Over 3 pagina's weet niemand meer waar de kaarten oorspronkelijk vandaan komen, dus blijf gewoon klierenquote:
Mocht ik gekozen worden en er shirtjes uitgedeeld worden, neem ik er gewoon zoveel als mogelijk mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Over 3 pagina's weet niemand meer waar de kaarten oorspronkelijk vandaan komen, dus blijf gewoon klieren
de XXL is voor mij! (nu stop ik met zeuren totdat er een winnaar uit de hoed komt)quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Mocht ik gekozen worden en er shirtjes uitgedeeld worden, neem ik er gewoon zoveel als mogelijk mee.
Hoop doet leven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar dat was onverwacht en onaangekondigd.
Lijkt mij niet dat ze iedereen op die open dag (dat zijn er toch een paar duizend) zo'n shirt krijgt.....
Niet iedereen heeft een Aegon VIP Arrangementquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar dat was onverwacht en onaangekondigd.
Lijkt mij niet dat ze iedereen op die open dag (dat zijn er toch een paar duizend) zo'n shirt krijgt.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |