En hoe heet het restaurant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef Patries86 het volgende:
Uiteten was zeer zeer lekker! Had beetje in me hoofd wat ik wilde.. maar is totaal anders geworden
Voorgerecht
Ik had:
Dimsum, gestoomde deeghapjes gevuld met garnalen, geserveerd met chili- en sojasaus
Erik had:
Croque-monsieur van coppa di Parma, spek, cheddar en guacamole en crème fraîche
Hoofdgerecht:
Ik had: Argentijnse rumpsteak ingerold met spek, gegratineerd met geitenkaas en honing, begeleid door een portstroopje
Erik had: In de oven gegaarde tompouce van zeebaarsfilet en zalmmousse met een saus van truffelaardappel
Nagerecht
Ik had: Crème Brûlée,
Erik had: Chocolademouse met mintsaus
Alles smaakte boven onze verwachting! Super restaurant!
Huiswijn erg lekker! En als ons glas leeg was kwamen ze meteen vragen of je nieuw wilde
Volgens mij waren het twee verschillende gerechten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Al hou je halfrauw deeg over dan is het nog lekker dacht ik...
MiMu heeft gelijk en deze taart was gewoon niet lekker, dus dan gooien we hem wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Al hou je halfrauw deeg over dan is het nog lekker dacht ik...
Zilt en zo in hilversumquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
En hoe heet het restaurant?
OT: 2 afbakbroodjes met paturain, aardbeien met suiker en een kop groene thee
In een wegrestaurant?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:22 schreef spy08 het volgende:
puree,vinken&groenten en vooraf kippensoep
quote:Waterkerssoep met gestoomde pepermakreel
Voorgerecht voor 4 personen
1 eetl. olijfolie
1 sjalotje, gesnipperd
1 teentje knoflook, geperst
1 bosje/zakje waterkers,
harde stelen verwijderd
750 ml warme visbouillon van tablet
50 ml demi crème fraîche (Melkan)
zout en versgemalen peper
100 g makreelfilet peper,
in stukjes (Vismarine koelvers)
Voorbereiden:
Verwarm de olie en fruit de sjalot zachtjes in circa 3 minuten lichtbruin. Voeg de knoflook toe en fruit nog een minuut. Snijd de waterkers grof en doe deze samen met de bouillon in de pan. Houd enkele blaadjes apart voor de garnering.
Bereiden:
Laat de bouillon weer aan de kook komen en laat 1 minuut doorkoken. Pureer de soep en roer de crème fraîche erdoor. Breng de soep op smaak met zout en versgemalen
peper. Verdeel de soep samen met de stukjes makreel over 4 borden, garneer met de waterkers en serveer er eventueel soepstengels bij.
Tip:
Deze soep is ook lekker met garnaaltjes (Vismarine).
en en en en ???quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:58 schreef -Mellow- het volgende:
ik eet zometeen de duivelse garnalen van Bluezz.
ben benieuwd
ja geweldig.quote:
*grom*quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:52 schreef -Mellow- het volgende:
ja geweldig.
heb daarnet nog een broodje in die goddelijke saus gedipt
Dat brengt me op een idee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef elcastel het volgende:
Sla, met allerlei spul erin en spaghetti, want dat is hip. Ow ja en een kuip ijs toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |