quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
Tieten!
Goed ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hallo heineken musicboombox Queenliefhebber.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
oiquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo heineken musicboombox Queenliefhebber.
Etenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Honger!
Check!quote:
jawel, maar ik ben geen heineken musicboombox Queenliefhebber, wel gewoon een Queenliefhebberquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Is de boomboxspeakerding niet meer?
voelt beter dan die cracottes hequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, vier wasa sesam knäckebrødjes met 3 plakjes slankie 20+ zitten erin
Smaakt ook stukken beter.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef Ynske het volgende:
voelt beter dan die cracottes he
Mwoa, er zit meer smaak aan en het blijft niet zo in je kiezen plakken, dat zijn wel pluspunten ja. Het slachten van zo'n blok slankie met een kaasschaaf is een dramaquote:
misschien de volgende keer toch maar voor de plakken kaasquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, er zit meer smaak aan en het blijft niet zo in je kiezen plakken, dat zijn wel pluspunten ja. Het slachten van zo'n blok slankie met een kaasschaaf is een dramaalles plakt en kleeft en zo en heel dat blok scheurt gewoon in rafels uit elkaar. kuttoei.
Die zijn standaard veel te dik gesneden en ook te duur. En alleen 30+ en nog vetter. Grmblquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien de volgende keer toch maar voor de plakken kaas
behalve cracottes met smeerkaas, das wel weer jummiequote:
Dat soort ongein ga ik na de vakantie weleens proberenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
Huttekase met peper en wat komkommer of wat rauwkost
Bij de AH kun je 20+ kaas laten snijden. En slankie plakken is er ook in 20+ trouwens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zijn standaard veel te dik gesneden en ook te duur. En alleen 30+ en nog vetter. Grmbl
plakken laten snijden? of doen ze dat niet daar bij jou bij de sparquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn standaard veel te dik gesneden en ook te duur. En alleen 30+ en nog vetter. Grmbl
Ik vind het wel lekker, eigenlijk. De meeste mensen rillen bij huttekase (aka cottagecheese), maar geen problemen mee. Maar wat extra als rauwkost of wat peper geeft er wel wat meer smaak aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort ongein ga ik na de vakantie weleens proberen
of aromatquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, eigenlijk. De meeste mensen rillen bij huttekase (aka cottagecheese), maar geen problemen mee. Maar wat extra als rauwkost of wat peper geeft er wel wat meer smaak aan
Het klinkt wel goed ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het wel lekker, eigenlijk. De meeste mensen rillen bij huttekase (aka cottagecheese), maar geen problemen mee. Maar wat extra als rauwkost of wat peper geeft er wel wat meer smaak aan
ja maar das weer niet goed om mee af te vallenquote:
dan neem je de natriumarmequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar das weer niet goed om mee af te vallen
bevat veel te veel zout
k eet t zowieso nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan neem je de natriumarme
Alleen die vind ik niet te vreten
Ik heb weleens iemand zien stunten met die troep ja, die dacht dat het handig was voor onderwegquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
De meeste mensen rillen bij huttekase (aka cottagecheese), maar geen problemen mee. Maar wat extra als rauwkost of wat peper geeft er wel wat meer smaak aan
Maaltijdsalades eigenlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:00 schreef Ynske het volgende:
hoe doe je het nu met avondeten Fles?
Mja, onderweg lijkt het me juist weer wat onhandigquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens iemand zien stunten met die troep ja, die dacht dat het handig was voor onderwegOf ja, hij vond het lekker, en dacht verder niet na of het handig was voor onderweg. Man man wat een kledderzooi was dat
Het droop aan alle kanten het brood uit, net zo hard als hij het erop smeerde/goot/dingestequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, onderweg lijkt het me juist weer wat onhandig
zelfgemaakte?quote:
En die stukken kip erin zijn zeker ook fout? EN die pasta onderin? Ja dag hoor, ik moet wel IETS binnenkrijgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:07 schreef Ynske het volgende:
mocht je die van bv de ah kant en klaar gebruiken, moet je niet teveel van die saus erbij gebruiken, das ook weer erg veel
nee dat juist nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die stukken kip erin zijn zeker ook fout? EN die pasta onderin? Ja dag hoor, ik moet wel IETS binnenkrijgen
Zo'n hele salade is 500kcal, inclusief dressing. Je mag er 2000 (ongeveer) per dag. Dus reken het uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die stukken kip erin zijn zeker ook fout? EN die pasta onderin? Ja dag hoor, ik moet wel IETS binnenkrijgen
Check.quote:
Huttenkase is heerlijk fris.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opzich een goed plan, hier is woensdag normaal friet dag. Alleen wil niemand lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar op de ongezonde toer ga, en wat ga halen bij de snackbar of zelf wat bak
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook maar weer eens een doos gehaktstaven en een krat bier tegenaan
Komt ze zonder friet thuis zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Noukie sturen, heeft ze vast zo gedaan
Nou jij houdt het lekker vol.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook maar weer eens een doos gehaktstaven en een krat bier tegenaan
Mijn lip komt op een ijsco terecht die net uit mijn diepvries komtquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe komt jouw lip in de diepvries terecht?![]()
Grote ventilator voor hem kopenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Opa had het vandaag ook al zo warm, hij vond het eigenlijk ondragelijk![]()
naja, hij bijt zich er wel doorheenquote:
Trustequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
naja, hij bijt zich er wel doorheen
Ik ga van fok af (of iig, van het actief posten, zo douchen en nog wat dingetjes uitzoeken)
Die ging wat langer zwemen vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Is Fles verdronken of zo? Of met zo'n bejaarde seks aan het hebben in een pashokje?
Tjaquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is word ook een minder fijn programma![]()
Getsie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Is Fles verdronken of zo? Of met zo'n bejaarde seks aan het hebben in een pashokje?
Ik zit te kloten met inhoudsopgaves en paginanummersquote:
Joh, dat is een eitje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit te kloten met inhoudsopgaves en paginanummers
Nee precies, dan kan hij beter even met het kassameisje een kleedhokje in duikenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Getsie.
Nou ehm. Ja. Misschien wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee precies, dan kan hij beter even met het kassameisje een kleedhokje in duiken
Suzanne?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, dan kan hij beter even met het kassameisje een kleedhokje in duiken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Hahaha. Ik zie het helemaal voor me.
Mooie paintquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n idee dusEn dan denken dat je 2 baantjes hebt gezwommen
Wat maf dat dat ding zomaar gefrituurd wordt door een hubje!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De gefrituurde USB-stok wordt vervangen door dit schatje
[ afbeelding ]
20 GB, 3 tientjes. Wel een schijffie, geen Flash, dat is wel weer een beetje jammer. Maar goed, voor 3 tientjes kan je je er ook geen buil aan vallen natuurlijk
Nou, misschien niet helemaal maf. En misschien niet helemaal "zomaar". Er zitten op die onderste helft 3 "gewone" poorten, en 1 die bedoeld is om die bovenste helft op aan te sluiten zeg maar. en BLIJKBAAR betekent dat dat die onderste helft ook 4 keer zo veel stroom naar die 4e poort stuurt, met de gedachte dat daar die 4-poorts travel-hub op zit. En ik had mijn stick meteen in die poort gestopt, omdat ik er vanuit ging dat het een gewone USB-poort net als alle andere zou zijn. (En volgens mij, als de poorten aan beide kanten gewoon parallel geschakeld zouden zijn qua stroom, had dat ook gewoon moeten kunnen, maar goed).quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Wat maf dat dat ding zomaar gefrituurd wordt door een hubje!
Dat was al een copy-paste van mijn reactie op hun tech-support sitequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Ja, zoiets!
Dat dat je reactie daar was.quote:
Cool! En ik maak me helemaal geen zorgen want je moet mijn kant nog helemaal doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je al gezien hoe ik je land aan het oprollen ben?
Nee, dat schreef ik pas later onder jouw post erbijquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Dat dat je reactie daar was.
Ik ben de man met de bordjesziekte en ik ben nog 3 straten van u verwijderdquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:27 schreef leonieke het volgende:
Cool! En ik maak me helemaal geen zorgen want je moet mijn kant nog helemaal doen![]()
Ken je ook de man met de bloedende vinger?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben de man met de bordjesziekte en ik ben nog 3 straten van u verwijderd
Ik ga niet tegen jou vertellen dat die nog achter mij zitquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef leonieke het volgende:
Ken je ook de man met de bloedende vinger?
Is dat juist niet een reden om je WEL zorgen te makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Cool! En ik maak me helemaal geen zorgen want je moet mijn kant nog helemaal doen![]()
Stiekem hunkert ze naar mequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat juist niet een reden om je WEL zorgen te maken
Vandaag je laatste dag?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik heb echt geen zin meer. Ik neem zo nog wat uren op. Vakantie ftw.
Ga lekker zwemmen vanmiddag meisquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik heb echt geen zin meer. Ik neem zo nog wat uren op. Vakantie ftw.
Jeps. En ik heb alles af. Ik hoef niets meer te doen.quote:
Vrije middag dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeps. En ik heb alles af. Ik hoef niets meer te doen.
Je krijgt geen nieuwe uren?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Mja, maar dan heb ik niet meer zoveel vrije uren over om mee te nemen naar volgend jaar.
Overwerken en die sparen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Mja, maar dan heb ik niet meer zoveel vrije uren over om mee te nemen naar volgend jaar.
Jawel, maar wat ik meeneem, kan ik mooi spenderen aan de eerste week van het jaar vrij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
Je krijgt geen nieuwe uren?
Ja, en dat zal na de vakantie ook wel gebeuren hoor. Maar toch.quote:
Dan mis je nu wel een lekker vrije middag en dus extra vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, en dat zal na de vakantie ook wel gebeuren hoor. Maar toch.
jes zullen wel vreselijk veel uitmaken iddquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Alleen de vrijdag (2 januari) heb je nodig, dan heb je al lang weekend. En ik heb de maandag altijd al vrijquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, maar wat ik meeneem, kan ik mooi spenderen aan de eerste week van het jaar vrij.
ja jaquote:Cadel Evans heeft zich woensdag afgemeld voor de Olympische tijdrit. De 31-jarige Australiër liep zondag na afloop van de Tour op de Rock and Roll Party van zijn teamsponsor Silence-Lotto een knieblessure op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |