Diepvries pizza is idd het lekkerst van oetker, maar aan zelfgemaakte pizza kan niemand tippenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:26 schreef Topspin het volgende:
Straks pizza van Dr Oetker uit de oven![]()
Vanmorgen tosti's gehad en nu een Beck's biertje
Heb ook weer eens zin in wortellenstampot. Puree met omelet en appelmoes of rode kool lijkt me ook weer eens het proberen waard. Simpele gerechten kunnen ook lekker zijnDie pizza's van Dr Oetker smaken dan ook soms beter dan van de pizzeria, zeker Salami en die nieuwe soort van Mamma's pizza of iets dergelijks.
Zelfgemaakte pizza is inderdaad het ultieme der pizza's door de versheid ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diepvries pizza is idd het lekkerst van oetker, maar aan zelfgemaakte pizza kan niemand tippen
OT ; Soep, Quiche en een sateschnitzel
ik heb dat ook vaak 's avonds, dat ik zoveel eetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:48 schreef Haijo het volgende:
Jezus Christus, hoeveel eet jij wel niet?!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een blikje cola opentrekken
quote:Ingrediënten
* 1 pak woknoedels (248 g)
* 350 g kipfilet in blokjes
* 4 eetlepels sojasaus
* 1 teen knoflook, geperst
* 2 rode paprika's, gewassen en zaadlijsten verwijderd
* 4 eetlepels wokolie
* 1 struik paksoi, in reepjes
* 1 zak bosuitjes (3 stuks), in ringetjes
Materialen
* wok
Bereiden
Bereid de noedels volgens de aanwijzingen op de verpakking. Schep de blokjes kipfilet om met 2 eetlepels sojasaus en de knoflook, laat 5 minuten staan. Snijd de paprika's in de lengte in dunne repen. Verhit 2 eetlepels olie in een wok of een hapjespan. Bak op hoog vuur de blokjes kipfilet in de marinade al omscheppend in 5 minuten bruin en gaar. Schep ze daarna uit de pan. Schenk de rest van de olie in de wok en bak de paprika en de paksoi 5 minuten al omscheppend op hoog vuur. Breng op smaak met de rest van de sojasaus. Draai het vuur laag en schep de noedels en de kipblokjes erdoor tot alles goed is doorgewarmd. Bestrooi met de bosui.
Post het nog een keer, wauw je gaat uiteten !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef Patries86 het volgende:
Vanavond uit etenMorgen 3 jaar samen dus dat willen we vieren ondanks dat we jongstleden getrouwd zijn
Gaan naar een all inclusieve restaurant (all a carte) in hilversum
Voor een vast bedrag kun je daar een 3 gangen menu + onbeperkt frisdrank + huiswijnen + bier en je krijgt na afloop na het nagerecht nog 1 kopje koffie of thee!
Zeer goed te eten daar volgens collega, en allemaal niet standaard gerechten zeg maar...
ZIn in!
Heb al beetje op de online kaart gekeken en denk dat het dit wordt:
Voorgerecht; Romige champignon-knoflooksoep
Hoofdgerecht: In knoflook gebakken zalmfilet gemarineerd met citroen, koriander en komijn met een zwartebonensaus
Nagerecht: open vruchtentaartje met chocolade en banketbakkersroom
Kan nog veranderen omdat ze per week ook een speciaal voor en hoofd en nagerecht hebben
Nu een beschuitje met hagelslag
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie, we hebben chocoladetaart gemaakt om te zondigen!!
en nu vinden we hem niet lekker
die hadden wij gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je betaald voor zonde... :p Anders maak je die pavlova die in dit topic genoemd werd? En als je die niet lust kom ik hem wel ophalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |