SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Hmz.. Ik weet alleen niet hoe het zit met de kaarten die nu op jou naam staan. Voor zover ik weet hoef je niet te legitimeren, maar gewoon je naam zeggen en de mail meenemen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
Ja ik wil mij weer even melden met de kaarten. Mijn vriendin kan helaas geen vrij krijgen, dus als er iemand anders is die heel graag wil!? Ik denk dat Isdatzo voorrang heeft!?
Laat even weten!!
Gewoon die mail meenemen en zeggen dat je Janssen heet inderdaad. Meer is niet nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:24 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Hmz.. Ik weet alleen niet hoe het zit met de kaarten die nu op jou naam staan. Voor zover ik weet hoef je niet te legitimeren, maar gewoon je naam zeggen en de mail meenemen.
Ik vind wel dat Isdatzo voorrang heeft! Zolang hij ook maar rekening houdt met het feit dat als ze shirtjes uitdelen er iig 1 voor mij is(is het al duidelijk dat ik een shirtje wil?
)
En voor Ajax. Wat moet ik die baby voor kleertjes aantrekken straks?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ehm, jij bent toch voor ADO, Arma?!.
Naja, als je gaat.. Ik houd mij aanbevolen..
Nou, dan hoop ik maar dat je mij niet trekt want ik hou helemaaaaal niet van voetbal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik schrijf alle nicks op in dit topic en die gooi ik in een bakkie en dan trek ik een nick. Om 16:00 sluit de inschrijving!
Rood-Wit!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En voor Ajax. Wat moet ik die baby voor kleertjes aantrekken straks?
Das waar. Gaan we doen Daggla.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rood-Wit!
Want van binnen blijf je Jood.
*remember Leidscheplein*.
Over 3 pagina's weet niemand meer waar de kaarten oorspronkelijk vandaan komen, dus blijf gewoon klierenquote:
Mocht ik gekozen worden en er shirtjes uitgedeeld worden, neem ik er gewoon zoveel als mogelijk mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Over 3 pagina's weet niemand meer waar de kaarten oorspronkelijk vandaan komen, dus blijf gewoon klieren
de XXL is voor mij! (nu stop ik met zeuren totdat er een winnaar uit de hoed komt)quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Mocht ik gekozen worden en er shirtjes uitgedeeld worden, neem ik er gewoon zoveel als mogelijk mee.
Hoop doet leven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar dat was onverwacht en onaangekondigd.
Lijkt mij niet dat ze iedereen op die open dag (dat zijn er toch een paar duizend) zo'n shirt krijgt.....
Niet iedereen heeft een Aegon VIP Arrangementquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar dat was onverwacht en onaangekondigd.
Lijkt mij niet dat ze iedereen op die open dag (dat zijn er toch een paar duizend) zo'n shirt krijgt.....
Foto's van het shirtje voor mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:37 schreef roepdeman het volgende:
Gefeliciteerd! En je weet het he! Foto's zijn verplicht!
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef roepdeman het volgende:
Nee, hij wilt enkel de foto ervan hebben...shirtje mag je naar mij sturen....ghehehhhee j
Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaaa..
Thanks Arma en de rest van z'n ark..
.
.
Een eventueel shirtje is voor Schokbreker.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kreeg een heel mooie AEGON pen, een paar colaatjes en een plastic vlaggetje.!
Nouwquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kreeg een heel mooie AEGON pen, een paar colaatjes en een plastic vlaggetje.!
én een mooi shirt, maar dat vergeet ie hier te meldenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
én een mooi shirt, maar dat vergeet ie hier te melden
Dat zou gemeen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Waar kreeg je die precies dan? En vooral hoe laat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heee ik was er ook en ik had wel een shirt gekregen
Vuilakquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
grapje ik ging alleen ff stoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |