Omdat er iemand een topic heeft geopend over een ontspoorde tram, met foto's, in de foto' staat de website link met koeien letters, dus was gewoon spam, yvonne haar klacht is gewoon terecht.quote:
-->quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef mrfool het volgende:
[..]
Omdat er iemand een topic heeft geopend over een ontspoorde tram, met foto's, in de foto' staat de website link met koeien letters, dus was gewoon spam, yvonne haar klacht is gewoon terecht.
Tweakers had daar vroeger een heel subtopic voor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef yvonne het volgende:
Ik ga zo pics maken!!!!
Check ogrish!!!
Errug man!!!!
En het was totaal non-nieuws, net als ditquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef mrfool het volgende:
[..]
Omdat er iemand een topic heeft geopend over een ontspoorde tram, met foto's, in de foto' staat de website link met koeien letters, dus was gewoon spam, yvonne haar klacht is gewoon terecht.
ohhh ke...quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het was totaal non-nieuws, net als dit
Denk dat ze op het nieuws van dat trammetje doeldequote:
Dan maakt Martijn_77 er een post van in [NWS]quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
Ik bel meteen het ANP!
Walgelijk.quote:Vrouw heeft lekke band
Een vrouw heeft een lekke band.
bron: ANP
Wel kort, dat dan weer welquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan maakt Martijn_77 er een post van in [NWS]
Zoiets:
----------------------------------------
[..]
Walgelijk..
--------------------------------------
Neuh, ipv Walgelijk:quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zoiets:
[..]
Walgelijk..
--------------------------------------
Anders reden er namelijk meer auto's en minder fietsen, dus waarschijnlijk minder lekke bandenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, ipv Walgelijk:
Komt allemaal door de linkse kerk, met Bos voorop!Walgelijk.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zoiets:
quote:Vrouw heeft lekke band
Een vrouw heeft een lekke band.
bron: Elsevier !
Walgelijk. .
Ogrish bestaat toch niet meer, het is nu toch liveleak?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef yvonne het volgende:
Ik ga zo pics maken!!!!
Check ogrish!!!
Errug man!!!!
ogrish.nl is t nuquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ogrish bestaat toch niet meer, het is nu toch liveleak?
WTF ??quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef -SL- het volgende:
Mag ik hier de groeten doen aan mijn moeder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |