Ik heb het idee dat ik nog aan het barbecue'en ben, de temperatuur op mijn kamer is dan ook al gezakt naar 33,5 graden Celsius...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer terug van een barbecue in Amsterdam
lol waar heb je die weggetoverdquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Etc... is die giel beelen pet nou echt nodig ?
of zie ik het gewoon verkeerd
geen fout woord over stampertje (weet niet hoe ze echt heetquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
allemaal gewone tot leuke meisjes op een rij en dan die ene oma ertussen
ik heb camera's gezien vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Etc weet ok altijd wel een camera te vinden he
kan zijn dat ik gefilmd ben vandaagquote:
ik ben er nog ontzettend goed vanaf gekomen nu ik er over na denkquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.
Ze zal nog wel vaker op de foto gezet gaan worden vrees ik voor haar
nopequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Etc die ene met dat legergroene petje en oranje topje?
Er staan trouwens 2 oma's op die foto...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Is het echt Etc?Ik weet dat ze lang blond haar heeft, maar da's nou niet te zien...
Wat gaan jullie dit weekend doen?
nee echt echt echt nietquote:
Hier vandaan getoverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lol waar heb je die weggetoverd
en ik sta er niet op hoor
[..]
Dat gebeurd hier ook als er een jubileum is of verjaardag gaat email rond 10 uur gebak en koffie staat het hele gebouw zo +30 minuten te eten/praten/drinken. en natuurlijk is er altijd nog wat gebak overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef iamredleader het volgende:
Same here, Yuri. Er is bijna niemand, dus het 30-jarig jubileum van een van de bankers wordt uitgebreid aangepakt als excuus om een uur lang koffie te drinken en gebak te eten.
Ik ga even wat opruimwerk doen, beetje archiveren
Ik nog ongeveer 2,5 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk
![]()
Lekker gelunched, nog 4 uurtjes en dan is het weekend
quote:
Wat heb je allemaal gekocht? Behalve "nieuwe kleren" dan?quote:Ik heb gewinkeld. Zo douchen en nieuwe kleren aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |