Ja, klasse 1, dus kan nu al terug. Ik bel om 9 uur even op om ze te zeggen dat hun pixelcontrole in de fabriek kut is.quote:
Ah. Top.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, klasse 1, dus kan nu al terug. Ik bel om 9 uur even op om ze te zeggen dat hun pixelcontrole in de fabriek kut is.
Als ik bij alles zou gaan nadenken en redenen gaan verzinnen en afwegen etc etc dan had ik nu geen huis, geen vriendin en geen baan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is de beste reden om iets te doen
3 jaar geleden blijkbaar heibel om geweest bij kassa onder andere. Sony heeft toegegeven, dus daar ga ik ze nu ook aan houden.quote:
Vooral om elk argument van zo'n vakantiewerkjongetje of meisje onderuit te schoppen!quote:
Vaak wel ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
dat is toch met alles wat je per telefoon doet
Oh, je kon nog niet in de winkel terrecht?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartier met de servicelijn van Sony bellen, dat gaat ook leuk worden
Nee, die is pas 9:30 open, dus ik wil eerst even wat smartass opmerkingen door die servicelijn heen gooien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, je kon nog niet in de winkel terrecht?
Seksquote:
Pwnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die is pas 9:30 open, dus ik wil eerst even wat smartass opmerkingen door die servicelijn heen gooien.
Ik ben niet in Den Bosch, daar waar de echte zijn. Zo vlakbij het station zit er zo'n tentquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doe mij een Bossche bol, Pheño.
Helaas, heel een relaas voorbereidquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:05 schreef Pheno het volgende:
He, verdomme, ze deden niet eens moeilijk.
Ze spelen nooit eens leuk meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:05 schreef Pheno het volgende:
He, verdomme, ze deden niet eens moeilijk.
Klopt, als een wild vreemd jong klinkend vrouwpersoon me belt met de vraag of Nita "er is", dan wil ik eerst weten wie ze is, waarvan ze haar kent en waar ze vandaan belt... Wonderbaarlijk geven ze dat altijd... "Nee, die ken ik niet, je bent verkeerd verbonden, ik heb dit nummer als drie jaar.".quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
dat is toch met alles wat je per telefoon doet
Dan moet je nu maar spelen en de zonsverduistering missen.quote:
Ik ben blij met onze laskappenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je nu maar spelen en de zonsverduistering missen.
Kinky sex ftwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben blij met onze laskappen
tis alweer bijna voorbij
Wat verwacht je dan bij een kwart-verduistering?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het word lang niet zo donker als in '99
Apocalypse?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan bij een kwart-verduistering?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |