat ze echt niet wilden spelen, en dat er ook geen eigenaar in de buurt was.

Ik zat te denken: of ik trap ze van me af, maar dan minder ik snelheid, of ik ga nu echt heel hard fietsen. Ik deed het laatste, maar die beesten konden mij up-hill net inhalen, en begonnen naar m'n benen te happen. Adrenaline kicks in, en toen ik eenmaal op de top van de heuvel was aangekomen konden ze me niet meer bijhouden. Ik ben nog nooit zo snel thuis geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')