Zo ongeveer in elk 9/11 topic wordt er gezegd dat:quote:Op zondag 14 september 2008 17:34 schreef cptmarco het volgende:af en toe lurk ik hier gezellig mee....
af en toe moet je toch op de hoogte blijven van de laatste "theoriën", deze kende ik gelukkig nog niet...
http://www.911myths.com/html/dancing_israelis.htmlquote:Op maandag 15 september 2008 19:41 schreef cptmarco het volgende:
ach, als ik hier toch bezig ben, dan is er vast wel iemand die misschien antwoord heeft op het volgende:
ooit heb ik het verhaal gelezen van de vijf feestvierende en daarom gearresteerde israeliërs/mossad agenten. Eigenlijk nog nooit in dat verhaal verdiept. Hoe zit dat eigenlijk, de claim dat Israel/Mossad voorkennis had van 9/11...?
Er wordt gezegd dat die feestvierende Israeliërs stomtoevallig op dat moment daar aanwezig waren en het zagen gebeuren.quote:Op maandag 15 september 2008 19:41 schreef cptmarco het volgende:
ik moet hier toch maar weer eens vaker gaan lurken...
ik heb al diverse complotten voorbij zien komen, ik had alleen het video-editing mediaverhaal even compleet gemist... En het twin towers hologrammen gedeelte... toch maar eens gaan googlen...
ach, als ik hier toch bezig ben, dan is er vast wel iemand die misschien antwoord heeft op het volgende:
ooit heb ik het verhaal gelezen van de vijf feestvierende en daarom gearresteerde israeliërs/mossad agenten. Eigenlijk nog nooit in dat verhaal verdiept. Hoe zit dat eigenlijk, de claim dat Israel/Mossad voorkennis had van 9/11...?
- Torens moesten kosten wat kost kapot. >> galvanische corrosie en asbest.quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ongeveer in elk 9/11 topic wordt er gezegd dat:
- De Twin Towers opgeblazen zijn met micronukes of met bommen die alleen maar een magnetische puls verspreiden.
- De vliegtuigen hologrammen zouden zijn OF dat ze er in ge-videoedit zijn en dat de plaatselijke bevolking met mind control beïnvloed zijn zodat ze geloofden dat ze een vliegtuig hadden gezien.
Wat het video-editen betreft: de live beelden zijn 6 seconden vertraagd waarbij heel slordig een plaatje van een vliegtuig naar 1 van de Twin Towers getrokken werd om daar ten tijde van de explosie aan te komen.
- Soms wordt er gezegd dat de Twin Towers al eerder afgebroken waren en dat het slechts hologrammen waren die zogenaamd instortten.
- Tijdens de aanslag hebben zich bepaalde verschijnselen voorgedaan die de natuurwetten overtraden. Een wetenschapper heeft zijn eigen naam er aan gekoppeld. Het houdt in dat het onmogelijke is gebeurd: auto's zijn op een rare manier uitgebrand, ijzer is op een rare manier gaan roesten enz.
- De hele media (kranten, tv, radio enz) is er bij betrokken en de nieuwslezers zijn hersenloze dronen die stomweg de autoque oplezen zonder te begrijpen wat ze voorlezen; zij zitten dus niet per sé in het complot, maar zijn gewoonweg te dom om te begrijpen wat ze zeggen.
Ehhh....volgens mij waren er nog meer extreme dingen gebeurd op die dag? Volgens mij vergeet ik nog een paar heel belangrijke uitspraken van vooral Lambiekje?
Lambiekje, heb je nog dingen aan te vullen hierop?
Bekijk September Clues 2008, 911 Taboo, 911 Amateur, 911 Octopusquote:Op maandag 15 september 2008 19:41 schreef cptmarco het volgende:
ik moet hier toch maar weer eens vaker gaan lurken...
ik heb al diverse complotten voorbij zien komen, ik had alleen het video-editing mediaverhaal even compleet gemist...
Hologram torens dat is David copperfield gelulquote:En het twin towers hologrammen gedeelte... toch maar eens gaan googlen...
kijk voor Isreal connectie naar Fabled Enemies docu dat sinds 1 september 2008 online staat.quote:ach, als ik hier toch bezig ben, dan is er vast wel iemand die misschien antwoord heeft op het volgende:
De rest van de zaken en ook je eerdere posts ga ik later op in maar ik wou nog even zeggen dat een JASSM veel te klein(in explosieve kracht) voor zoiets is.quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
- projectie van vliegtuig(en) op een JASSM missile
Nee wat ik denk dat ik gezegd heb is dat er een statitische stad (misschien wel eentje uit MS FS). Waarbij de torens er uit geknipt zijn. dat is als mask-layer over de echte torens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:09 schreef ToT het volgende:
17 seconden? Volgensm ij heb je altijd 6 seconden gezegd en dat dat de reden van de nose-out was. Als ze meer tijd hadden gehad, hadden ze het wat netter kunnen doen?
En die holografische torens, ik dacht dat dat idee ook van jou af kwam? (Maar ik kan me vergissen)
Maar een JASSM valt wel te verklaren waarom de vliegtuigen zwart zijn en waarom de NOSE-OUT scene er is.quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De rest van de zaken en ook je eerdere posts ga ik later op in maar ik wou nog even zeggen dat een JASSM veel te klein(in explosieve kracht) voor zoiets is.
Maar dan heeft hij nog steeds niet genoeg kracht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar een JASSM valt wel te verklaren waarom de vliegtuigen zwart zijn en waarom de NOSE-OUT scene er is.
thanks.. heb ik van de week wat te doen...quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bekijk September Clues 2008, 911 Taboo, 911 Amateur, 911 Octopus
[..]
Hologram torens dat is David copperfield gelul
[..]
kijk voor Isreal connectie naar Fabled Enemies docu dat sinds 1 september 2008 online staat.
Totale onzin. Ten eerste tweede vliegtuig is zwart omdat hij in de schaduw van de rookwolk vliegt vlak voor impact, dat heb ik je jaar geleden al duidelijk aangetoond. En ten tweede nose out is niet meer dan rook, is ook al duidelijk aangetoond.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar een JASSM valt wel te verklaren waarom de vliegtuigen zwart zijn en waarom de NOSE-OUT scene er is.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Totale onzin. Ten eerste tweede vliegtuig is zwart omdat hij in de schaduw van de rookwolk vliegt vlak voor impact, dat heb ik je jaar geleden al duidelijk aangetoond. En ten tweede nose out is niet meer dan rook, is ook al duidelijk aangetoond.
Als je opzoek bent naar de waarheid waarom blijf je dan bewust leugens verspreiden?
Die nose-out op het bovenste plaatje is veels te groot voor een JASSM.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ik vind het duidelijk geen rook, want 'n donkere schaduw veroorzaak die rook, het lijkt wel massief.
[ afbeelding ]
En als het hier al rook is, dan zeker niet duidelijk.
eensch, de nose is ook veel te groot om door dit gaatje te kunnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die nose-out op het bovenste plaatje is veels te groot voor een JASSM.
Dat plaatje is de achterkant van de toren waar de neusuit zou hebben plaats gevonden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
eensch, de nose is ook veel te groot om door dit gaatje te kunnen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat plaatje is de achterkant van de toren waar de neusuit zou hebben plaats gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |