Mn rokje?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, het groeit vanzelf weer aan.
Die dagdromen van jou hè... daar moet je eens een boek over schrijven. Met plaatjes.quote:
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....en vissen is net zo leuk als het vangenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, hebben ze toch wel weer één of andere kut reden of nog 100 anderen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro is geknipt met Duitse helm op
Lukt je toch niet, kale.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Over een paar minuten binnen.
Maar ik wacht tot volgende week denk ik, heb ik er twee
Ik kan niet rennen op stiletto'squote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* duikt in een hoekje en ziet CarO voorbij rennen
Maar er zijn niet voor niets 3 miljoen singles.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....
Whoaaaaa!quote:
Je ziet er nu perfect uit om vrachtwagens te laden, nog even een blauwe overall aan en het is compleetquote:
Zit je nu in de, papa don't preach fase of is het echt mental Britney breakdown?quote:
Mag geen bier voor 4 uur als ik in NL benquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje en een kaartje leggen Manu
Dat kwartje valt even niet, help me outquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er zijn niet voor niets 3 miljoen singles.
Keep the soul aliiiiiiiiiiiiiiiive!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whoaaaaa!
VER onder de gordel, oeh jij gaat spijt krijgen, Cornflakes stumpert
Tis redelijk mental Britney breakdown.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit je nu in de, papa don't preach fase of is het echt mental Britney breakdown?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Maar goed, ik stel een pic voor en dan gaan wij zeggen dat het écht meevalt.
Kweeniequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....en vissen is net zo leuk als het vangen
Pino!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis redelijk mental Britney breakdown.
Gelukkig heb ik mn blauwe pruikje nog [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Maar goed, ik stel een pic voor en dan gaan wij zeggen dat het écht meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |