abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60619476
Koffie
pi_60620522
Vanochtend twee bruine boterhammen met jam en een banaan. Kop thee erbij. Strakjes maar even naar de Super lopen om wat broodjes met beleg te halen. Weet nog niet wat.
pi_60632175
Morgen eet ik dit:

Voorgerecht; Romige champignon-knoflooksoep
Hoofdgerecht: In knoflook gebakken zalmfilet gemarineerd met citroen, koriander en komijn met een zwartebonensaus
Nagerecht: open vruchtentaartje met chocolade en banketbakkersroom

Vandaag gebakken aardappelen met witte bonen in tomatensaus en een kaasburger
pi_60632461
Straks pizza van Dr Oetker uit de oven

Vanmorgen tosti's gehad en nu een Beck's biertje

Heb ook weer eens zin in wortellenstampot. Puree met omelet en appelmoes of rode kool lijkt me ook weer eens het proberen waard. Simpele gerechten kunnen ook lekker zijn Die pizza's van Dr Oetker smaken dan ook soms beter dan van de pizzeria, zeker Salami en die nieuwe soort van Mamma's pizza of iets dergelijks.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60632559
yogi. honger heb ik niet dus ik sla het eten maar over.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_60632702
Vanavond uit eten bij de mexicaan
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:48:26 #157
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60632890
huisgenoot kookt (lees. we bestellen) nu een blikje cola
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:04:44 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60633192
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:26 schreef Topspin het volgende:
Straks pizza van Dr Oetker uit de oven

Vanmorgen tosti's gehad en nu een Beck's biertje

Heb ook weer eens zin in wortellenstampot. Puree met omelet en appelmoes of rode kool lijkt me ook weer eens het proberen waard. Simpele gerechten kunnen ook lekker zijn Die pizza's van Dr Oetker smaken dan ook soms beter dan van de pizzeria, zeker Salami en die nieuwe soort van Mamma's pizza of iets dergelijks.
Diepvries pizza is idd het lekkerst van oetker, maar aan zelfgemaakte pizza kan niemand tippen

OT ; Soep, Quiche en een sateschnitzel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60633242
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Diepvries pizza is idd het lekkerst van oetker, maar aan zelfgemaakte pizza kan niemand tippen

OT ; Soep, Quiche en een sateschnitzel
Zelfgemaakte pizza is inderdaad het ultieme der pizza's door de versheid ook Bij de pizzeria heb ik ook vaker het idee dat de salami al een hele tijd in de vriezer ligt net zoals de kazen en dat ook het deeg niet helemaal vers is. Daarbij heeft de pizzeria waar ik het liefst bestel een te zachte slappe bodem. Dan beweren ze een Italiaanse Pizzeria te zijn terwijl ik in Italie toch echt een knapperige bodem kreeg bij iedere pizza die ik bestelde.
pi_60633362
Vanavond zelfgemaakte hamburgers met vlaamse friet en gegrilde groenten Toetje is stroopwafelijs met kleine stroopwafeltjes
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60633918
Zelfgemaakte hamburgers Beter dan die hamburgers van de MAC waar je 10 van moet eten voordat je het gevoel hebt dat je uberhaupt wat in je maag hebt zitten. Hamburgers van de Burger King zijn dan meer vullend maar niets kan op tegen zelfgemaakt

Oven staat op voorverwarmen en pizza salami staat te wachten van Dr Oetker.

Nog een blok Maaslander kaas liggen die ik straks in blokjes ga snijden en die ik mezelf ga serveren met stukjes ananas erop Maaslander

Heb nog een zak katjes drop liggen om tijdens het lezen voor het slapen gaan te eten maar dat is voor veel later
pi_60634117
Jezus Christus, hoeveel eet jij wel niet?!
pi_60634263
Genoeg om niet iedere week 1 kilo bij te komen, ben zelfs lichter dan toen ik de hele dag bezig was met letten op eten. Genoeg bewegen door bijvoorbeeld 1 1/2 uur met de hond te lopen is genoeg om te genieten van eten.

