Als de geheime dienst niet tegen je is danquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een kilometer zoom is toch niet zo veel, een geheime dienst filtert dat soort luitjes er zo uit.
Groot met al die gefrustreerde rednecks in dat land.quote:Hoe groot is kans dat Obama wordt vermoord?
Die Rednecks zijn net slim genoeg om een biertje te openen en te zappen naar NASCAR.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groot met al die gefrustreerde rednecks in dat land.
Dus dat ja.........quote:Op woensdag 5 november 2008 05:49 schreef VeX- het volgende:
Het zou ook een catastrofe zijn voor het land.
Zeg dan meteen 'nog slechter gaat doen dan Bush' want hij is toch het meest gezonkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is veel te kort door de bocht. In NL wordt er allemaal erg hysterisch over gedaan, maar geen Amerikaan heeft er wakker van gelegen.
Overigens wordt Obama een drama als president. Dit wordt de slechtste president ooit. Ik vermoed dat hij het nog slechter gaat doen dan Carter.
Het lijkt me technisch niet mogelijk voor een president om het slechter te doen als Bush. Bush's presidentschap is veel erger als die van Reagan, en dat was al een extreem slecht presidentschap. Vooral qua economie kan het alleen maar beter gaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg dan meteen 'nog slechter gaat doen dan Bush' want hij is toch het meest gezonken
En ik denk het niet.
Jaaa vastquote:Op woensdag 5 november 2008 12:01 schreef Sphere het volgende:
Ik denk dat de kans dat er een aanslag op zijn leven plaats vind, zeer groot is.
Ik denk dat je er toch niet te licht over moet denken.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:08 schreef heartz het volgende:
[..]
Jaaa vast!!! McCain huurt een mannetje in of één van die Rednecks slaat zijn slag.......
In Amerika kan alles natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 12:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat je er toch niet te licht over moet denken.
In Nederland kan het ook gebeuren, en helaas zijn er voorbeelden.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef heartz het volgende:
[..]
In Amerika kan alles natuurlijk........maar hoe groot de mogelijkheid is, is weer een ander verhaal.
Dus dit ook...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Er zijn al veel mensen die verwachten dat het gaat gebeuren, dus ik ga er vanuit dat er ook extra zware beveiliging is. Ik hoop het in ieder geval wel.
edit: van de beveiling dan he, niet dat ie vermoord wordt.
Dat hoeft idd niet. Maar dit zal wereldwijd een grote impact hebben (als Obama wordt vermoord) en weer vele reacties en acties uitlokken. Ik denk dat een individu niet zo snel het risico zal nemen, natuurlijk heb je altijd gekken...... maar Amerika lijkt op de één of andere manier toch meer op een eenheid. Waar het naartoe gaat, is toch afwachten. Speculeren kan leuk zijn..... maar voor de feiten moeten we toch echt afwachten.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Nederland kan het ook gebeuren, en helaas zijn er voorbeelden.
De mogelijkheid hoeft nieteens groot te zijn.
Je zou bijna zo gaan denken inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:38 schreef JohnDope het volgende:
Mensen maak jullie geen zorgen, er gebeurt heus niks, het is daar geen Nederland hoor.
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:08 schreef heartz het volgende:
[..]
Jaaa vast!!! McCain huurt een mannetje in of één van die Rednecks slaat zijn slag.......
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:38 schreef JohnDope het volgende:
Mensen maak jullie geen zorgen, er gebeurt heus niks
Geloof mij nou maar die beveiliging is helemaal top geregeld, die mensen in de top zijn in zo'n paranoid paraatheid dat ze over 4 jaar opgeveegd kunnen worden en moeten bijkomen in een psychiatrische inrichting.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |