abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60688206
Ik heb dus bijna 10 maanden geleden een bureaulamp gekocht bij de Ikea, maar vorige keer brak ie gewoon af, zonder dat ik er aan zat. Hoe groot is de kans dat ze er wat mee kunnen doen zonder dat ik een bon heb?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:20:25 #102
3185 Adelante
To let it go now
pi_60688488
Die kans is nihil, je bon is je garantiebewijs en er zit twee jaar garantie op lampen. MIsschien als je met pin hebt betaald en je moment van afschrijving kunt terugzoeken met telebankieren.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60689034
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Marc.83 het volgende:
Er bleek in iedere catalogus een kadobon te zitten! De dames voor me hadden er een van 17 euro, wat gelijk stond aan een of andere wissellijst. Het idee was namelijk dat je iets willekeurigs uit de catalogus kado kreeg; maar je kan natuurlijk ook iets anders van de kadobon kopen. Wat moet ik immers met een Alvine bedovertrek? Beddengoed heb ik wel genoeg!

Jammer dat je niet meer bent gegaan, maar gelukkig valt vanaf volgende week de gids weer op de deurmat!
Goedendag
ik had gezien dat jij ook een boek en dus ook een prijs had
ik heb nu in totaal bij 6 mensen gehoort die allemaal hetzelfde hadden vandaar ben ik mensen gaan zoeken die wat anders hadden of iedereen hetzelfde had
dus mijn vraag is welk boeknummer had u en welke prijs dus erbij?
alvast bedankt
Groetjes Marco
pi_60689071
ik zoek dus nog meerdere mensen die wel het boek ook hebben en welk nummer en welke prijs erachter zat
alvast bedankt ik ben aan het nazoeken wat iedereen nou heeft want omdat ik alleen pas 1 prijs heb gehoort bij 6 verschillende mensen en allemaal hetzelfde vandaar
Groetjes Marco
pi_60690081
Over de gordijnen... Wat is een SY snelzoomband? "het gordijn is zonder naaien gemakkelijk op maat te maken."

Hoe werkt dat dan?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:37:38 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60690169
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef k_man het volgende:
Over de gordijnen... Wat is een SY snelzoomband? "het gordijn is zonder naaien gemakkelijk op maat te maken."

Hoe werkt dat dan?
Door middel van strijken . Soort lijmband achtig iets zeg maar..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60690216
Ik snap het nog niet echt hoor.

Je knipt ze op de juiste lengte af en dan strijk je er iets op?
pi_60690307
Je meet de juiste maat op. Mocht je echt een groot stuk over houden dan knip je eerst een stuk af en het randje vouw je dan om. Tussen het randje en het gordijn leg je de snelzoomband (dit is ook verkrijgbaar bij de Hema) en vervolgens leg je een natte doek op de rand. En dan ga je er met je strijkijzer over heen. De snelzoomband smelt dan zeg maar een beetje en wordt plakkerig waardoor dat randje dus aan de achterkant van je gordijn blijft plakken.

Mocht het niet recht zijn of mocht het gordijn te kort zijn dan trek je het gewoon weer los en doe je het opnieuw!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_60690597
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef marcovv100 het volgende:
ik zoek dus nog meerdere mensen die wel het boek ook hebben en welk nummer en welke prijs erachter zat
alvast bedankt ik ben aan het nazoeken wat iedereen nou heeft want omdat ik alleen pas 1 prijs heb gehoort bij 6 verschillende mensen en allemaal hetzelfde vandaar
Groetjes Marco
Wat zou het dan nog?
Je koopt voor 9.95 een XL catalogus (ter waarde van ongeveer 5.-), een LACK salontafel (t.w.v. 9.99) en krijgt een cadeaupas op de koop toe... Sterker nog, als je een IKEA Family kaart hebt, dan krijg je er een boek ter waarde van 40.-(?) bij cadeau.

En dan ook nog gaan 'zeuren' over dat iedereen dezelfde waarde op de cadeaupas heeft... Je had ook de waarde van een pak theelichtjes kunnen hebben...

(ow en trouwens hij had een cadeaupas ter waarde van 25 bij z'n boek. Zo staat het ook gewoon in dit topic)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60690826
Op Marktplaats staat ook een advertentie met dezelfde vraag. Waarom wil je dat eigenlijk weten? Ik snap het probleem niet zo?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_60693500
het is ook geen probleem maar ik wou het gewoon weten
en ja ik ben net nieuw hier op fok en heb een naam aangemaakt dus heb nog niet alles kunnen lezen hoe het precies werkt maar vind al dat het goed gaat
bedankt voor de informatie was gewoon benieuwd omdat ik nog niemand had gehoort met een hoger bedrag dan 15,95 en ze adverteren met van boekenkast tot zultan matras dus ik dacht als 95 boeken 15,95 hebben en 5 mensen iets anders dan was dat wel raar maar ze hebben dus toch verschillende prijzen ertussen gedaan dat wou ik alleen weten en nu weet ik het
dank jullie wel allemaal
pi_60693886
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:01 schreef marcovv100 het volgende:
het is ook geen probleem maar ik wou het gewoon weten
en ja ik ben net nieuw hier op fok en heb een naam aangemaakt dus heb nog niet alles kunnen lezen hoe het precies werkt maar vind al dat het goed gaat
bedankt voor de informatie was gewoon benieuwd omdat ik nog niemand had gehoort met een hoger bedrag dan 15,95 en ze adverteren met van boekenkast tot zultan matras dus ik dacht als 95 boeken 15,95 hebben en 5 mensen iets anders dan was dat wel raar maar ze hebben dus toch verschillende prijzen ertussen gedaan dat wou ik alleen weten en nu weet ik het
dank jullie wel allemaal
En dan ook PM's gaan sturen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60694029
Heb je trouwens ook wel eens van een zogenaamde "punt" gehoord? Das zo'n rond stipje die je aan het eind van je zin zet.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60694050
Overigens, er staan leuke nieuwe artikelen in de catalogus
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60694092
ja die ken ik wel ja
maar die gebruik ik nooit punt
sorry maar ik maak er geen punt van
pi_60694121
ja zeker mooie artikelen weer dit jaar
ik blijf het toch een super winkel vinden
zo groot die man moet multi miljonair zijn die zit lekker met zijn zweedse stokie op aruba
hahahahahhaha
pi_60694191
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben toch zo verliefd op deze stoel (de Tirup). Die gaat er zeker komen in het nieuwe huis

[ afbeelding ]
Het model is schitterend, maar de opvallende ritsen aan de onderkant en de grote zichtbare (voelbare?) naad (rits) in de zitting zouden mij ervan weerhouden om 'm te kopen...

Geinig topic verder.
 FR
pi_60694251
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef marcovv100 het volgende:

sorry maar ik maak er geen punt van
LOLLLZZZ!!!1! !!11LOLLERCOPTEREINSZWEIPOLIZEI! 1

Oh wacht. Eigenlijk istie niet grappig.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef marcovv100 het volgende:
ja zeker mooie artikelen weer dit jaar
ik blijf het toch een super winkel vinden
zo groot die man moet multi miljonair zijn die zit lekker met zijn zweedse stokie op aruba
hahahahahhaha
Eigenlijk woont hij in Lausanne. Details, details.

Net als punten.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60694500
ik ken heel die beste man niet ik schreef maar wat maar je begrijpt wat ik bedoel hij is helemaal gevuld die man
wat een wereld tent
nou was gezellig hier op het forum
heb er maar weinig kaas van gegeten hoe alles hier werkt nog maar zal zo nu en dan gaan kijken
Fijn weekend verder en tot sinas en de groenten
pi_60694698
Wat ben jij irritant zeg.
pi_60695027
ik kirjg ook een xl catalogus schijnt jeej
pi_60699736
Ik snap er geen drol van.
De ELDIG HB 483 B gaskookplaat zag ik laatst bij de IKEA Family aabiedingen staan, nu staat ie er opeens niet meer tussen, n hij is alleen nog in Haarlem op voorraad. Hij gaat toch niet uit het assortiment he, ik moet 'm binnenkort nl. kopen.

Wel een nadeel van IKEA, hoe vaak heb ik het nu al niet gehad dat iets uit het assortiment is gegaan, weken niet op voorraad, gedeeltelijk op voorraad...
pi_60700038
Tsss jahoor is stoel Tobias weer op voorraad hebben ze 'm gewoon 10 euro duurder gemaakt Dat scheelt best veel als je er 6 wilt.
pi_60701381
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:08 schreef Syytön het volgende:
Ik snap er geen drol van.
De ELDIG HB 483 B gaskookplaat zag ik laatst bij de IKEA Family aabiedingen staan, nu staat ie er opeens niet meer tussen, n hij is alleen nog in Haarlem op voorraad. Hij gaat toch niet uit het assortiment he, ik moet 'm binnenkort nl. kopen.
[ afbeelding ]

Wel een nadeel van IKEA, hoe vaak heb ik het nu al niet gehad dat iets uit het assortiment is gegaan, weken niet op voorraad, gedeeltelijk op voorraad...
Ik weet niet beter dan dat de kookplaat tot 31 augustus in de aanbieding is...
pi_60701476
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dan dat de kookplaat tot 31 augustus in de aanbieding is...
Ja ik ook, maar hij staat niet meer tussen de family aanbiedingen, misschien vanwege de beperkte voorraad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')