Hoort eigenlijk in dit topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik weet de naam van een film die ik heb gezien niet meer en het irriteert me, denk dat ik dat hier ook wel kan vragen?
In die film is alles het gevolg van het een of ander, de titel is een tijdstip.
Ehm, de piemel van zo'n gozer wordt eraf gehakt als ze met vrienden in een busje rijden en hij uit het raam plast, dan rijden ze een meisje aan en slaat het raampje dicht.
Wel het meest opvallende stukje in de film vond ik zo.
JUIST! Dank jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk in dit topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23
Maar het is 11:14.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit ; misschien wil niet iedereen gelijk het plot lezen. Spoiler van gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tame the Cunt!
Die openings scene is idd. briljant. Magnolia is idd. emotioneel sterker, die scenes van Moore zijn prachtig, brachten me echt bijna aan `t huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat wil je, Day Lewis is gewoon een klasse apart in There WIll be Blood. Ik twijfel nog wat de beste PTA is. TWBB is nog al rauw. Magnolia is emotioneel sterk.
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook weer een poging gedaan om Godfather te kijken, maar na een uur van ellende maar weer weggezapt. De films die de massa als geweldige films ziet, blijken het bij mij niet zo goed te doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 54% gewijzigd door Timo20 op 08-08-2008 21:15:24 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
-edit-
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
fireflies in the garden (2008)
net van terug.
intressante film, niet slecht maar vond het ook geen meesterwerk; gewoon een goede tussendoor film met een verhaal waar jeje hoofd wel een beetje bij moet houden..![]()
Quid Pro Quo (2008)
Regisseur: Carlos Brooks
Acteurs: Nick Stahl, Vera Farmiga
Genre: Drama/Thriller
Tijd: 82 min.
IMDB-score: 6,5/10
Plot: Isaac, een semi-verlamde radioverslaggever in New York, volgt een gerucht wat in het medisch circuit in NY circuleert over een persoon die graag invalide wil zijn en daartoe bereidt is om een dokter om te kopen om zijn benen te laten amputeren. Tijdens de zoektocht naar dit gerucht, komt Isaac, de vrouw tegen die de anonieme tip gegeven heeft over het fenomeen en samen gaan ze op zoek naar het antwoord op de vraag waarom een valide persoon graag verlamd willen geraken....
Eerlijk gezegd ben ik deze film gaan kijken omdat ik het wel een intrigerende poster vond. Verder geen trailers, plot of dergelijke van gekeken/lezen. Zo van, we zien wel wat voor film dit wordt...
Na de eerste 15 minuten, was m'n gedachte: Wat voor een F*cked Up film is dit nou weer. Ik wist niet of ik moestof
, uiteindelijk was het meer hmmkaayy eens kijken wat dit verder gaat worden
Ondanks dat het verhaal misschien een beetje gestoord is voor mij als kijker, blijft de film intrigerend genoeg om te bekijken mede door de hoofdvraag van het verhaal. Hele tijd speelt het door je hoofd, wat beweegt iemand om zoiets te doen? Fascineert het mensen, is het misschien erotisch (fetish), is het misschien omdat ze er een bepaald verband mee voelen? maar voornamelijk WTF? waarom zou je zoiets willen?![]()
De hoofdrol speler Isaac belandt zelf op een gegeven zo diep in het verhaal dat ie zelf ook een beetje de draad kwijt raakt en op een gegeven moment op zijn eigen invalide zijn gaat reflecteren. Fiona gespeeld door Vera Farmiga (van o.a. The Departed) speelt een sexy wat oudere dame rond eind 30 die interesse toont in Isaac. Ik kan eerlijk gezegd niet al te veel over haar personage vertellen want dat verpest het verhaal. Maar ze speelt haar rol laat ik het zeggen overtuigend. Het einde verraste me uiteindelijk toch een beetje met de plottwist, maar je krijgt ergens een hint in de film, waardoor je wat argwaan krijgt over de manier van afloop van de film.
Origineel en intrigerend verhaal wel, had misschien wat rare momenten waar van je denkt, dit slaat kant nog wal, maar goed aanrader voor mensen die een beetje van rare films houden...
7.0/10How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Vandaag heb ik 2 films uit de kast gehaald, beide van Kevin Smith
De eerste was Chasing Amy
Deze film heb ik al zovaak gezien en hij verveelt geen enkel moment, heerlijke dialogen.
En de tweede is de Q&A dvd van Kevin Smith An evening with Kevin Smith 2
Tja wat kan je hierover zeggen, het is een soort standup maar dan met vragen uit het publiekJason Mewes (Jay) komt ook nog even langs
Snootchie-Bootchies
![]()
(alleen jammer dat niet veel van mijn vrienden van Kevin smith films houden, ach ja ik lach me helemaal suf)
[ Bericht 39% gewijzigd door Valkire op 09-08-2008 03:57:10 ]"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
clerks 1 EN 2 heb ik vorige week nog gekekenen ik moet zeggen dat ik deel 1 toch iets leuker vond ondanks dat die in zwart wit is gefilmd
Van Clerk 2 zou ik wel een t-shirt willen hebben met daarop "pillow-pants".
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
same here actually: LOTR, Harry Snotter, en idd Godfather. Zulke films kunnen mij ook niet boeien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook weer een poging gedaan om Godfather te kijken, maar na een uur van ellende maar weer weggezapt. De films die de massa als geweldige films ziet, blijken het bij mij niet zo goed te doen.
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Random Harvest (Mervyn LeRoy, 1942)
Mooie tranentrekker in de melodrama traditie van het klassieke Hollywood. De film houdt de aandacht goed vast en speelt prima in op de emoties. Ik vond de personages echter niet allemaal evengoed uitgewerkt. Met name hoe de twee vrouwen op Ronald Colman vallen vond ik nogal kort door de bocht. Beide vrouwen liggen meteen bij de eerste seconde dat ze in beeld zijn aan zijn voeten. ***½
En eerder:
2-3-2008
Earth (Alastair Fothergill & Mark Linfield, 2007)
Prachtige natuurdocumentaire samengesteld uit de 11-delige televisie documentaire van de BBC. Het overliggende thema is de gesteldheid van het milieu. Aan de hand van prachtige beelden krijgen we een indruk wat de opwarming van de aarde aanricht. De gevolgen die het heeft op de leefomgeving van dieren. ***½![]()
The Apartment
Zelf ben ik niet echt een fan van de oude doos, maar soms moet je je er toch aan wagen. Dit is natuurlijk een Wilder klassieker, en over het verhaal hoef ik niet veel te vertellen. De film ervaarde ik als een speerwerper die een aanloop neemt van 2 km, maar de gooi daarna is dan een nieuw record. Jack Lemmon is sterk in zijn rol, maar de gezichtsuitdrukkingen bij tijden maakten geen indruk, en McLaine straalt van het scherm zonder daar eigenlijk veel bijzonders voor te doen. Het is jammer van de lange aanloop, omdat die volgens mij niet echt nodig was, maar aan het eind blijft de film zonder problemen b(l)oeien.
Where facts are few, experts are many.![]()
Wat wel is met Godfather, als je er niet goed voor gaat zitten, of toch met een soort van tijdsdruk zit. Kan je die film voor eeuwig verpesten.quote:
Ik heb ook al ettelijk pogingen geprobeerd om de 20jaar-op-IMDB-TOP250#1, die onlangs dan ontroont is, te bekijken.
Op een of andere manier kan het me niet boeien.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Eigenlijk zou je ook de 6DVD-delig serie moeten bekijken. Voor de film zijn alle hoofdstukken tot 1 film geproptquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:54 schreef Gorro het volgende:
En eerder:
2-3-2008
Earth (Alastair Fothergill & Mark Linfield, 2007)
[ afbeelding ]
Prachtige natuurdocumentaire samengesteld uit de 11-delige televisie documentaire van de BBC. Het overliggende thema is de gesteldheid van het milieu. Aan de hand van prachtige beelden krijgen we een indruk wat de opwarming van de aarde aanricht. De gevolgen die het heeft op de leefomgeving van dieren. ***½
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
is ie volEverything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |