abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60462026
Het houdt de gemoederen al lang bezig: 9/11. Is de Amerikaanse overheid er bij betrokken geweest? Is Bin Laden wel het echte brein achter de aanslagen? Zijn er wel vliegtuigen betrokken geweest bij de aanslagen, of zijn de Twin Towers opgeblazen met mini-nukes of EMP-bommen en zijn we voor de gek gehouden met hologrammen, brainwashing, acteurs en bewerkte semi-live beelden?
Worden er belangrijke dingen voor ons verzwegen? Worden we gemanipuleerd? Waarom worden er van het Pentagon maar zo weinig beelden vrijgegeven en zijn de beelden die zijn vrijgegeven vrij onduidelijk?

Dit is slechts een kleine greep uit de vragen die bij sommigen spelen.
Veel dingen worden hier in BNW besproken, maar niet iedereen is tevreden met de uitleg van "de mensen van het andere kamp", of mensen zien bepaalde opmerkingen over het hoofd.

In een poging om alles een beetje ordelijk en overzichtelijk te maken, is dit centraal topic aangemaakt. Hier kan men brandende vragen kwijt welke in deze openingspost geplaatst zullen worden, waar ze zullen blijven staan, compleet met uitleg die er op volgt en de weerwoorden van "het andere kamp". Dit topic / deze reeks zal uiteindelijk hopelijk een soort naslagwerk worden met vragen en antwoorden over dingen die hier besproken worden, zodat we niet eindeloos in het zelfde kringetje blijven praten.

Ik moet nog even kijken hoe ik het allemaal overzichtelijk houd, maar we merken vanzelf wel hoe de boel gaat lopen. Ik ga in ieder geval NIET elk youtube-filmpje compleet afkijken of elke site doorspitten en elk .pdf bestandje doorneuzen: als je op een stelling of een vraag ingaat, wil ik samenvattingen zien, eventueel ondersteund met een linkje naar een site/filmpje waar mensen je claim kunnen verifiëren.

Ik weet nog niet precies of we deze reeks als een complete vervanging van alle openstaande 9/11 topics moeten gaan gebruiken (no-plane, in scene gezet enz) aangezien die topics elkaar sowieso al extreem overlappen. Ik stel voor dat we de huidige topics gewoon nog open laten staan, maar ik denk dat we uiteindelijk de boel wel het beste zoveel mogelijk centraal kunnen gaan houden (dus uiteindelijk geen nieuwe Noplane- en 9/11 in scene gezet - topics aanmaken als ze vol raken.)

Zie dit als een frisse start waarin de meest basale dingen die eindeloos herhaald zijn weer besproken mogen worden, zodat deze zaken centraal gedocumenteerd worden. Dat voorkomt een hoop irritaties: mocht iemand weer een basale vraag stellen, dan kan die persoon naar deze OP verwezen worden.

Vragen? Stellingen? Je kunt ze hier kwijt!

GAME ON!

VRAAG: Stel het waren inderdaad geen vliegtuig maar hologrammen, hoe hebben ze die dan geprojecteerd?
Voorlopig antwoord: We weten niet wat voor uitvinding de US military hebben.

VRAAG: Hoe kun je trouwens gebouwen opblazen met Electromagnetic Pulse bommen?

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 10-08-2008 19:24:41 ]
pi_60467635
(Topic NU AL weer opgeschoond en notes toegevoegd bij de betrokkene.)
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:28:12 #3
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60609983
Goed initiatief
pi_60610513
Thx, maar tot nu toe is het nog geen stormlooptopic!
Misschien staat hij wat te ver naar beneden omdat het een centraal topic is?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:18:10 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60611451
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef ToT het volgende:
Thx, maar tot nu toe is het nog geen stormlooptopic!
Misschien staat hij wat te ver naar beneden omdat het een centraal topic is?
Ik denk het

Laat ik maar beginnen dan, stel het waren inderdaad geen vliegtuig maar hologrammen, hoe hebben ze die dan geprojecteerd?
pi_60611834
Vraag in OP geplaatst en topic sticky gemaakt i.p.v. centraal.

