abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61653560
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:34 schreef cptmarco het volgende:
af en toe lurk ik hier gezellig mee....
af en toe moet je toch op de hoogte blijven van de laatste "theoriën", deze kende ik gelukkig nog niet...
Zo ongeveer in elk 9/11 topic wordt er gezegd dat:

- De Twin Towers opgeblazen zijn met micronukes of met bommen die alleen maar een magnetische puls verspreiden.
- De vliegtuigen hologrammen zouden zijn OF dat ze er in ge-videoedit zijn en dat de plaatselijke bevolking met mind control beïnvloed zijn zodat ze geloofden dat ze een vliegtuig hadden gezien.
Wat het video-editen betreft: de live beelden zijn 6 seconden vertraagd waarbij heel slordig een plaatje van een vliegtuig naar 1 van de Twin Towers getrokken werd om daar ten tijde van de explosie aan te komen.
- Soms wordt er gezegd dat de Twin Towers al eerder afgebroken waren en dat het slechts hologrammen waren die zogenaamd instortten.
- Tijdens de aanslag hebben zich bepaalde verschijnselen voorgedaan die de natuurwetten overtraden. Een wetenschapper heeft zijn eigen naam er aan gekoppeld. Het houdt in dat het onmogelijke is gebeurd: auto's zijn op een rare manier uitgebrand, ijzer is op een rare manier gaan roesten enz.
- De hele media (kranten, tv, radio enz) is er bij betrokken en de nieuwslezers zijn hersenloze dronen die stomweg de autoque oplezen zonder te begrijpen wat ze voorlezen; zij zitten dus niet per sé in het complot, maar zijn gewoonweg te dom om te begrijpen wat ze zeggen.

Ehhh....volgens mij waren er nog meer extreme dingen gebeurd op die dag? Volgens mij vergeet ik nog een paar heel belangrijke uitspraken van vooral Lambiekje?

Lambiekje, heb je nog dingen aan te vullen hierop?
  FOK!fossiel maandag 15 september 2008 @ 19:41:14 #122
8443 cptmarco
it's captain...
pi_61654249
ik moet hier toch maar weer eens vaker gaan lurken...

ik heb al diverse complotten voorbij zien komen, ik had alleen het video-editing mediaverhaal even compleet gemist... En het twin towers hologrammen gedeelte... toch maar eens gaan googlen...

ach, als ik hier toch bezig ben, dan is er vast wel iemand die misschien antwoord heeft op het volgende:
ooit heb ik het verhaal gelezen van de vijf feestvierende en daarom gearresteerde israeliërs/mossad agenten. Eigenlijk nog nooit in dat verhaal verdiept. Hoe zit dat eigenlijk, de claim dat Israel/Mossad voorkennis had van 9/11...?

[ Bericht 14% gewijzigd door cptmarco op 15-09-2008 20:14:18 ]
pi_61655756
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:41 schreef cptmarco het volgende:

ach, als ik hier toch bezig ben, dan is er vast wel iemand die misschien antwoord heeft op het volgende:
ooit heb ik het verhaal gelezen van de vijf feestvierende en daarom gearresteerde israeliërs/mossad agenten. Eigenlijk nog nooit in dat verhaal verdiept. Hoe zit dat eigenlijk, de claim dat Israel/Mossad voorkennis had van 9/11...?
http://www.911myths.com/html/dancing_israelis.html
pi_61657829
quote:

ik heb al diverse complotten voorbij zien komen, ik had alleen het video-editing mediaverhaal even compleet gemist... En het twin towers hologrammen gedeelte... toch maar eens gaan googlen...

Er wordt gezegd dat die feestvierende Israeliërs stomtoevallig op dat moment daar aanwezig waren en het zagen gebeuren.
Ze hebben de 2e inslag gefilmd. De mogelijkheid bestaat dat ze de 1e impact hadden gezien en dat ze toen verwachtten dat de 2e ook aangevallen zou worden.
Het schijnt dat ze hebben staan roepen "Het is gebeurd!" of zoiets. OF ze hadden voorkennis, OF ze waren blij dat hun verwachtingen uitgekomen zijn na het zien van de 1e impact.
  maandag 15 september 2008 @ 23:04:34 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61662130
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Zo ongeveer in elk 9/11 topic wordt er gezegd dat:

- De Twin Towers opgeblazen zijn met micronukes of met bommen die alleen maar een magnetische puls verspreiden.
- De vliegtuigen hologrammen zouden zijn OF dat ze er in ge-videoedit zijn en dat de plaatselijke bevolking met mind control beïnvloed zijn zodat ze geloofden dat ze een vliegtuig hadden gezien.
Wat het video-editen betreft: de live beelden zijn 6 seconden vertraagd waarbij heel slordig een plaatje van een vliegtuig naar 1 van de Twin Towers getrokken werd om daar ten tijde van de explosie aan te komen.
- Soms wordt er gezegd dat de Twin Towers al eerder afgebroken waren en dat het slechts hologrammen waren die zogenaamd instortten.
- Tijdens de aanslag hebben zich bepaalde verschijnselen voorgedaan die de natuurwetten overtraden. Een wetenschapper heeft zijn eigen naam er aan gekoppeld. Het houdt in dat het onmogelijke is gebeurd: auto's zijn op een rare manier uitgebrand, ijzer is op een rare manier gaan roesten enz.
- De hele media (kranten, tv, radio enz) is er bij betrokken en de nieuwslezers zijn hersenloze dronen die stomweg de autoque oplezen zonder te begrijpen wat ze voorlezen; zij zitten dus niet per sé in het complot, maar zijn gewoonweg te dom om te begrijpen wat ze zeggen.

Ehhh....volgens mij waren er nog meer extreme dingen gebeurd op die dag? Volgens mij vergeet ik nog een paar heel belangrijke uitspraken van vooral Lambiekje?

Lambiekje, heb je nog dingen aan te vullen hierop?
- Torens moesten kosten wat kost kapot. >> galvanische corrosie en asbest.
- projectie van vliegtuig(en) op een JASSM missile
- Israël zeer grote speler in het geheel.
- Alles gebaseerd is op numerologie.
- Vliegtuigen niet in registratie-systemen staan.
- Helft kapers nog levend zijn en voornamelijk sexverslaafde bierdrinkers zijn.
- Media wordt beheerd door dezelfden die 911 georganiseerd hebben. Nieuwslezers zijn niet betrokken al zijn sommige wel 33' Freemason. Dus niet alles is uitgesloten.
- 6 seconden vertraging, nee 17 seconden is de window.
- Ernstige obstructie van hoge FBI. Jonge ijverige FBI hebben heel veel zaken al minstens een jaar vooraf aangekaart.
- Algehele obstructie in de onderzoeken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 15 september 2008 @ 23:10:28 #126
52357 Lambiekje
pi_61662357
quote:

ik heb al diverse complotten voorbij zien komen, ik had alleen het video-editing mediaverhaal even compleet gemist...
Bekijk September Clues 2008, 911 Taboo, 911 Amateur, 911 Octopus
quote:
En het twin towers hologrammen gedeelte... toch maar eens gaan googlen...
Hologram torens dat is David copperfield gelul
quote:
kijk voor Isreal connectie naar Fabled Enemies docu dat sinds 1 september 2008 online staat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 15 september 2008 @ 23:20:05 #127
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61662697
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
- projectie van vliegtuig(en) op een JASSM missile
De rest van de zaken en ook je eerdere posts ga ik later op in maar ik wou nog even zeggen dat een JASSM veel te klein(in explosieve kracht) voor zoiets is.
pi_61666177
17 seconden? Volgensm ij heb je altijd 6 seconden gezegd en dat dat de reden van de nose-out was. Als ze meer tijd hadden gehad, hadden ze het wat netter kunnen doen?

En die holografische torens, ik dacht dat dat idee ook van jou af kwam? (Maar ik kan me vergissen)
  dinsdag 16 september 2008 @ 07:24:36 #129
52357 Lambiekje
pi_61666229
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 07:09 schreef ToT het volgende:
17 seconden? Volgensm ij heb je altijd 6 seconden gezegd en dat dat de reden van de nose-out was. Als ze meer tijd hadden gehad, hadden ze het wat netter kunnen doen?

En die holografische torens, ik dacht dat dat idee ook van jou af kwam? (Maar ik kan me vergissen)
Nee wat ik denk dat ik gezegd heb is dat er een statitische stad (misschien wel eentje uit MS FS). Waarbij de torens er uit geknipt zijn. dat is als mask-layer over de echte torens.
meerdere tv-kanalen hebben 17 sec window. bewijs is daar middels bliepjes en vervolgens 17 sec later impact. Maar kijk de de gehele September clues.

Oh nog vergeten te noemen dat elke TV-stations zijn eigen flightpath heeft van het 2e vliegtuig. Rook van verschillende hoeken komt en dat in de ene shot wel achtergrond is en in de andere niet.

Alle bekende videootjes zijn bewerkt/gemanipuleerd zijn afkomstig van TV affiliates en FX-artiesten.

Naudet is staged.
  dinsdag 16 september 2008 @ 07:25:49 #130
52357 Lambiekje
pi_61666233
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Erasmo het volgende:

[..]

De rest van de zaken en ook je eerdere posts ga ik later op in maar ik wou nog even zeggen dat een JASSM veel te klein(in explosieve kracht) voor zoiets is.
Maar een JASSM valt wel te verklaren waarom de vliegtuigen zwart zijn en waarom de NOSE-OUT scene er is.
pi_61666283
Als je tegen het licht inkijkt is alles zwart (wat tussen jou en het licht zit tenminste).
  dinsdag 16 september 2008 @ 07:49:21 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61666378
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 07:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar een JASSM valt wel te verklaren waarom de vliegtuigen zwart zijn en waarom de NOSE-OUT scene er is.
Maar dan heeft hij nog steeds niet genoeg kracht.
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2008 @ 08:38:51 #133
8443 cptmarco
it's captain...
pi_61666718
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bekijk September Clues 2008, 911 Taboo, 911 Amateur, 911 Octopus
[..]

Hologram torens dat is David copperfield gelul
[..]

kijk voor Isreal connectie naar Fabled Enemies docu dat sinds 1 september 2008 online staat.
thanks.. heb ik van de week wat te doen...
De September clues had ik afgelopen weekend al bekeken, naar aanleiding daarvan zit ik hier weer meer te lurken...
pi_61668557
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 07:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Totale onzin. Ten eerste tweede vliegtuig is zwart omdat hij in de schaduw van de rookwolk vliegt vlak voor impact, dat heb ik je jaar geleden al duidelijk aangetoond. En ten tweede nose out is niet meer dan rook, is ook al duidelijk aangetoond.

Als je opzoek bent naar de waarheid waarom blijf je dan bewust leugens verspreiden?
pi_61668875
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Totale onzin. Ten eerste tweede vliegtuig is zwart omdat hij in de schaduw van de rookwolk vliegt vlak voor impact, dat heb ik je jaar geleden al duidelijk aangetoond. En ten tweede nose out is niet meer dan rook, is ook al duidelijk aangetoond.

Als je opzoek bent naar de waarheid waarom blijf je dan bewust leugens verspreiden?

Nou ik vind het duidelijk geen rook, want 'n donkere schaduw veroorzaak die rook, het lijkt wel massief.

En als het hier al rook is, dan zeker niet duidelijk.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:51:14 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61669077
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nou ik vind het duidelijk geen rook, want 'n donkere schaduw veroorzaak die rook, het lijkt wel massief.

[ afbeelding ]

En als het hier al rook is, dan zeker niet duidelijk.
Die nose-out op het bovenste plaatje is veels te groot voor een JASSM.
pi_61669776
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Die nose-out op het bovenste plaatje is veels te groot voor een JASSM.
eensch, de nose is ook veel te groot om door dit gaatje te kunnen
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:08:59 #138
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61670969
Als je een copy maakt van de neus net voordat hij het gebouw raakt, en die vergelijkt met de neus die uit het gebouw komt. Zie je dat het een en dezelfde is.

Raar, maar waar.
Dus geen rook.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:16:01 #139
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61671150
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

eensch, de nose is ook veel te groot om door dit gaatje te kunnen
[ afbeelding ]
Dat plaatje is de achterkant van de toren waar de neusuit zou hebben plaats gevonden?
pi_61672944
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat plaatje is de achterkant van de toren waar de neusuit zou hebben plaats gevonden?

http://wtc.nist.gov/WTC_Conf_Sep13-15/session6/6McAllister.pdf
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')