Ik eet niet de hele dag maar ik geniet wel bewust van eten 5 keer per dag eten zal het zijn, soms 4 keer dan weer 3 keer maar ik plunder dus niet de hele dag alle kasten van de keuken en diepvries

In 12 maanden tijd 11 kilo kwijt ook, nog 8 kilo en ik zit op gewicht en dan kan ik nog meer maaslander eten

Even checken of de oven voorverwarmd is
pi_60634282

Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 19:10:00 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60634589
Chinees

Mihoen met van alles en nog wat, mini loempiatjes en kroepoek
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60634894
Rijst met roerbak panga filet met peultjes, gember, bosui, knofloof etc.. yummy yummy yummy
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:53:30 #167
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_60636713
Nu 2 knalrode tomaatjes gevuld met een zacht gekookt eitje, een bosuitje, peper, zout en een beetje paprikapoeder. En een glas rode wijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 07-08-2008 22:19:43 ]
pi_60638795
vanavond heb ik heel saai spercieboontjes met een wiener schnitzel gegeten. Maar was eigenlijk best wel weer eens lekker
pi_60642425
midnightsnack: banaan-, galiameloen-, honingmeloen-, ananas-, appel-, aardbei- en jus d'orange - smoothie
dag
pi_60645839
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:48 schreef Haijo het volgende:
Jezus Christus, hoeveel eet jij wel niet?!
ik heb dat ook vaak 's avonds, dat ik zoveel eet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_60647544
Kopje koffie
pi_60649969
Vanavond uit eten Morgen 3 jaar samen dus dat willen we vieren ondanks dat we jongstleden getrouwd zijn

Gaan naar een all inclusieve restaurant (all a carte) in hilversum
Voor een vast bedrag kun je daar een 3 gangen menu + onbeperkt frisdrank + huiswijnen + bier en je krijgt na afloop na het nagerecht nog 1 kopje koffie of thee!

Zeer goed te eten daar volgens collega, en allemaal niet standaard gerechten zeg maar...
ZIn in!

Heb al beetje op de online kaart gekeken en denk dat het dit wordt:

Hoofdgerecht: In knoflook gebakken zalmfilet gemarineerd met citroen, koriander en komijn met een zwartebonensaus

Kan nog veranderen omdat ze per week ook een speciaal voor en hoofd en nagerecht hebben

Nu een beschuitje met hagelslag
pi_60650161
ei
looooooooooooooooool lol
pi_60651002
2 bagels met boter en gerookte zalm, en een blikje cola. Dat was een superlunch
pi_60651067
een maaltijdsalade met gegrilde kip
pi_60652162
Net een heerlijk subway-imitatie broodje gegeten met kipfilet, bacon, sla, kruiden, parmesaanse kaas, olijven, komkommer, augurk, rode ui, groene pepers en een zoet uien sausje gemaakt van ahorn siroop. Tot nu toe het lekkerste broodje dat ik zelf thuis heb gemaakt! Ik heb er gelijk maar even een plaatje van geschoten want het zag er ook nog eens erg goed uit:

pi_60652286
Hoe maak je dat zoete uitensausje? En klinkt erg lekker!
pi_60652550
Uiensausje is gebaseerd op dit recept:

http://www.recipezaar.com/67854

Niet alles is hier gemakkelijk te krijgen dus dit is wat ik er van heb gemaakt:

-125 ml ahornsiroop (verkrijgbaar bij reform-winkel)
-1 eetlepel uienpoeder
-1 eetlepel rode wijn azijn
-2 theelepels azijn
-1 theelepel balsamico azijn (volgens mij overal te krijgen, de mijne van AH)
-beetje citroensap
-beetje zout
-beetje maanzaad (doosje Silvo - C1000)
-snufje knoflookpoeder en zwarte peper

Bruine suiker kan je achterwege laten want het goedje is al zoet genoeg en bakmix zie ik het nut niet zo van.
pi_60653269
Ik ga een blikje cola opentrekken
pi_60655620
Vanavond halen we een frietje.
Nu heb ik een kopje thee met een koekje
pi_60656151
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een blikje cola opentrekken
repeat
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:08:16 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_60658743
Straks macaroni, dat is enorm lang geleden. Met een lekkere salade.
Gisteren verse rode bieten, komkommersalade en eigengemaakte appelmoes met gekookte aardappelen.
Morgen uit eten bij de pizzaria.
Zondag: bloemkool, verse rabarber, gebakken krieltjes en kipfilet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_60660495
Tussen de middag had ik een patatje met knoflooksaus en een broodje hamburger speciaal. Nu een glas cola.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_60660580
Vanavond pasta met paddestoelen-roomsaus. De porcini staan al te weken
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:53:56 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60660639
Weekmenu van de AH de wokschotel van deze maand.
quote:
Ingrediënten

* 1 pak woknoedels (248 g)
* 350 g kipfilet in blokjes
* 4 eetlepels sojasaus
* 1 teen knoflook, geperst
* 2 rode paprika's, gewassen en zaadlijsten verwijderd
* 4 eetlepels wokolie
* 1 struik paksoi, in reepjes
* 1 zak bosuitjes (3 stuks), in ringetjes

Materialen

* wok

Bereiden

Bereid de noedels volgens de aanwijzingen op de verpakking. Schep de blokjes kipfilet om met 2 eetlepels sojasaus en de knoflook, laat 5 minuten staan. Snijd de paprika's in de lengte in dunne repen. Verhit 2 eetlepels olie in een wok of een hapjespan. Bak op hoog vuur de blokjes kipfilet in de marinade al omscheppend in 5 minuten bruin en gaar. Schep ze daarna uit de pan. Schenk de rest van de olie in de wok en bak de paprika en de paksoi 5 minuten al omscheppend op hoog vuur. Breng op smaak met de rest van de sojasaus. Draai het vuur laag en schep de noedels en de kipblokjes erdoor tot alles goed is doorgewarmd. Bestrooi met de bosui.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60660699
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef Patries86 het volgende:
Vanavond uit eten Morgen 3 jaar samen dus dat willen we vieren ondanks dat we jongstleden getrouwd zijn

Gaan naar een all inclusieve restaurant (all a carte) in hilversum
Voor een vast bedrag kun je daar een 3 gangen menu + onbeperkt frisdrank + huiswijnen + bier en je krijgt na afloop na het nagerecht nog 1 kopje koffie of thee!

Zeer goed te eten daar volgens collega, en allemaal niet standaard gerechten zeg maar...
ZIn in!

Heb al beetje op de online kaart gekeken en denk dat het dit wordt:

Kan nog veranderen omdat ze per week ook een speciaal voor en hoofd en nagerecht hebben

Nu een beschuitje met hagelslag
Post het nog een keer, wauw je gaat uiteten !
Ik zou zelf toch voor de zelfgemaakte kletskutten gaan..
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:14:25 #187
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60661258
Stamppot andijvie. Met extra veel uitgebakken spekjes erdoor .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_60661506
Ik denk dat het een pizzaatje wordt vanavond
pi_60661963
kebaaaab
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:38:34 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60663440
Ik heb een baquette shaorma gehad, met mayo en patat erop

En zo maar ff naar de sportschool om dat er af te sporten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60663823
Vanavond:

Tartaart
Gebakken aardappel en champignons
Verse maiskolven

vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:19:08 #192
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60664303
friet speciaal met een hamburger speciaal en een lekker pilske
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_60668651
Een courgettesoepje met limoen en een blop room en een bruchetta met olijfolie, knof, tomaat, buffelmozzarella en bij gebrek aan basilicum, tijm gebruikt. (Ja wel die uit Grootegast maar niet bij de boer gekocht maar gewoon bij de Jumbo. )

De Mr. houdt niet zo van dit soort dingen dus na drie happen heeft hij zichzelf een broodje gemaakt met zure room, peper, zout, piri piri kruiden, ham, kaas, waterkers en witte druiven...
Ik moest het even delen hier ik ben blij dat ik het niet hoefde te eten zeg maar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60668792
potverdikkie, we hebben chocoladetaart gemaakt om te zondigen!!

en nu vinden we hem niet lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60668862
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie, we hebben chocoladetaart gemaakt om te zondigen!!

en nu vinden we hem niet lekker

Dat is de prijs die je betaald voor zonde... :p Anders maak je die pavlova die in dit topic genoemd werd? En als je die niet lust kom ik hem wel ophalen...
pi_60668895
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dat is de prijs die je betaald voor zonde... :p Anders maak je die pavlova die in dit topic genoemd werd? En als je die niet lust kom ik hem wel ophalen...
die hadden wij gemaakt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60669430
oh ja, zo nog even een fles wijn en kaas verorberen
Ja doei.
pi_60669678
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die hadden wij gemaakt
Wat is er mis gegaan dan? Al hou je halfrauw deeg over dan is het nog lekker dacht ik...
pi_60671329
Uiteten was zeer zeer lekker! Had beetje in me hoofd wat ik wilde.. maar is totaal anders geworden

Voorgerecht
Ik had:
Dimsum, gestoomde deeghapjes gevuld met garnalen, geserveerd met chili- en sojasaus
Erik had:
Croque-monsieur van coppa di Parma, spek, cheddar en guacamole en crème fraîche

Hoofdgerecht:
Ik had: Argentijnse rumpsteak ingerold met spek, gegratineerd met geitenkaas en honing, begeleid door een portstroopje
Erik had: In de oven gegaarde tompouce van zeebaarsfilet en zalmmousse met een saus van truffelaardappel

Nagerecht
Ik had: Crème Brûlée,
Erik had: Chocolademouse met mintsaus

Alles smaakte boven onze verwachting! Super restaurant!
Huiswijn erg lekker! En als ons glas leeg was kwamen ze meteen vragen of je nieuw wilde
pi_60671499
Hier pasta ai funghi. Ofzo. Spaghetti met paddestoelen en porcini en wijn en room. Erg lekker en erg vullend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')