bronquote:
Ook mannen willen panty's dragen, daar zijn ze bij e-mancipate van overtuigd. Meer zelfs, hun mannenpanty's zijn er gekomen op vraag van de cliënten, zeggen ze zelf. De panty's voor mannen werden als 'mantyhose' of 'manty's' gedoopt. Hoe je ze draagt? Onder je (korte) broek natuurlijk!
Het verschil met de gewone panty's is een handige opening 'vooraan', grotere voeten, een bredere omtrek en een dikker, mannelijker patroon. Wat niet verandert, is het feit dat panty's de lijn van de benen volgen en ze spannen.
De manty's worden uitgebracht in verschillende versies en materialen. Mannen kunnen kiezen uit 'satijn', 'opaque', 'doorzichtig' of een patroon en versies met of zonder voet, volledige of knielengte. Voor elke man wat wils, blijkbaar. (edp)
Lijkt me niet, je krijgt een ladder tijdens het krassenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
doet me denken aan rembo en rembo.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:14 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je krijgt een ladder tijdens het krassen![]()
Duidelijk Gay
Ach, je hoeft je met zo'n panty iig geen zorgen te maken dat je daarom (om het scheren) voor "gay" uitgemaakt wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef Misstique het volgende:
Scheren ze dan ook netjes allemaal hun benen?
oja want zo'n panty beschermt je benen natuurlijk tijdens een schuiver hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Lijkt mij alleen markt voor in de wielrenner scene. Voor de wielrenners die hun benen niet willen scheren
Wielrenners scheren hun benen omdat dat meer gestroomlijnd isquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oja want zo'n panty beschermt je benen natuurlijk tijdens een schuiver hè?
Las laatst een stukje van een wielrenner die verklaarde dat dat idd allemaal gezegd wordt, maar dat het eigenlijk meer een soort gewoonte is. Wellicht een gewoonte uit ijdelheid. Zoals hij het zelf zei: "de vraag dringt zich op dat als het om stroomlijn of valpartijen zou gaan, waarom dan armen niet standaard geschoren worden...".quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wielrenners scheren hun benen omdat dat meer gestroomlijnd is
En voor valpartijen idd
Ik kan me niet voorstellen dat het hem ook echt zou lukken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:58 schreef Felixa het volgende:
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat een hetero-man dit zal aantrekken en dan met een serieus gezicht een vrouw gaat versieren.
Hey baby, how you doin'
En zo'n testimonial als dit maakt het er niet echt geloofwaardiger op, maar toch geinig gedaan..quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
Dat hele e-mancipate.net roept wat mij betreft trouwens heel hard "hoax! hoax!"
quote:I've only had a couple teenagers snicker once (who cares?), and I've worn them exposed into dozens of truck stops, restaurants and even to family events without even one negative comment or odd look that I've noticed.
My wife convinced me to start shaving my legs which makes the hose fit and feel very nice, and as a bonus she thinks that they make my legs look "sexy". I'll also admit that I very much like the way they feel and look on my legs.
Dan heeft hij vast ook nog wat nagellak in zijn stoere mannentasquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een man die gaat panieken omdat ie een ladder in z'n panty heeft
Wel weer een voordeel dat je in geval van een ladder in je eigen panty niet meer op zoek hoeft naar een vrouw met een flesje nagellak in haar tas maar dat je ook de aanwezige mannen aan kunt spreken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een man die gaat panieken omdat ie een ladder in z'n panty heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |