*proest* en daar ging mn koffiequote:
O, je had het over kitkatvarianten...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raider is geen kitkat
Raider is gewoon hemels an sich.
mazzelaar, mijn vriendin heeft dat ook, die kan de hele frituur leeg bunkeren en dan nog een ijsje erbij en ze komt geen grammetje aan, en ik hoef maar naar een kroket te kijken en ik ben al een kilo aangekomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
Ik eet echt de hele dag door
Kom niet boven mn 55kg uit
Pfffffff wie heeft er een ventilator over en wil die naar Maastricht brengen?
Ik vraag me af hoe lang ik dat nog volhoudquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
mazzelaar, mijn vriendin heeft dat ook, die kan de hele frituur leeg bunkeren en dan nog een ijsje erbij en ze komt geen grammetje aan, en ik hoef maar naar een kroket te kijken en ik ben al een kilo aangekomen
Behoorlijk tof jaquote:
Ow? Hoekenda?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet meer eten wat ik vroeger (een jaar geleden) kon. Kutartsen.
Lees alle voorgaande delen vanaf oktober (?) maar terug...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow? Hoekenda?
ik ben nieuwsgierig aangelegd![]()
okay.. zo nieuwsgierig ben ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Lees alle voorgaande delen vanaf oktober (?) maar terug...
dan nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
Zoiets, geen zin om nog eens te gaan typen.
13:37quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
Elite post
GMTAquote:
Ik zal niets verklappen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef Klonk het volgende:
stiekum ben ik mischien wel de grootste nerd hier aanwezig
Ik heb een vaag vermoeden dat ie niet komtquote:
Ik heb gisteren een kapotte hd gereanimeerd. Kutnerdquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef Klonk het volgende:
stiekum ben ik mischien wel de grootste nerd hier aanwezig
Mja ik eigenlijk ook..quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat ie niet komt
zit ik hier met een kloppend hart te wachten ...quote:
En hij met een kloppend stuk vlees in zijn broek in de auto aan het rijden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zit ik hier met een kloppend hart te wachten ...
Poor thingquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zit ik hier met een kloppend hart te wachten ...
nee dat is iemand andersquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hij met een kloppend stuk vlees in zijn broek in de auto aan het rijden?
het water was ook lauw, vandaar dat mn collega's en ik maar aan de cola gingen (met de veronderstelling dat die gekoeld uit de automaat zouden rollen).quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb water, dat is beter met dit weer. En festini's. peer.
vakantie.. dat ken ik al 5 jaar niet meerquote:
Ugh. Gemeen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
Ik eet echt de hele dag door
Kom niet boven mn 55kg uit
Pfffffff wie heeft er een ventilator over en wil die naar Maastricht brengen?
Sorry,da's heel vervelend voor je. En naar. Maar ik juich evenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:41 schreef Ladylike het volgende:
vakantie.. dat ken ik al 5 jaar niet meer
oppepper misschien: ik heb bijna geen tieten en veel mannen verkiezen echte vrouwen boven mn gratenpakhuisjequote:
Och, ik zou het niet weten eigenlijk hoe dat zit met mannen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:43 schreef Ladylike het volgende:
oppepper misschien: ik heb bijna geen tieten en veel mannen verkiezen echte vrouwen boven mn gratenpakhuisje
Idd. Laatste keer dat ik 55 kg woog, was ik 12 ofzo...quote:
Mooi Quuk!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Zo, zit ik dan. Thuis. Met vakantie.
Zeer mooi! Maar het is wel warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |