abonnement Unibet Coolblue
pi_60439191
Ik heb een klacht.

Op dit forum probeer ik regelmatig in discussie te treden, teneinde mijn gesprekspartner van mijn gelijk te overtuigen. Of om ze simpelweg mijn mening op te leggen, wat meestal veel plezieriger is.

Maar goed. Het valt mij op dat het tuig dat ik aanspreek zo'n ontzettend grote bek terug geeft. Is dit iets van de laatste jaren? Het kan niet anders dan dat zij denken dat ze mijn meerdere zijn, anders doe je zoiets toch niet?

Omdat dit subforum bevolkt is met een hoop simpele figuren heb ik hieronder een greep uit mijn dossier gedaan. Moet je kijken wat ik allemaal naar mijn beeldschone hoofd geslingerd krijg:
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:18 schreef aychelle het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem !!!!!!! hoe stoer ben je buiten het internet he?! ga iemands anders topic verpesten
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-post
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef NMY1 het volgende:

[..]

Normaal reageren is moeilijk voor je blijkbaar Laat iemand zich lekker zo kleden als hij/zij wil. En wie bepaald wat stijl is? WoW wordt overigens doorgaans meer gespeeld door rare mannetjes als jou, die op internet denken de baas te zijn
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:03 schreef Chindo het volgende:
Ik heb er geen problemen mee dat mijn foto's worden gebruikt voor een topic, maar gooi geen namen naar me toe als pubertuig, want ik durf er op te gokken dat je dat niet tegen me zou zeggen in real-life..
nog iets; Pauperige sneakers? Sorry ze komen gewoon van de Shelly's (london) of Sacha wat we in NL kennen..
Scharminkelig? Ik ben niet dik, dus ik ben te dun?
En me ook nog Fag noemen? Je zou dat eens één keer moeten zeggen in m'n gezicht.
[..]
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:

[..]

Ik ben straight, hetero ja..
Hier heb je wel een grote bek hè?
Kom maar joh... tof forum-gozertje

Zul je zien wie hier gay is..

Echt een hekel aan; stoere forum gastjes..
Als je goed hebt opgelet tijdens het doornemen van de quotes zul je constateren dat het IRL betrekken op dit forum de algemene tendens is. Iedereen die zich aangevallen voelt lijkt het nodig te vinden om even duidelijk te stellen dat ik in het echt helemaal kapotgeslagen zou worden door hen. Vooral Chindo lijkt daar nogal van overtuigd te zijn. Heerlijk, dat soort types.

Wat zij niet weten, is dat dat natuurlijk he-le-maal niet het geval zal zijn. Au contraire!

Maar goed, ik weet dat je in KLB de OP niet te lang moet maken, anders wordt je topic gesloten. Daarom zal ik tot de kern van mijn klacht komen:

Ik vind het een vervelende trend dat allerhande WoW'ers, mbo tuig, lelijke wijven, 50kg wegende mooiboys, autisten en homoseksuelen denken dat het nodig is om mij te beledigen en mijn IRL ruigheid in twijfel trekken of zelfs niet erkennen.

Samenvatting: ...

Geen samenvatting, want samenvattingen worden meestal aangevraagd door het soort mongolen dat ik hierboven ongeveer beschrijf. Pubers met een aandachtsspanne van 2 nanoseconden. Leer godverdomme lezen.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:19:10 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60439218
Terechte klacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60439246
Samenvatting?
pi_60439250
Oei, ik was dit juweeltje van een voorbeeld vergeten:
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Users die het woord nigger op het internet gebruiken maar in het echt niks durven als er 1tje naast hem staat
Waarom zou ik op straat naast een neger niks durven!?

Dat meneer dat zelf niet zou durven lijkt voor hem automatisch te betekenen dat dat voor mij dus ook geldt.

WAT EEN FIGUREN!
pi_60439280
Dat zelfde uitschot zal het ook niet nalaten om familieleden in zijn kansloze tirades te betrekken:
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor het slapen doe ik altijd even Beauregard's moeder anaal vernederen
Sja, wat moet ik daar nou mee?

MAAGDJES MET EEN BUITENPROPORTIONEEL GROTE WAFFEL!

Hoeveel subklachten zijn er toegestaan?
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:21:36 #6
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60439292
Ik zou ze de tyfus schoppen ts
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:22:18 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60439311
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:
Hoeveel subklachten zijn er toegestaan?
2.1. 't Zijn immers net kinderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60439322
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou ze de tyfus schoppen ts
Dat is me nogal een hele onderneming. Bij al die retards langsgaan en een potje boksen. Ik heb geen vakantie ofzo.
pi_60439324
Dat zou je op straat eens recht in mijn gezicht moeten zeggen, verlepte schwanz!!

En waarom staat er geen samenvatting in die lap tekst van je?

Internet autist!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60439342
oeh oeh heb je er ook eentje voor mij?
pi_60439375
Wat een Juup topic zeg
Opkankeren vuile kutkaffer, kutnigger!
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:24:55 #12
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_60439380
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:
Dat zelfde uitschot zal het ook niet nalaten om familieleden in zijn kansloze tirades te betrekken:
[..]

Sja, wat moet ik daar nou mee?
En jij betrekt familieleden natuurlijk nooit bij jouw tirades;
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Beauregard het volgende:

[..]

ik ken je moeder, van mondje tot kontje
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef Beauregard het volgende:

[..]
nadat ik je moeder een ferme schop in haar baarmoeder geef
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_60439409
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:24 schreef Lakitu het volgende:

[..]

En jij betrekt familieleden natuurlijk nooit bij jouw tirades;
[..]


[..]


Ik wist dat ie ging komen.

Wat jij niet begrijpt is dat mensen zoals ik het zich wel kunnen veroorloven om dergelijke uitspraken te doen, omdat ik het waar kan maken. Echter, als een maagd mijn moeder belachelijk gaat maken is dat gewoon valsheid in geschrifte.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:26:43 #14
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60439425
Stoer doen op internet met 'iemand verrot slaan' is triest.
Irl stoer doen erover tof doen is nog triester.

Pacifisme ftw
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:27:37 #15
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_60439452
god god god dat ik hier nog op reageer maarjah ..

Ik vind je heel erg agresief overkomen nu ik een paar van je post heb doorgelezen. Anderen zijn volgensjou oninteligent of wat maar ook maar kijk eens hoe jezefl overkomt! Ik scheld hier niemand uit of kijk neer op andere mensen jij wel .... waarom eigenlijk als ik vragen mag?

Ik vraag me ook af hoe je eruitziet als het goed is ben je een vrouw of niet .. ik las ergens dat je zei dat je iemands vriendin niet was?

Duss laat mensen gewoon in zijn waarde ik heb jou NIETS verkeerd gedaan volgensmij en dan krijg ik scheldwoorden naar mijn hoofd!

maarjah in iedergeval SCHAT ... ik ben echt beledigd of gekwetst door jou maar hou asjeblieft op met mensen zo lastig te vallen

daggggggg
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_60439455
Piovan 2.0?
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:27:46 #17
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60439457
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:
Oei, ik was dit juweeltje van een voorbeeld vergeten:
[..]

Waarom zou ik op straat naast een neger niks durven!?

Dat meneer dat zelf niet zou durven lijkt voor hem automatisch te betekenen dat dat voor mij dus ook geldt.

WAT EEN FIGUREN!
Waarom zou je nigger tegen een negroide persoon zeggen
pi_60439464
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:26 schreef -skippybal- het volgende:
Stoer doen op internet met 'iemand verrot slaan' is triest.
Irl stoer doen erover tof doen is nog triester.

Pacifisme ftw
Nog eens?
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:28:05 #19
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_60439468
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:26 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik wist dat ie ging komen.

Wat jij niet begrijpt is dat mensen zoals ik het zich wel kunnen veroorloven om dergelijke uitspraken te doen, omdat ik het waar kan maken. Echter, als een maagd mijn moeder belachelijk gaat maken is dat gewoon valsheid in geschrifte.
Wat ik niet begrijp is dat jij serieus schijnt te denken dat je wat voorstelt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:28:30 #20
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60439481
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:26 schreef -skippybal- het volgende:
Stoer doen op internet met 'iemand verrot slaan' is triest.
Irl stoer doen erover tof doen is nog triester.

Pacifisme ftw

Fatsoenlijk Nederlands ftw
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60439482
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Waarom zou je nigger tegen een negroide persoon zeggen
In godsnaam, waarom niet?
pi_60439508
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef aychelle het volgende:
god god god dat ik hier nog op reageer maarjah ..

Ik vind je heel erg agresief overkomen nu ik een paar van je post heb doorgelezen. Anderen zijn volgensjou oninteligent of wat maar ook maar kijk eens hoe jezefl overkomt! Ik scheld hier niemand uit of kijk neer op andere mensen jij wel .... waarom eigenlijk als ik vragen mag?

Ik vraag me ook af hoe je eruitziet als het goed is ben je een vrouw of niet .. ik las ergens dat je zei dat je iemands vriendin niet was?

Duss laat mensen gewoon in zijn waarde ik heb jou NIETS verkeerd gedaan volgensmij en dan krijg ik scheldwoorden naar mijn hoofd!

maarjah in iedergeval SCHAT ... ik ben echt beledigd of gekwetst door jou maar hou asjeblieft op met mensen zo lastig te vallen

daggggggg
God, god, dat jij hier nog op reageert.

Wat een zwaktebod!
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:29:53 #23
163938 Lekiamh
Dietslander
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:30:11 #24
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60439521
Oh nee, heb ik toch zomaar vergeten om backspace in te drukken !
Big deal, je begrijpt me wel enzo.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_60439527
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:28 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat jij serieus schijnt te denken dat je wat voorstelt.
Eh, nee. Iets begrijpen leek me ook al niet een van jouw betere eigenschappen. Ik adviseer je dan ook om er mee te stoppen en je te concentreren op eenvoudigere activiteiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')