Lambiekje, zou jij antwoord willen geven op het hologrammenvraagstuk?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:00:05 #7
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60671391
Jammer dat het dan toch weer wegzakt, dit heeft de potentie om een interessant topic te worden.
pi_60671562
Ach als het andere 9/11 topic vol is, wordt er gewoon geen nieuw deeltje aangemaakt: we gaan dan gewoon verder in dit topic!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:10:31 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60671700
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef ToT het volgende:
Ach als het andere 9/11 topic vol is, wordt er gewoon geen nieuw deeltje aangemaakt: we gaan dan gewoon verder in dit topic!
Ik weet niet, dat andere topic is wel een mooie plaats om alles wat ook maar enigszins met 9/11 te maken heeft te discussiëren terwijl hier redelijk systematisch naar verschillende claims wordt gekeken en dieper op een klein stukje materie wordt ingegaan.
pi_60671879
Okay, maar als die discussies hier geplaatst worden, kun je de discussiepunten ook steeds in de OT plaatsen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:18:57 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60671949
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:15 schreef ToT het volgende:
Okay, maar als die discussies hier geplaatst worden, kun je de discussiepunten ook steeds in de OT plaatsen.
Die discussies verzanden toch gelijk in het gebruikelijke...
Mijn voorstel:
Andere topic: Speelplaats
Hier: Betere, ietwat strengere gemodereerde aanpak
pi_60672011
Hmmm okee zit wat in, maar we moeten dan wel meer posts hier zien te krijgen.

Kan iemand Lambiekje een rotschop hier naar toe verkopen? Die verwijzing in het andere topic had weinig zin!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:26:25 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60672184
Jij bent hier de blauwe
pi_60672268
Zo koud heb ik het ook weer niet!

Mja maar weer een verwijzing in het andere topic geplaatst.
Anders stuur ik 'm wel een PM.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:42:52 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60680038
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:20 schreef ToT het volgende:
Hmmm okee zit wat in, maar we moeten dan wel meer posts hier zien te krijgen.

Kan iemand Lambiekje een rotschop hier naar toe verkopen? Die verwijzing in het andere topic had weinig zin!
Ik zit niet niet constant en alles te lezen. Door de weeks moet er ook nog wel eens gewerkt worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60680130
Hehehe! Okee dan!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:53:06 #17
52357 Lambiekje
pi_60680209
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef ToT het volgende:

VRAAG: Laat ik maar beginnen dan, stel het waren inderdaad geen vliegtuig maar hologrammen, hoe hebben ze die dan geprojecteerd?
Airborne Holographic Projector of Heliodisplay kies maar. Stealth fighters en rare orbs zijn gespot rond te torens dus de projectors hebben heel goed kunen projecteren.

Techniek is er. En als het dus nu voor de consument beschikbaar is dan is de Militairy daar al 10 jaar op vooruit. Onmogelijk is het dus NIET.

Dat het in 2001 in nog niet voor de consument beschikbaar/bekend was, is een ander verhaal. toch ?!

En als David Copperfield al met wat spiegels het Statue of Liberty kan laten verdwijnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 09-08-2008 12:03:46 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:54:29 #18
52357 Lambiekje
pi_60680232
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:48 schreef ToT het volgende:
Hehehe! Okee dan!
niet iedere fokker/alu-hoedje is Koos werkloos :0
pi_60680275
Maar er bestaat ook nog zoiets als avonduurtjes enzo? En stiekem op je werk Fokken!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:58:51 #20
52357 Lambiekje
pi_60680306
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:57 schreef ToT het volgende:
Maar er bestaat ook nog zoiets als avonduurtjes enzo? En stiekem op je werk Fokken!
Maar als je kan zien post ik ook nog geregeld in de Film topic. Me andere hobby moet ook onderhouden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')