quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Fredo55 het volgende:
Berichtje vanuit Groede:
Onweer is over. Nu (enkel) hevige regen. Nauwelijks wind. Ben d'r vandoor. Wordt op gevraagd om te helpen. Diverse tenten lopen vol. Wellicht tot later.
Of van de regen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef knep het volgende:
[..]
Buiten maffen, je wordt vanzelf wakker van een eventueel onweer.
Ik denk eerder datdat ding boven Zeeland gaat afsterven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:10 schreef Fredo55 het volgende:
Het onweer neemt weer toe op buienradar, of heb ik het mis?
quote:
De bliksems hoor je? Da's wel knap:)quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:14 schreef marcel-o het volgende:
op de am-radio zijn de bliksems al in de verte te horen
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk eerder datdat ding boven Zeeland gaat afsterven.
rdamquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De bliksems hoor je? Da's wel knap:)
Waar woon je trouwens? Ik woon in Den Haag, ben wel benieuwd eigenlijk of het hier ook zover gaat komen :p
Geen punt, laat die energie maar richting oosten stromenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op![]()
edit: alhoewel, er lijkt nu lijnvorming te ontstaan![]()
Oh zo, sorry vatte het verkeerd op :$ Ik luister niet vaak radio eigenlijk maar kan het me ergens wel voorstellen ja .quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
rdam
en ja bliksems kan je horen met een am-radio..
zet die maar eens aan als je bliksems ziet, zul je zie én horen wat ik bedoel
eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef knep het volgende:
[..]
Geen punt, laat die energie maar richting oosten stromen.
gebruikte ik vroeger altijd om op onweer te scannen, prachtig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
rdam
en ja bliksems kan je horen met een am-radio..
zet die maar eens aan als je bliksems ziet, zul je zie én horen wat ik bedoel
dat dus, dan weet je iig zeker dat t gene wat je zag een bliksem was.. en niet een auto die over een hobbel gingquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef Againzender het volgende:
gebruikte ik vroeger altijd om op onweer te scannen, prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |