SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoord staat hier in de spoiler
Ouiquote:
quote:
wie isquote:(7 november 1936, Den Haag) is een Nederlandse acteur, die vooral bijrollen in films en ook in enkele televisieseries heeft gespeeld. De Mannen van de Radio hebben een radiosketch gemaakt rondom een standbeeld van
.
was bovendien een van de oprichters en voorzitter van de fanclub van Bobby Haarms, jarenlang assistent-trainer van Ajax
Legendarische scene met dat standbeeld!quote:
Zo, dat helptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:16 schreef tong80 het volgende:
Hij speelde de rol van goeverneur in de stille kracht
Zijn toch 2 legendarische series.quote:
induhskaai + 1quote:
Sapperdeflap da's snel...quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef Mark het volgende:
Ajax, Feyenoord, tja en wat is de derde... Utrecht?
Alleen heet ik wel Mark en Mark Twain nietquote:
induhskaai +1quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:07 schreef Induhskaai het volgende:
Jet Bussemaker.
Yep!quote:
Nee das Letland denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef Sandert het volgende:
Riga denk ik
Yep, dat is juistquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Sandert het volgende:
Ach het ligt aan het water natuurlijk, dan zal het Tallinn zijn
Juistem, alletwee 14 buurlanden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Induhskaai het volgende:
China en Rusland? Die zijn groot...
Goed rokerd!quote:
leuk leuk leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:45 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Is fout, halve punt dan maar?
Hahaha!
Camel en een dromedaris en "Roken is dodelijk"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:45 schreef DuTank het volgende:
Beetje een slechte vraag eigenlijk, want je hebt ook met meer en minder teer.. Maar goed.
Even een makkelijke:
Wat staat er op de voorkant van dat pakje?'
Niet altijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:47 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Camel en een dromedaris en "Roken is dodelijk"
Yep, the bird.quote:
Was ik al bang voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, dit ligt onder het Ruhrgebied.
Correct. Punten volgen straksquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:56 schreef Mark het volgende:
Winterberg ligt in het Sauerland, dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |