Dat. Het zit al bijna twee weken in mn hoofd en ik word er knetter gek van.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Infinity123 het volgende:
catchy deuntje... Lijkt me het enige leuke eraan.
Beter dan Adèle in ieder geval
Heb je t dan over Katy of over die crackhoer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat. Het zit al bijna twee weken in mn hoofd en ik word er knetter gek van.
Is iets niet goed hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat. Het zit al bijna twee weken in mn hoofd en ik word er knetter gek van.
Nee ik weet hetquote:
Tuurlijk als ze maar lekker zijn he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:44 schreef Taquel het volgende:
behoorlijk crappy lezen die OP zonder Enters
Maar catchy tune + lekker wijf = gegarandeerd suc6
Goeie quote van jezelfquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:51 schreef kyna het volgende:
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 15:50 schreef kyna het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze maar lekker zijn he?![]()
maar zingen ho maar,als je t zingen noemt
I hope my boyfriend don't mind it,ja hoor tuurlijk
Is je abonement op Youtube verlopen ofwat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:59 schreef Markster het volgende:
+ okee clip ?
Alleen waarom nu weer een mes ? nu is het een emo snol wannabe.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef Infinity123 het volgende:
[ afbeelding ]
Geef nou toe!
Lelijk is ze niet voor een meisje.
Misschien wil ze wel hele geile kicky sex.. zo met het mes op je strotquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Alleen waarom nu weer een mes ? nu is het een emo snol wannabe.
Te laat met betalenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Is je abonement op Youtube verlopen ofwat?
Echt letterlijk?? Niet figuurlijk toevallig?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef leonpwner1 het volgende:
Tyfus nummer
Bij mij op m'n werk draaien die mongolen altijd 538 of sky radio, je wilt niet weten hoe fucking misselijk ik word als dat nummer letterlijk voor de 5e keer op 1 dag voorbij komt![]()
![]()
![]()
![]()
groenlinks
Voor een jongen wel dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef Infinity123 het volgende:
[ afbeelding ]
Geef nou toe!
Lelijk is ze niet voor een meisje.
Die leave britney aloner is toch een vent? Tis net een girlie daar... Wat een penis nsber...quote:
Ik dacht ook altijd dat het een wijf was. Ik vond hem op Avril Lavigne lijken... en nee dat zegt niks over het uiterlijk van Avril.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Die leave britney aloner is toch een vent? Tis net een girlie daar... Wat een penis nsber...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef leonpwner1 het volgende:
Tyfus nummer
Bij mij op m'n werk draaien die mongolen altijd 538 of sky radio, je wilt niet weten hoe fucking misselijk ik word als dat nummer letterlijk voor de 5e keer op 1 dag voorbij komt![]()
![]()
![]()
![]()
groenlinks
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jáá zij spreken Engels, en néé het zijn geen Engelsen.
http://www.tmf.nl/video/17590/highlights/0quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:06 schreef Fortitudo het volgende:
ik moet nu zelf die kkliedje weer opzoeken zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |