Dan had die jongen maar niet onschuldig moeten zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:55 schreef OA het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ngen-van-fiets.dhtml
zolang je maar niet zo gek was als die mafkees die mij vanmiddag inhaalde, korte broek, t-shirt en slippers en dan op de motor stappenquote:
Gewoon lange broek, kisten, motor jas en helm en handschoenenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je maar niet zo gek was als die mafkees die mij vanmiddag inhaalde, korte broek, t-shirt en slippers en dan op de motor stappen
Als je er af valt heb je geen huid meer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je maar niet zo gek was als die mafkees die mij vanmiddag inhaalde, korte broek, t-shirt en slippers en dan op de motor stappen
Klonkquote:
Mooi verhaal Papierquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je er af valt heb je geen huid meer.![]()
Mijn oom had zijn motor opgehaald van de dealer (onderhoudsbeurt) en reed voorzichtig naar huis. Helaas hadden ze zijn achterwiel niet goed vastgezet, dus toen het ding begon te slingeren is hij maar afgestapt bij 160 km/uur. Hij heeft zijn halve leven aan judo gedaan, dus dat afstappen ging best goed. Hij had zijn duim gekneusd en van zijn pak was niets over. Maar verder ging alles goed hoor.![]()
In de auto die hij op dat moment inhaalde zat een dokter, die was best verbaasd om hem gewoon te zien rondhobbelen.
Mja daarom dus inderdaad.. ik vind mijn huid toch best praktisch om nog even te houdenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je er af valt heb je geen huid meer.![]()
Mijn oom had zijn motor opgehaald van de dealer (onderhoudsbeurt) en reed voorzichtig naar huis. Helaas hadden ze zijn achterwiel niet goed vastgezet, dus toen het ding begon te slingeren is hij maar afgestapt bij 160 km/uur. Hij heeft zijn halve leven aan judo gedaan, dus dat afstappen ging best goed. Hij had zijn duim gekneusd en van zijn pak was niets over. Maar verder ging alles goed hoor.![]()
In de auto die hij op dat moment inhaalde zat een dokter, die was best verbaasd om hem gewoon te zien rondhobbelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:36 schreef Klonk het volgende:
mogge, ik heb net staan koken voor vanavond, hoef ik dat niet te doen in onze te warme keuken, het is en blijft een aparte gewaarwording om om 6 uur in de ochtend uitjes te snipperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |