Madelieve ff over de klossen, toen het voor mij ook zeker was dat het een ks werd, hebben we die ondingen ook verwijderd. Kraamzorg vond het geen probleem om het zo te controleren want daar hoefde ze niet voor krom. En het bed verschonen kon ze hier toch niet alleen aangezien we dat sowieso te zwaar voor haar vonden.
Tex, ik leef met je mee ik heb toen ook gruwelijk moeten spugen, in de 15km naar mijn werk moest de auto 3x aan de kant. Ik vertelde het dus al in de 8ste week toen ik op 1 dag 2x de prullenbak had vol gekotst
Toen ben ik net als Marit enkele weken thuis geweest of later begonnen op het werk.
Sterkte!
Misschien een tip tegen de misselijkheid, een pakje van die cream crackers in je tas, ja eten helpt tegen de misselijkheid hoe krom het dan ook lijkt. En ff naar de huisarts die heeft hele fijne tabletjes die bij mij maar 2 weken hielpen. Net als bij Riassa hepen zetpillen hier niet, we hebben een kwaal die nogal op elkaar lijkt.
aanmelden voor blije dozen doen! want dan krijg je ook 2x per jaar de reclame couponboekjes daarmee koop je een hoop producten bij supermarkt en drogist met veel korting!
Laatst had ik 4 bonnen die per stuk ¤10,- korting waard waren op 3 pakken pampers.
Kijk dat zet zoden aan de dijk

en de reclame valt reuze mee, hooguit van baby producten met af en toe een zakje voeding of een reep fruitachtige zooi, maar telefoontjes krijg ik bijna nooit omdat ik mijn nummer nergens opgeef aangezien ik alleen een mobiel heb.