Neh, bang dat we zn piemol dr af knippen denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Want jij wil ons gaan metamorfosiseren, Mari?
Meid, het groeit vanzelf weer aanquote:
Over een paar minuten binnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja 't is weer wárm hè.
En ik heb net de laatste aflevering van Weeds gezien. Allemachtig.![]()
Denk het niet. als het echt verprutst is, dan duurt dat jarenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, het groeit vanzelf weer aan.
Ren! Gewoon, omdat het nog kan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, hebben ze toch wel weer één of andere kut reden of nog 100 anderenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch is het best leuk als je dat nog niet eerder gedaan hebt. Je komt nog eens ergens![]()
![]()
Heb ook een stel collega's op die site geholpen en die hebben ook redelijk veel plezier beleeft.
Het heeft ook niets met wanhopig te maken....je moet niet je ziel en zaligheid erin gooien, maar gewoon leuk gaan daten!
Mn rokje?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die dagdromen van jou hè... daar moet je eens een boek over schrijven. Met plaatjes.quote:
Jups, maar er zijn ongeveer 3 miljoen singles, die vijver is oneindig groot....en vissen is net zo leuk als het vangenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, hebben ze toch wel weer één of andere kut reden of nog 100 anderen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro is geknipt met Duitse helm op
Lukt je toch niet, kale.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Over een paar minuten binnen.
Maar ik wacht tot volgende week denk ik, heb ik er twee
Ik kan niet rennen op stiletto'squote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* duikt in een hoekje en ziet CarO voorbij rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |