Ik denk hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef ToT het volgende:
Thx, maar tot nu toe is het nog geen stormlooptopic!
Misschien staat hij wat te ver naar beneden omdat het een centraal topic is?
Ik weet niet, dat andere topic is wel een mooie plaats om alles wat ook maar enigszins met 9/11 te maken heeft te discussiëren terwijl hier redelijk systematisch naar verschillende claims wordt gekeken en dieper op een klein stukje materie wordt ingegaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef ToT het volgende:
Ach als het andere 9/11 topic vol is, wordt er gewoon geen nieuw deeltje aangemaakt: we gaan dan gewoon verder in dit topic!
Die discussies verzanden toch gelijk in het gebruikelijke...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:15 schreef ToT het volgende:
Okay, maar als die discussies hier geplaatst worden, kun je de discussiepunten ook steeds in de OT plaatsen.
Ik zit niet niet constant en alles te lezen. Door de weeks moet er ook nog wel eens gewerkt wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:20 schreef ToT het volgende:
Hmmm okee zit wat in, maar we moeten dan wel meer posts hier zien te krijgen.
Kan iemand Lambiekje een rotschop hier naar toe verkopen? Die verwijzing in het andere topic had weinig zin!
Airborne Holographic Projector of Heliodisplay kies maar. Stealth fighters en rare orbs zijn gespot rond te torens dus de projectors hebben heel goed kunen projecteren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef ToT het volgende:
VRAAG: Laat ik maar beginnen dan, stel het waren inderdaad geen vliegtuig maar hologrammen, hoe hebben ze die dan geprojecteerd?
niet iedere fokker/alu-hoedje is Koos werkloos :0quote:
Maar als je kan zien post ik ook nog geregeld in de Film topic. Me andere hobby moet ook onderhouden worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:57 schreef ToT het volgende:
Maar er bestaat ook nog zoiets als avonduurtjes enzo?En stiekem op je werk Fokken!
Kennelijk ben ik wel de gangmaker. Want als ik niet binnen een uur aanwezig ben, breekt er paniek uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef ToT het volgende:
Zo koud heb ik het ook weer niet!
Mja maar weer een verwijzing in het andere topic geplaatst.
Anders stuur ik 'm wel een PM.
Uit beide links kan ik niet opmaken dat er een 3d model gegenereerd kan worden. Ik denk dan ook dat dit onmogelijk is. Daarnaast zit dat ding van heliodisplay er ook niet bepaald realistisch uit en heeft een maximum grootte van 100", wat niet eens in de buurt komt van een vliegtuig. Ook moet dat vliegtuig van ver buiten de stad aan komen vliegen, waardoor het nooit met 1 projecten te generen valt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Airborne Holographic Projector of Heliodisplay kies maar. Stealth fighters en rare orbs zijn gespot rond te torens dus de projectors hebben heel goed kunen projecteren.
Techniek is er. En als het dus nu voor de consument beschikbaar is dan is de Militairy daar al 10 jaar op vooruit. Onmogelijk is het dus NIET.
Dat het in 2001 in nog niet voor de consument beschikbaar/bekend was, is een ander verhaal. toch ?!
En als David Copperfield al met wat spiegels het Statue of Liberty kan laten verdwijnen.
Jij bent een van de weinige (of misschien wel de enige) die deze mythes geloofd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik wel de gangmaker. Want als ik niet binnen een uur aanwezig ben, breekt er paniek uit.
Zodra ik wat meer tijd heb lees ik even die links doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Airborne Holographic Projector of Heliodisplay kies maar. Stealth fighters en rare orbs zijn gespot rond te torens dus de projectors hebben heel goed kunen projecteren.
Techniek is er. En als het dus nu voor de consument beschikbaar is dan is de Militairy daar al 10 jaar op vooruit. Onmogelijk is het dus NIET.
Dat het in 2001 in nog niet voor de consument beschikbaar/bekend was, is een ander verhaal. toch ?!
En als David Copperfield al met wat spiegels het Statue of Liberty kan laten verdwijnen.
Idee: Post dat in het andere topic, ik wil graag eerst wat dieper ingaan op het hologrammenverhaal hierquote:
je denkt toch niet dat de consument direct bij lancering van zulke spul direct high-end heeft ?! ..dat is in de handen van de puppetmasters.Als hun een nieuwe generatie hebben, krijgen wij de vorige ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Toryu het volgende:
[..]
Uit beide links kan ik niet opmaken dat er een 3d model gegenereerd kan worden. Ik denk dan ook dat dit onmogelijk is. Daarnaast zit dat ding van heliodisplay er ook niet bepaald realistisch uit en heeft een maximum grootte van 100", wat niet eens in de buurt komt van een vliegtuig. Ook moet dat vliegtuig van ver buiten de stad aan komen vliegen, waardoor het nooit met 1 projecten te generen valt.
zoek maar op 911 stealthquote:Waarom zouden er stealth fighters zijn? Het volk moest bedonderd worden, en zo'n vliegtuig wekt alleen argwaan op. Daarnaast heeft geen enkele NY-inwoner een radarinstallatie waarvoor je onzichtbaar moet blijven. Een klen propellorvliegtuigje was dus veel minder opvallend geweest.
En hoeveel jaar duurt dat dan? Vergeet niet dat we al weer 7 jaar verder zijn...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat de consument direct bij lancering van zulke spul direct high-end heeft ?! ..dat is in de handen van de puppetmasters.Als hun een nieuwe generatie hebben, krijgen wij de vorige ...
[..]
Hier snap ik niet wat je bedoeld, of wat ik uit die website op kan maken. Er staan alleen wazige luchtfoto's. Heb er niks over hologram/stealth technieken kunnen vinden, of een verklaring voor het gebruik van stealth fighters.quote:zoek maar op 911 stealth
Holographic Cloaking Stealth Technology er is nog zo veel techniek waar wij geen weet van hebben.
Dus inweze is een projector niet eens nodig.
De huidige chemtrailvliegtuigen cloacken. de link naar 911 en cloaking moet toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef Toryu het volgende:
[..]
En hoeveel jaar duurt dat dan? Vergeet niet dat we al weer 7 jaar verder zijn...
[..]
Hier snap ik niet wat je bedoeld, of wat ik uit die website op kan maken. Er staan alleen wazige luchtfoto's. Heb er niks over hologram/stealth technieken kunnen vinden, of een verklaring voor het gebruik van stealth fighters.
binnen het forum-fok community waarschijnlijk. nee niet helemaal resonancer is ook aan de MIHOP kant. En OYM ook alleen is hij niet zo into the details.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:09 schreef Toryu het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige (of misschien wel de enige) die deze mythes geloofd.
Cloaking wordt al mee geexperimenteerd sinds 1943. En is gewoon een techniek die Tesla ontwikkeld heeft. alleen is die wetenschapper vergruisd maar is bezig met een comeback. Thanks to the Internet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:59 schreef ToT het volgende:
Friggin' cloaking technology?
Hoe ver gáát dit eigenlijk?
Anyway Lambiekje; jij zegt dat chemtrailvliegtuigen gecloakt zijn? Hoezo dat dan? Ik zie meestal wel een vliegtuig vliegen als ik zo'n condenstreep zie ontstaan.
De bestaande theorie is dat er van alles aan de brandstof wordt toegevoegd.
7 jaar is relatief zeer kort.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef Toryu het volgende:
[..]
En hoeveel jaar duurt dat dan? Vergeet niet dat we al weer 7 jaar verder zijn...
[..]
Hier snap ik niet wat je bedoeld, of wat ik uit die website op kan maken. Er staan alleen wazige luchtfoto's. Heb er niks over hologram/stealth technieken kunnen vinden, of een verklaring voor het gebruik van stealth fighters.
Kennelijk gebeurd dat in Canada en Amerika.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef Toryu het volgende:
Waarom zou je in godsnaam chemtrailvliegtuigen (als ze uberhaupt gestaan) willen cloacken? Je ziet die chemtrails toch nog, dus weet dat er een vliegtuig gevlogen heeft. En als het dan toch 1 groot complot is, waarom maken ze die chemtrails niet gewoon kleurloos? Dat zou dan appeltje-eitje moeten zijn.
Quote anders even de technieken die op die site te vinden zijn over hologrammen en cloaks, ik kan ze echt niet vinden.
Waarom moet ik ineens aan Mythbusters denken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Cloaking wordt al mee geexperimenteerd sinds 1943. En is gewoon een techniek die Tesla ontwikkeld heeft. alleen is die wetenschapper vergruisd maar is bezig met een comeback. Thanks to the Internet.
Lambiekje de investigoogler.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens aan Mythbusters denken?Die zijn ook zo dol op Internetkennis!
Dat heb ik gemist, waar ging het precies over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom haalde Junkie XL in zijn zomergast avond een scene uit Loose Change aan ... zo de mieters wat een ONGELOVELIJKE smerige klootzak is die nieuwsanchor ... En dat die debiel van een zomergastpresentator er zo overheen fietst. Een slechte presentator dat is het.
Als men antwoord kan geven op deze vraag:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef ToT het volgende:
Wanneer krijgen we nou "Myth busted!" te horen?
Allereerst, het was niet mijn bedoeling je te beledingen oidquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
binnen het forum-fok community waarschijnlijk. nee niet helemaal resonancer is ook aan de MIHOP kant. En OYM ook alleen is hij niet zo into the details.
Als er een HIV artikel op de frontpagina gepost wordt is de bijna de helft er van op de hoogte dat bigpharma de boel loopt te flessen. In de het forum ben ik in mijn eentje. Op fok-frontpage zie ik toch echt wel mensen die schoppen tegen autoriteit. Alleen vertoeven die niet op het forum.
Als dat zo is hè? Waarom komen er dan nog steeds nieuwe docus uit. Waarom geeft Morgan Reynold NPT lezingen. Waarom is er een TV debat tussen een NPTer en een oliedomme fascistnieuwsverslaggever.
Een helemaal duidelijk is het toch wel dat er een speciale Docu gemaakt is voor de Europarlementariers.
Waarom haalde Junkie XL in zijn zomergast avond een scene uit Loose Change aan ... zo de mieters wat een ONGELOVELIJKE smerige klootzak is die nieuwsanchor ... En dat die debiel van een zomergastpresentator er zo overheen fietst. Een slechte presentator dat is het.
Edited by ToT: Geen doodsverwensingen s.v.p.![]()
voor 911 geldt het voor Bush & Co.. Busted!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als men antwoord kan geven op deze vraag:
bij welk(e) feit(en) of bewijsmateriaal zou je doen toegeven dat je overtuigingen onjuist zijn?
hoe smerig de propagandawerking van het nieuws is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, waar ging het precies over?
Dat is naar mijn idee wijser dan naar de kolder wat je leert op school, constant wordt aangepraat door MSM en Vinegar Herald.quote:
Jij hebt in een eerder topic al eens aangegeven dat je die vraag niet kunt beantwoorden, hoe staat het daar nu mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voor 911 geldt het voor Bush & Co.. Busted!!
Er zijn gewoon te veel feiten die govt incrimineren en het officiele verhaal totaal ongeloofwaardig maken.
Het verleden laat al genoeg zien dat USA niet vies is van een ordinaire False Flag.
lees de gigantisch lappen tekst en links van OYM. Zelfs jy ging daar in mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij hebt in een eerder topic al eens aangegeven dat je die vraag niet kunt beantwoorden, hoe staat het daar nu mee?
Je hebt echt iets tegen de volkskrant he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is naar mijn idee wijser dan naar de kolder wat je leert op school, constant wordt aangepraat door MSM en Vinegar Herald.
9/11 voorkennis is jouw antwoord op die vraag als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lees de gigantisch lappen tekst en links van OYM. Zelfs jy ging daar in mee.
Ok. Ik heb alles even goed doorgelezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |