abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:54:04 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60771590
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef Toryu het volgende:

[..]

Wordt flink wat geld over de balk gegooid, aangezien die techniek 7 jaar geleden al lang en breed uitontwikkeld was
nog iets anders wat ook al 7 jaar eeder kon en dat is mobiel bellen in vliegtuigen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60771910
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nog iets anders wat ook al 7 jaar eeder kon en dat is mobiel bellen in vliegtuigen
En je volledige naam noemen als je je moeder spreekt, dat kon zogenaamd zeven jaar geleden ook al.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:09:09 #103
52357 Lambiekje
pi_60772067
September Clues 2008
Kijk aan weer een nieuwe versie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:06:56 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60773906
"de waarheid" had weer een update nodig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_60773972
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je beweerde toch juist dat dat niet kon
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:10:09 #106
52357 Lambiekje
pi_60776250
Zo de vragen die ik heb bij de September Clues?

deel A:
Waarom op HET moment supreme, het beste TV van de mensheid, een handmatige blackout van 15 sec en dat op 2 verschillende stations op het moment van Nose-Out. Een verklaring waarom?

Waarom is het CNN breaking news banner zo blangerijk waardoor TV-moment van de mensheid verdoezeld raakt op het achtergrond?

Hoe kan die juffrouw die geen TV kijkt zo haarscherp zien dat er een vliegtuig in knalt?

Deel B:
Waarom is het achtergrond weggepost en is er een rare blob, wat het vliegtuig zou moeten zijn in het in avondjournaal versie geplaatst?

Waarom is de flighpath met de ene zender COMPLEET anders dan de andere met eenzelfde aanzicht torens?

Waarom is er een rare zwarte blob tussen de torens?

Waarom is op WB11 een gebouw voor de torens wat op andere zenders compleet mist? uiteraard met zelfde aanzicht torens

Leg dus de "Matrix"-shot uit ?!

Mike Walter heeft het over de vleugels niet sterk genoeg zijn. Waarom kan het dan wel dikke staal balken doormidden snijden in het WTC?

Deel C:
Waarom is het vliegtuig pikzwart met keihard zonlicht erop?!!

Waarom zijn de flightpath verschillend? Waarom is de die van de Divebomber echt compleet anders?

Waarom is er geen impact sound op 5:45?

Waarom is er een drumstel, een cymbal geluiden gebruikt als impact?

8:12 wat is dat voor rare vliegtuig-prop. Een nijntje vliegtuig?

Waarom is Tina's OH my God in meerdere amateur beelden gebruikt?

Waarom is er geknipt in het videobeeld van Bri video en audio niet?!

Deel E:
Waarom is er een 17sec gat met CommisionReport official time en seismic time?
Waarom hebben 5 zenders deze 17 gap gebruikt?

Waarom hebben alle zenders TOTAAL verschillende kleurinstellingen?

Deel F:
0:39... kijk de JASSM AGM 158 Missile dat lijkt er meer op wat we gezien hebben op alle TV-zenders. Het lijkt verdomd percies.

4:19 wat zijn die explosies boven en onder de rechter vleugel?

Deel G:
Waarom hebben de Naudet brothers bij impact 2, 3 cuts gemaakt ?!

8:17 waarom wordt er over een collapsing tower gesproken. Het is nog niet begonnen hoor verslageefster?!
en het gaat verder op BBC .. one tower collapsed bla bla. HET STAAT ER NOG?!

Epilogue
Waarom hebben tientallen ooggetuigen, DIE DUS GEEN AFFILIATE ZIJN VAN DE ZENDERS, het over missiles en small planes?!!

3:50 wat een leuke verspreking ...

4:00 geen mob : netwerk overload.
4:13 Digital jamming, key player in warfare: Geen digitale plaatjes.

5:20 uhh waarom stoppen de klokken op 8:45?

6:25 wat veroorzaakt de gashes?!

9:00 wat is dat voor raar gedoe op LAX?! Kennelijk hebben geen van de passagiers van de 3 zogenaamde vluchten geen families?!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:27:37 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60776982
Op veel van deze punten is een heel simpel antwoord mogelijk: Opname (en digitalisering) apparatuur is niet perfect.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_60777100
quote:
Waarom hebben tientallen ooggetuigen, DIE DUS GEEN AFFILIATE ZIJN VAN DE ZENDERS

Hoe weet jij dat?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:35:47 #109
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60777286
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
Deel C:
Waarom is het vliegtuig pikzwart met keihard zonlicht erop?!!
Op 2 minuten zie ik toch duidelijk een UA 767 die toren invliegen. Maar ja, dat wil je toch niet geloven.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:56:26 #110
52357 Lambiekje
pi_60779908
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Op 2 minuten zie ik toch duidelijk een UA 767 die toren invliegen. Maar ja, dat wil je toch niet geloven.
dat kan best maar dan moet je wel ALLE discrepanties wegwerken waaronder ook de missende data in BTS systeem, en verschillende flight paths en waarom BBC zich keer op keer zo raar verspreekt. Of gewoon zonder voorkennis gewoon QUATSCH verkondingen, want NIEMAND kan weten dat de torens zouden instorten uitgaande van een attack out of the blue. Waarom in nagenoeg alle beeldmateriaal gerotzooid is op moment suprème en waarom er geknoeid is met audio.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:44:05 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60997929
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Lambiekje het volgende:

Damm, dat is behoorlijk wat kijkvoer! Maar inderdaad wel interessante vragen eronder... Als ik binnenkort (veel ) tijd overheb ga ik er mee aan de slag.
  donderdag 11 september 2008 @ 12:39:51 #112
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61547964
Hier een leuke claim:

Er is (volgens de regering) een Boeing in het pentagon gevlogen.

Theorie.

Praktijk

De historie. (bijlmer)

Bron: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=2254
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61548103
Ticker, je vergeet wel even dat de piloot zijn uiterste best gedaan heeft om via een moeilijk manoeuvre toch terecht te kunnen komen in het recent vernieuwde/versterkte/quasi leegstaande deel van het Pentagon ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:32:33 #114
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61550526
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef UncleScorp het volgende:
Ticker, je vergeet wel even dat de piloot zijn uiterste best gedaan heeft om via een moeilijk manoeuvre toch terecht te kunnen komen in het recent vernieuwde/versterkte/quasi leegstaande deel van het Pentagon ?
Serieus.

My Bad!

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61551544
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef Ticker het volgende:
Hier een leuke claim:

[ afbeelding ]
Theorie.

[ afbeelding ]
Praktijk

[ afbeelding ]
De historie. (bijlmer)

Wat is er theorie aan? Tis toch echt gebeurd. Heb jij wel de expertise om hierover een oordeel te vellen, of is het je 'gezonde verstand' die hier spreekt? Gezond verstand kan erg bedriegend zijn als het op fysische zaken als deze aankomt. Je kunt daarom ook niet zomaar een vergelijking trekken tussen de aanslag op het pentagon en de bijlmerramp. Verschillende vliegtuigen, verschillende snelheden, verschillende gebouwen, verschillende inslaghoeken etc etc.
  FOK!fossiel zondag 14 september 2008 @ 17:18:13 #116
8443 cptmarco
it's captain...
pi_61623971
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef Lambiekje het volgende:
September Clues 2008
Kijk aan weer een nieuwe versie.
dus als ik het goed begrijp, is 11 september één groot photoshop en video-editingfestijn waar zo'n beetje alle media bij betrokken is? Knap om dat stil te houden...
pi_61624281
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:18 schreef cptmarco het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp, is 11 september één groot photoshop en video-editingfestijn waar zo'n beetje alle media bij betrokken is? Knap om dat stil te houden...
Jij bent zeker nieuw hier in BNW?
  FOK!fossiel zondag 14 september 2008 @ 17:34:55 #118
8443 cptmarco
it's captain...
pi_61624304
af en toe lurk ik hier gezellig mee....
af en toe moet je toch op de hoogte blijven van de laatste "theoriën", deze kende ik gelukkig nog niet...
  Moderator maandag 15 september 2008 @ 11:47:59 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_61641189
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:34 schreef cptmarco het volgende:
af en toe lurk ik hier gezellig mee....
af en toe moet je toch op de hoogte blijven van de laatste "theoriën", deze kende ik gelukkig nog niet...
Nou, brace yourself...
Breitling - Instruments for Professionals
pi_61641864
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef Ticker het volgende:
Hier een leuke claim:

[ afbeelding ]
Theorie.

[ afbeelding ]
Praktijk

[ afbeelding ]
De historie. (bijlmer)

En waarom zou je een 5 verdiepingen tellende gebouw dat gebouwd is als een bunker 1 op 1 kunnen vergelijken met een flat gebouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')