Mn rokje?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, het groeit vanzelf weer aan.
Die dagdromen van jou hè... daar moet je eens een boek over schrijven. Met plaatjes.quote:
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....en vissen is net zo leuk als het vangenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, hebben ze toch wel weer één of andere kut reden of nog 100 anderen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro is geknipt met Duitse helm op
Lukt je toch niet, kale.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Over een paar minuten binnen.
Maar ik wacht tot volgende week denk ik, heb ik er twee
Ik kan niet rennen op stiletto'squote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* duikt in een hoekje en ziet CarO voorbij rennen
Maar er zijn niet voor niets 3 miljoen singles.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....
Whoaaaaa!quote:
Je ziet er nu perfect uit om vrachtwagens te laden, nog even een blauwe overall aan en het is compleetquote:
Zit je nu in de, papa don't preach fase of is het echt mental Britney breakdown?quote:
Mag geen bier voor 4 uur als ik in NL benquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje en een kaartje leggen Manu
Dat kwartje valt even niet, help me outquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er zijn niet voor niets 3 miljoen singles.
Keep the soul aliiiiiiiiiiiiiiiive!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whoaaaaa!
VER onder de gordel, oeh jij gaat spijt krijgen, Cornflakes stumpert
Tis redelijk mental Britney breakdown.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit je nu in de, papa don't preach fase of is het echt mental Britney breakdown?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Maar goed, ik stel een pic voor en dan gaan wij zeggen dat het écht meevalt.
Kweeniequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....en vissen is net zo leuk als het vangen
Pino!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis redelijk mental Britney breakdown.
Gelukkig heb ik mn blauwe pruikje nog [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Maar goed, ik stel een pic voor en dan gaan wij zeggen dat het écht meevalt.
*duwt Nmns uit het praatgroepje*quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, ze werkt toch 's nachts, niemand ziet 't
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
*duwt Nmns uit het praatgroepje*
Manu, Piet en ik zijn er voor je, CarO. Dat je het maar weet!
Jij stelde dat het makkelijk is om een partner te vinden omdat er 3 miljoen alleenstaanden zijn. Je zou ook kunnen stellen dat het dan blijkbaar niét zo eenvoudig is, als er zoveel singles zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwartje valt even niet, help me out
Wit brood en Heinz ketchup en kun je een Nederlands elftal outfitje föhnen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo pakt zelf de koffie wel![]()
Kan ik nog iets meenemen voor iemand anders?
Ik heb 'm zelfs op video.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef Manu82 het volgende:
Hoe stom die uitspraak van Boris ook is, iedereen weet hem nog wel
En dit was een comazuip-arrangement in Salou?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Oh ook een leuk 'kapper's verhaal. Ben ooit op vakantie kaalgeschoren toen ik 's middags lag te slapen en kwam daar de volgende morgen pas achter
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wit brood en Heinz ketchup en kun je een Nederlands elftal outfitje föhnen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis redelijk mental Britney breakdown.
Gelukkig heb ik mn blauwe pruikje nog [ afbeelding ]
Ja, die moet je even drogen. Dan ben ik van het gezeik af en hoef ik die warme zolder niet op. In ruil regel ik een huwbare vrouw zonder snor voor je.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dit was een comazuip-arrangement in Salou?
Afschuwelijk he!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
verschrikkelijk, ooit 1 keer meegemaakt, haren tot onder m'n schouderbladen en een kapper die het ook nodig vond om het in lange lagen te knippen, ik leek wel een bosbeer die haar vingers in het stopcontact had gedaan, meneer had even geen rekening gehouden met m'n neiging tot krul haar, serieus ik was net Tina Turner.....
![]()
Ik heb toen meteen gemopperd, hoefde maar de helft te betalen, heb jij er nog wat van gezegd?
Echt waar, hoor. Zulke mensen moeten ze gelijk uit hun ambt gooien. Van die knipgrage figuren die liever alleen maar knippen ipv luisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
verschrikkelijk, ooit 1 keer meegemaakt, haren tot onder m'n schouderbladen en een kapper die het ook nodig vond om het in lange lagen te knippen, ik leek wel een bosbeer die haar vingers in het stopcontact had gedaan, meneer had even geen rekening gehouden met m'n neiging tot krul haar, serieus ik was net Tina Turner.....
![]()
Ik heb toen meteen gemopperd, hoefde maar de helft te betalen, heb jij er nog wat van gezegd?
Schatje!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsje![]()
Eet je alleen ketjup op je brood
Laat het hem zelf doen? Dat outfitje fohnen bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wit brood en Heinz ketchup en kun je een Nederlands elftal outfitje föhnen?
Toch wel hoor Gert. Er gaan er af en er komen er bij hé. Alleen spelen er wel andere factoren die belemmerend werken als je wat ouder en wat langer alleen bent. Je hebt het allemaal al gehad en bent gewoon toch wat kieskeuriger en je waardeert dat wat je alleen hebt ook. Als er dus iemand bij komt, dan moet het een echte vette plus zijn. Althans, zo werkt het bij mij wel. Als ik wat soepeler zou zijn, dan had ik in die periode wel 30 keer per jaar aan iemand kunnen blijven hangen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij stelde dat het makkelijk is om een partner te vinden omdat er 3 miljoen alleenstaanden zijn. Je zou ook kunnen stellen dat het dan blijkbaar niét zo eenvoudig is, als er zoveel singles zijn.
Er zit van alles tussen. Mensen die niet alleen kunnen zijn, mensen die een lat willen, mensen die alleen op zoek zijn naar sex maar niet de rest, mensen die een vader wensen voor de kids, mensen die financieel onder de pannen willen, etc.. Het is één grote markt waar in principe iedereen wel iets van z'n gading kan vinden.quote:Tuurlijk, er is een categorie die bewust single is, om wat voor reden dan ook (levensstijl, sterfte partner, hoogbejaard etc), maar ik denk dat de meeste singles wel graag een partner zouden willen.
Dan moet ik hem binnenhalen en het is zo lekker rustig hier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat het hem zelf doen? Dat outfitje fohnen bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |