Kut.quote:
Ja maar ik zou juist van NWS verwachten dat het aanvullend is op de FP.. Voor nieuws dat vergeten wordt, niet "goedgekeurd" of dat gewoon niet wordt toegevoegd.. En niet als exacte kopie zegmaarquote:
NWS is er ook om ondermeer (diepgaander) te discussieren over een bericht wat op de FP staat, en aangezien een topic op de FP nogal snel kwan verdwijnen als er veel nieuws te melden is kun je over de echt interessante onderwerpen verder praten in oa NWS.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja maar ik zou juist van NWS verwachten dat het aanvullend is op de FP.. Voor nieuws dat vergeten wordt, niet "goedgekeurd" of dat gewoon niet wordt toegevoegd.. En niet als exacte kopie zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
NWS is er ook om ondermeer (diepgaander) te discussieren over een bericht wat op de FP staat, en aangezien een topic op de FP nogal snel kwan verdwijnen als er veel nieuws te melden is kun je over de echt interessante onderwerpen verder praten in oa NWS.Ik weet ook niet waarom je dat doet, heb je een zonnesteek opgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
t lijkt eropquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom je dat doet, heb je een zonnesteek opgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |