Dat was voor mij samen met de aids song idd het hoogtepunt van de film.quote:En dan te bedenken dat men in eerste instantie niets satirisch kon verzinnen voor Matt Damon in die film en hem daarom maar telkens zijn eigen naam liet herhalen.
Onbedoeld een schot in de roos die bij veel mensen is blijven hangen.
2, 3 en 5 voor het eerst ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef Falco het volgende:
Weinig films gezien deze maand, 13 stuks maar
Top vijf:
1. Mississippi Burning
2. Rain Man
3. De Lift
4. The Dark Knight
5. Close Encounters of the Third Kind
hoezo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef Gillingham het volgende:
In juli heb ik 37 films gezien, waarvan 36 voor de eerste keer en 4 in de bioscoop. Dit zal voorlopig de laatste maand zijn waarin ik zo veel films zie.
Deze maand ga ik een week of twee op vakantie en heb een hoop dingen te doen en vanaf september ga ik vijf maanden in Taiwan studeren.quote:
Oh, dat moet **½ zijn. En die 9 films in een maand is wel een record denk ik ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Gorro, Harold en Kumar geen score?Zoiezo, 9 films.. een nieuw negatief record?
Is dat CGI ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Gorro, Harold en Kumar geen score?Zoiezo, 9 films.. een nieuw negatief record?
Taking Lives
Beetje standaard serialkiller verhaaltje uitgevoerd in Hollywoodstyle, inclusief plottwisten, daderverwisselingen, een achtervolging en een heftige sexscene met Jolie. Film kwam een beetje over als een knap meisje wat veels te dikke make up op doet. Verder wel vermakelijk..
[ afbeelding ]
Oké. Cool. Veel plezier in Taiwan alvast.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Deze maand ga ik een week of twee op vakantie en heb een hoop dingen te doen en vanaf september ga ik vijf maanden in Taiwan studeren.![]()
Ik hoop daar ook wat films te zien, maar verwacht dat dat er nog zeker geen tien per maand zijn.
Allemaal voor het eerst. Ik herkijk wel eens films, maar die review ik vrijwel nooit en komen ook niet in die toplijstjes terecht.quote:
Maar maakt De Lift nog wel impact dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Allemaal voor het eerst. Ik herkijk wel eens films, maar die review ik vrijwel nooit en komen ook niet in die toplijstjes terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |