Wat dacht je van hartje centrumquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar komt het nieuwe huisje trouwens te staan ? (ongeveer regio..)
Regen alleen heeft weinig zin, vond dat het juist benauwder werd de afgelopen paar keer dat we een bui hebben gehad. Het moet eens goed gaan waaien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:20 schreef NorthernStar het volgende:
Vies benauwd stink en plak weer![]()
Wmb hoeft die regen echt niet tot vannacht te wachten. Mag best eerder.
ja, dat moet k ook nog eens proberenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef DemonRage het volgende:
's nachts is wel ideaal voor bliksemfotografie.
- offtopic -quote:
Iddquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef knep het volgende:
Buien lijken recht naar het noorden te trekken en dus geen SW-NE richting.
Klopt.... ik zie het hier ook... Zeeland wellicht. Onder Parijs zit nog wat.... Maar ik sluit niks uit voor vandaag. Daarvoor was het simpelweg te benauwd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef knep het volgende:
Buien lijken recht naar het noorden te trekken en dus geen SW-NE richting.
Inderdaad, ofwel dat complex moet overkomen en anders is de hoop gevestigd op nieuwe buienvorming.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt.... ik zie het hier ook... Zeeland wellicht. Onder Parijs zit nog wat.... Maar ik sluit niks uit voor vandaag. Daarvoor was het simpelweg te benauwd.
temperaturen zijn nog idioot hoog inderdaad, in Amsterdam is het niet te harden, terassen zitten overvol!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:53 schreef DemonRage het volgende:
De warmte blijft hier in Eindhoven lang hangen... laatste waarneming geeft 27°C aan.
Het shelfje misschien wel, maar geen registratie daarvan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef Fredo55 het volgende:
Ben benieuwd wat ik kan verwachten hier in Zeeland.
Het word al donker, dus een shelfje zit er niet in vrees ik.
Het is echt vies warm vanavond..ik heb alle deuren en ramen open gezet, maar het helpt geen fuck.
Misschien activeerd het wel voor mijn neus, net zoals afgelopen maandag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het shelfje misschien wel, maar geen registratie daarvan.![]()
Misschien dat het heel erg gaat weerlichten, dan zou je misschien iets kunnen zien.
in de jaren 80 een keer zo'n nachtelijk onweer gehad, was denk ik een MCS vanuit Frankrijk. Je kon buiten gewoon een boek lezen met dat weerlicht, zo gigantisch veel ontladingen, ongekend!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het shelfje misschien wel, maar geen registratie daarvan.![]()
Misschien dat het heel erg gaat weerlichten, dan zou je misschien iets kunnen zien.
Mazzelaar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Misschien activeerd het wel voor mijn neus, net zoals afgelopen maandag.
In '88 zat ik als klein Karinnetje bij mijn ouders in de auto op de ring van Parijs en dat is normaal al spannend maar toen stond er water op de weg en was er bijna volcontinu bliksem, zou dat die MCS kunnen zijn geweest? Dan heb ik hem ook meegemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de jaren 80 een keer zo'n nachtelijk onweer gehad, was denk ik een MCS vanuit Frankrijk. Je kon buiten gewoon een boek lezen met dat weerlicht, zo gigantisch veel ontladingen, ongekend!
Dan is dat wel een hele lokale bui. Er valt hier namelijk nog niets uit de hemel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Fredo55 het volgende:
Zware regen en onweersbui in Terneuzen volgens iemand op msn.
Dan zal hij wel aan het lullen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan is dat wel een hele lokale bui. Er valt hier namelijk nog niets uit de hemel.
Wellicht niet, want zoals ik dus zei, ook West-Vlaanderen krijgt de volle lading.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan zal hij wel aan het lullen zijn.
Ja idd, ik woon in het oosten van de provincie, straks even naar het weerlicht kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef marcel-o het volgende:
Die rode vlek gaat nu idd zeeland in.. lijkt er op dat ie groeit
Hier in noord West-Vlaanderen hebben we het afgelopen half uur storm gehad. Veel regen, veel wind, enkele heftige donderslagen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:41 schreef nachtzuster het volgende:
West Zws. Vlaanderen meldt
Eerste donderslag, hard waaien maar nog geen regen
Oh! begint te gieten nu terwijl ik dit typ
Buiten maffen, je wordt vanzelf wakker van een eventueel onweer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef -0- het volgende:
Heerlijk weer hier buiten nu.
Alleen moet zo toch maar naar ibnnen want morgen erg vroeg weg maar daar is het dus echt vies en veel te warm.
en dan leeggezogen worden door die zom vampiereen zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef knep het volgende:
[..]
Buiten maffen, je wordt vanzelf wakker van een eventueel onweer.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
en dan leeggezogen worden door die zom vampiereen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |