Probleem is dat je niet weet wat de VS allemaal voor geheime high end spulletjes hebben op dat gebied en je dus ook niet kunt zeggen of ze het wel of niet hadden kunnen uitvoeren. (ik heb het dan hier puur over de hologrammen en de cloaking.)quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef ToT het volgende:
Mja die cloaking devices en gedaantewisselingstechnologie zou weer op Tesla's onderzoek gebaseerd zijn, dus op de vraag over die hologrammen zou ik in de OT iets over Tesla neer kunnen zetten?
Nee, moet idd wel wat beter onderbouwd worden.
Ja, iemand die links is kent geen groter genoegen dan het verhullen van de misdaden van Bush en Cheney.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb er iets tegen sinds dat ze een snoeidomme 911 verklaring hadden. En dat ze Global Warming Swindle als onzin verkondigen. Inweze is het gewoon een ultrasmerige links propageerende fascistische opruikrant.
ik bedoel maar, we weten helemaal niets wat US.mil tot zijn beschikking heeft.quote:
Nou dat lijkt me een goede vraag om te behandelen hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe kun je trouwens gebouwen opblazen met Electromagnetic Pulse bommen?
Die vraag is al eens beantwoordt: niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe kun je trouwens gebouwen opblazen met Electromagnetic Pulse bommen?
Die staat al in de OP. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vraag is al eens beantwoordt: niet!
Toen is dat onderwerp snel gedropt (maar naar mijn gevoel niet helemaal afgehandeld) en toen werd er over micronukes begonnen.
@ Erasmo: Goed idee, die komt in de OP!
quote:Zijn er wel vliegtuigen betrokken geweest bij de aanslagen, of zijn de Twin Towers opgeblazen met mini-nukes of EMP-bommen en zijn we voor de gek gehouden met hologrammen, brainwashing, acteurs en bewerkte semi-live beelden?
O was dat niet alleen het inleidende praatje?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Die staat al in de OP. Vandaar mijn vraag.
[..]
Er wordt gesuggereerd dat complottheoristen denken dat de gebouwen opgeblazen zijn met EMP, ik ben dus wel benieuwd hoe.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
O was dat niet alleen het inleidende praatje?
Voorlopig antwoord op vraag 1 is wel mooi zoquote:
Anders ik welquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat complottheoristen denken dat de gebouwen opgeblazen zijn met EMP, ik ben dus wel benieuwd hoe.
Lambiekje?
Nu word ik toch wel enorm nieuwsgierig naar deze verbijsterende ontdekking.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef ToT het volgende:
Ja in een 9-11 topic werd gezegd dat er camera's uitvielen tijdens de impact wat duidde op een EMP-puls, en er deden zich....ehhhh....bepaalde effecten voor met een bijzondere naam, die volgens een wetenschapper (die trouwens behoorlijk controversieel is) er op duidde dat het mogelijk was dat er natuurkundige wetten overschreden werden. Er werd een link naar een website gegeven waarop foto's stonden van redelijk normaal uitziende brokstukken, maar volgens de uitleg waren er toch bijzondere dingen mee aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |