http://2012forum.com/quote:A forum dedicated to people who think the world is going to end on 2012... lots of useful topics like "Children - to eat or not to eat", "Sex after the Apocalypse - will you lower your standards", "22 Striking points to kill with your bare hands (just in case people get savage)", and loads more!
Klacht: domme Amerikaanse Christenen die zo nodig hun ridicule gedachten moeten verspreiden.quote:Some helpful hints if you manage to survive and can't find any soap!
If you don't have soap, use ashes or sand, or make soap from animal fat and wood ashes, if your situation allows.
To make soap:
• Extract grease from animal fat by cutting the fat into small pieces and cooking them in a pot.
• Add enough water to the pot to keep the fat from sticking as it cooks.
• Cook the fat slowly, stirring frequently.
• After the fat is rendered, pour the grease into a container to harden.
• Place ashes in a container with a spout near the bottom.
• Pour water over the ashes and collect the liquid that drips out of the spout in a separate container. This liquid is the potash or lye. Another way to get the lye is to pour the slurry (the mixture of ashes and water) through a straining cloth.
• In a cooking pot, mix two parts grease to one part potash.
• Place this mixture over a fire and boil it until it thickens.
Use a cloth and soapy water to wash yourself. Pay special attention to the feet, armpits, crotch, hands, and hair as these are prime areas for infestation and infection. If water is scarce, take an "air" bath. Remove as much of your clothing as practical and expose your body to the sun and air for at least 1 hour. Be careful not to sunburn.
Dat kan toch niet serieus zijnquote:A forum dedicated to people who think the world is going to end on 2012... lots of useful topics like "Children - to eat or not to eat", "Sex after the Apocalypse - will you lower your standards", "22 Striking points to kill with your bare hands (just in case people get savage)", and loads more!
Heb een kaartje van ze gehad. Heineken vinden ze om te kotsen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:59 schreef Biogarde het volgende:
Las vanavond dat we worden binnengevallen door Aliens in 2012
hij heeft destijds een geweer 44 verstopt in een kluis vuilbak die hij dan gaat oppikken en dan schiet clipt ie iedereen alle papi's dood!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:02 schreef DrDentz het volgende:
De mensheid wordt in 2012 uitgeroeid door de teruggekeerde 2Pac
Neeeeee nostradames zegt dat er iets raars boven Geneve gaat zijn en dat het een bloedbad wordt in Peking tijdens de OSquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:59 schreef Biogarde het volgende:
Las vanavond dat we worden binnengevallen door Aliens in 2012
Daaromquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:08 schreef DarkSystem het volgende:
Ik geloof er wel in, want het staat ook op wiki dus...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:08 schreef DarkSystem het volgende:
Ik geloof er wel in, want het staat ook op wiki dus...
Hm China is toch bezig met weersbeinvloeding?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neeeeee nostradames zegt dat er iets raars boven Geneve gaat zijn en dat het een bloedbad wordt in Peking tijdens de OS
Dat eerst nog dus..... las ik dan he.
Zijn allang alternatieven voor olie , elektro , waterstof , zonne energie en noem het maar op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar! DE OLIE IS BIJNA OP ROND 2010 EN IN 2012 HEBBEN DE VS, EUROPA, CHINA EN RUSLAND ELKAAR ALLANG OM ZEEP GEHOLPEN OM DE OVERGEBLEVEN OLIE!
Not.
Nou dat volk dat zg zo hoogstaand wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef s1mon het volgende:
Het zieligste is nog wel, dat vele mensen dit denken doordat in 2012 de kalender van een of ander volk eindigt, alleen dacht dat zelfde volk dat een jaar 360 dagen had
Heeft niet zoveel te maken met een grote government conspiracy. Meer met het feit dat olie winnen en verkopen drieduizendmiljoen keer meer geld oplevert (en energie-efficienter is dan waterstof, dat op het moment voor het overgrote deel uit, jaja, fossiele brandstof wordt vervaardigd) dan de exploitatie van andere energiebronnen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:27 schreef fm07 het volgende:
[..]
Zijn allang alternatieven voor olie , elektro , waterstof , zonne energie en noem het maar op.
Probleem is dat een essentieel deel van die informatie achter/tegen gehouden word, omdat regeringen in de olie (vaak extreem) grote belangen hebben![]()
Een beetje bevestiging zorgt ervoor dat je 't afbraak proces wat sneller kunt laten verlopen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
Ik ben blij als de wereld vergaat in 2012. Dat betekend dat ik die afbraak van m'n lichaam met gegronde redenen ben begonnen.![]()
![]()
Béé ie èn géé oo!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:49 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Een beetje bevestiging zorgt ervoor dat je 't afbraak proces wat sneller kunt laten verlopen.
Bloedbad he....quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm China is toch bezig met weersbeinvloeding?
Misschien gaat er wel iets vreselijk mis.
never klooit met die weer
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
Ik ben blij als de wereld vergaat in 2012. Dat betekend dat ik die afbraak van m'n lichaam met gegronde redenen ben begonnen.![]()
![]()
Geloof ik dat de wereld dan vergaat? Nope.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:57 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
http://2012forum.com/
Bah...wat kan ik me ergeren aan zo'n idioot volkZe weten zelfs wat te doen wanneer je als overlevende geen zeep binnen handbereik hebt
![]()
[..]
Klacht: domme Amerikaanse Christenen die zo nodig hun ridicule gedachten moeten verspreiden.
Mja ik ken het verhaal. En ik weet ook dat het voor een overgroot deel ook waar is. Maar het is niet echt een conspiracy hè. Meer bedrijven die gewoon doen wat in hun korte termijn belang is.quote:
Jammer dat de wereld meteen vergáát en je de gevolgen niet meer kunt documenteren, want het lijkt me best een interessant experiment: hoe gaan mensen met elkaar om wanneer orde heeft plaatsgemaakt voor chaos?quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:44 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Geloof ik dat de wereld dan vergaat? Nope.
Lijkt het me interessant? Best wel
Met Elvis en Pim Fortuyn als sidekicksquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:02 schreef DrDentz het volgende:
De mensheid wordt in 2012 uitgeroeid door de teruggekeerde 2Pac
Neuh, duurt dan nog 7 jaar dat sterf-procesquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:34 schreef Urquhart het volgende:
Het zou wel humor zijn als die uiteindelijk wel in 2012 vergaat
Dan nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:58 schreef Heathen. het volgende:
Het staat op internet dus het is waar. We gaan er AAAAAAAAN!!!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er zijn dus echt mensen die hun kinderen sterrenkinderen noemen en zeggen dat zij in 2012 ons verlossen van de pijn
Barbaarsheid heeft niets te maken met wiskundige/natuurkundige/astronomische aanleg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou dat volk dat zg zo hoogstaand was
offerde kinderen enzo...heel fijn!
Zout op en dat zou dan ineens iets uitgerekend hebben? Come on!
Hahaha, weet je wat infanterie betekend (infant = kindquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Fruitvliegjes!! De volgorde en eigenschappen van de Hox-genen bij de fruitvlieg en de mens komen grotendeels overeen. Hieraan kan je zien dat de fruitvlieg en de mens, hoe verschillend ook van elkaar, aan elkaar verwant zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:14 schreef neo567 het volgende:
[..]
We zijn nog steeds opgewaardeerde pantoffeldiertjes die met een trilhaartje het eten naar hun mond willen brengen![]()
Nou die haren aan je schouders en heupen met gespleten haarpunten (vingers/tenen) doen hetzelfde als bij het pantoffeldiertjequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fruitvliegjes!! De volgorde en eigenschappen van de Hox-genen bij de fruitvlieg en de mens komen grotendeels overeen. Hieraan kan je zien dat de fruitvlieg en de mens, hoe verschillend ook van elkaar, aan elkaar verwant zijn.
Not true. Ze hadden 360 werkdagen en 5 religieuze feestdagen in een jaar. Ergo: 365 dagen in een jaar. Know your stuff.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef s1mon het volgende:
Het zieligste is nog wel, dat vele mensen dit denken doordat in 2012 de kalender van een of ander volk eindigt, alleen dacht dat zelfde volk dat een jaar 360 dagen had
De Maya's offerden geen kinderen, dat waren de Tolteken/Azteken. En ze hebben niets uitgerekend, er verstrijkt gewoon een tijdperk (van 26000 jaar) op hun kalender. Op 21 december. Waarbij dan weer talloze van hun piramides uitgelijnd staan op de lichtrichting van de opkomende c.q. ondergaande zon op 21 december.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ha !quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef MrSASO het volgende:
Ompoling in 2012. De zon komt dan aan de andere kant op.
Vele religies spreken over deze dag, de dag des oordeels (judgement day). Ik zeg niet dat het het einde is van de mensheid maar dat er iets groots staat te gebeuren in 2012 staat voor mij al vast.
Er zijn al te veel dingen gebeurt om het zomaar weg te lachen. 9/11 de 2e wereldoorlog en andere grote gebeurtenissen zijn allang voorspelt door mensen zoals Nostradamus en ook in de Bijbel staan er voorspellingen die vaak waar waren. Ik sluit mijn ogen voor niets en ik weiger mee te doen aan het uitlachen en aan de kant zetten van voorspellingen terwijl het vaak ook nog zo is uitgekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ha !
Dies echt leuk, de zon komt dan aan de andere kant op![]()
Heb je geen youtube filmpje ofzo voor me daarvan ?
Ik heb wel een leuk filmpje voor jou
Ik denk zelf dat de wereld vergaat in 2019, door een meteoriet inslag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Er zijn al te veel dingen gebeurt om het zomaar weg te lachen. 9/11 de 2e wereldoorlog en andere grote gebeurtenissen zijn allang voorspelt door mensen zoals Nostradamus en ook in de Bijbel staan er voorspellingen die vaak waar waren. Ik sluit mijn ogen voor niets en ik weiger mee te doen aan het uitlachen en aan de kant zetten van voorspellingen terwijl het vaak ook nog zo is uitgekomen.
In 2012 zullen we wederom zien wie er gelijk heeft.
Geef 'm doorquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:33 schreef MrSASO het volgende:
Thanks voor de link trouwens, erg interresant en zeker geen prietpraat wat deze man verkondigt.
Wikipedia, de ompoling wat tot gevolg kan hebben dat de aarde de andere kant op draait.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de wereld vergaat in 2019, door een meteoriet inslag.
Nee maar, dat van de zon, waar staan die theoriën dan?
Nou ik denk dat 2012 de hoogste tijd is dat we die koudbloedige dieren es gaan zien onder de huid van de mens!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:36 schreef schatje het volgende:
In welk jaar gaan we ook alweer naar een nieuwe dimensie? Dat we reptielen enzo kunnen zien. Ik kan me een dergelijk topic herinneren.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Er zijn al te veel dingen gebeurt om het zomaar weg te lachen. 9/11 de 2e wereldoorlog en andere grote gebeurtenissen zijn allang voorspelt door mensen zoals Nostradamus en ook in de Bijbel staan er voorspellingen die vaak waar waren. Ik sluit mijn ogen voor niets en ik weiger mee te doen aan het uitlachen en aan de kant zetten van voorspellingen terwijl het vaak ook nog zo is uitgekomen.
In 2012 zullen we wederom zien wie er gelijk heeft.
Who wants to live for everquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:26 schreef Sk00p het volgende:
Eigenlijk zou ik het persoonlijk niet eens erg vinden..
De wereld is zoals het er nu voor staat toch al een ramp.
Ik zou d'r gelijk uitstappenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:26 schreef Sk00p het volgende:
Eigenlijk zou ik het persoonlijk niet eens erg vinden..
De wereld is zoals het er nu voor staat toch al een ramp.
Geen probleem !quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk ?
Waarom moeilijk doen als het zometeen vanzelf gaat ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou d'r gelijk uitstappen![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:06 schreef neo567 het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het zometeen vanzelf gaat ?
Nou ik zou toch voor de judgement day kiezen, zometeen loop je voor niks onder een stadsbusquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je moet ook niet eerst een ingewikkeld projectplan schrijven, gewoon een trein koppen is voldoende...
Natuurlijk wil ik wel voor altijd leven..maar niet op deze aardbol zoals het er nu voor staat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Who wants to live for ever
Ik bedoel als ik die aard was met al die rare mensen op me, dan zou ik het wel weten....Maar goed dat de aarde niet leeft![]()
Ja onder de ideale omstandigheden wil iedereen wel leven, en zolang mogelijk neem ik aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:21 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik wel voor altijd leven..maar niet op deze aardbol zoals het er nu voor staat.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja onder de ideale omstandigheden wil iedereen wel leven, en zolang mogelijk neem ik aan
Dmv zelfmoord kun je jouw wereld nu al laten vergaan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:32 schreef floris.exe het volgende:
Of het waar is dat in 2012 de wereld vergaat betwijfel ik, maar ik hoop het zo, hè. Echt waar, uit de bodem van mijn hart hoop ik er op.
2012.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef deepart het volgende:
Wat geen fabel is is dat ik op 12-12-2012 welteverstaan 24 jaar oud word
als je op 12-12-12... 24 jaar oud word wil het dus zeggen dat ik misschien de nieuwe god van deze aarden word.. En ik aanbeden zal gaan worden..
Is trouwens echt waar dat van 12-12-12 dat ik 24 word
Echt baas...
Zo versier ik altijd de meiden... Willen ze gelijk neuken en al... zo met die piemel derin en dan op en neer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:36 schreef supertard het volgende:
[..]
2012.
20 + 1 + 2 = 23...
IT'S ALL FUCKING 23.Trouwens, is dat 2012 The End shirt ook ergens wat dichter bij te bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begin van het eindequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef andromeda1968 het volgende:
Het einde van de wereld is zowat 6000 jaar geleden begonen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:36 schreef supertard het volgende:
[..]
2012.
20 + 1 + 2 = 23...
IT'S ALL FUCKING 23.2+0+1+2=5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20+12=32
Nogal arbitrair om welke opdeling dan ook te maken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
neih , het is 2012 = 212 x 3 = 636quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
2+0+1+2=5
20+12=32
5 = 2 and 3 = 23quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
2+0+1+2=5
20+12=32
Ow je betaalt liever met dure euro's dan met goedkope dollars?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:37 schreef supertard het volgende:
[..]
Trouwens, is dat 2012 The End shirt ook ergens wat dichter bij te bestellen?
Leuke film ja.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:54 schreef supertard het volgende:
[..]
5 = 2 and 3 = 23
32 in reverse = 23
Ooit gehoord van verzendkosten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je betaalt liever met dure euro's dan met goedkope dollars?
Wat doe jij hier ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:59 schreef RickoKun het volgende:
Losers die overal wat achterzoeken, ga eerst maar eens een leven zoeken ofseaux
IK BEN HEUL GEEN BEEZAH!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ?
Ik meen te weten dat beezah wannabees veelal in onzin proberen te "zijn" ... Maar je zit denk ik TE veel in klaagbaak![]()
Everything around us can be represented and understood through numbers.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Leuke film ja.
Ga jij maar eens PI kijken
A beautiful mind.... isn't itquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Everything around us can be represented and understood through numbers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |