Er zijn conservatieve fora en er zijn wackjob fora. Ligt nu net waar je rondkijkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand dat hoopt. Ook op overwegend conservatieve fora en blogs zijn de reacties op nieuws als dat van die 2 skinheads unaniem geschokt, afkeurend en kwaad.
Idd. Op de dag dat hij het stokje van Bush overneemt, en zich buiten aan het volk presenteert in Washington, ben ik al bang voor een scherpschutter ergens in omliggende gebouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ie gekozen wordt dat hij tijdens zijn eerste periode vermoord gaat worden.
Leg jij dan eens even uit wat hij volgens jou slechter gaat doen dan Bush.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
Daarmee zou de wereld een moslimmachtsovername bespaard worden. Echt, die Obama is niet te vertrouwen. Die gaat in z'n Inaugural Pledge 'so helpe me Allah' zeggen.
Even serieus: het zal de slechtste president ooit worden. Dat zal een groter gevaar worden voor zijn leven dan het feit dat ie zwart of een moslim is.
En laat em dan uitleggen hoe je dat precies doet, een slechtere prez zijn dan Bush.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
Leg jij dan eens even uit wat hij volgens jou slechter gaat doen dan Bush.
Jij gelooft serieus dat hij een moslim is met bijbedoelingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
Daarmee zou de wereld een moslimmachtsovername bespaard worden. Echt, die Obama is niet te vertrouwen. Die gaat in z'n Inaugural Pledge 'so helpe me Allah' zeggen.
Even serieus: het zal de slechtste president ooit worden. Dat zal een groter gevaar worden voor zijn leven dan het feit dat ie zwart of een moslim is.
De eerste vrouwelijke president wordt ook vermoord, daar alle presidenten voor haar allemaal man waren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Volgens mij statistisch gezien veel groter dan alle presidenten voor hem, daar Obama een neger is en de mensen voor hem allemaal blank waren.
omdat amerikanen oppervlakkig zijn en niet snappen hoe belangrijk het is, ook voor europa, bedenk maar als clinton in plaats vab GW Bush president was geweestquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:56 schreef Halcon het volgende:
Typisch Nederlandse hysterie dit.
In de VS haalden die twee malloten het nieuws nauwelijks en hier is het talk of the town.
Dat is veel te kort door de bocht. In NL wordt er allemaal erg hysterisch over gedaan, maar geen Amerikaan heeft er wakker van gelegen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:20 schreef henkway het volgende:
[..]
omdat amerikanen oppervlakkig zijn en niet snappen hoe belangrijk het is, ook voor europa, bedenk maar als clinton in plaats vab GW Bush president was geweest
geen oorlogen, geen crisis
dat zou voor ons veel beter geweest zijn.
denk het niet , men heeft hier veel vertrouwen in zijn plannen en de persoon zelfquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is veel te kort door de bocht. In NL wordt er allemaal erg hysterisch over gedaan, maar geen Amerikaan heeft er wakker van gelegen.
Overigens wordt Obama een drama als president. Dit wordt de slechtste president ooit. Ik vermoed dat hij het nog slechter gaat doen dan Carter.
Men heeft er op dit forum ook niet zoveel kijk op.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:26 schreef henkway het volgende:
[..]
denk het niet , men heeft hier veel vertrouwen in zijn plannen en de persoon zelf
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:09 schreef JohnDope het volgende:
De kans dat het gebeurt, is echt heel klein.
En waarom vermoed jij dit?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Overigens wordt Obama een drama als president. Dit wordt de slechtste president ooit. Ik vermoed dat hij het nog slechter gaat doen dan Carter.
Hoe kom je er nou bij dat Obama moslim is? Omdat Amerikaanse rednecks dat zeggen? Zelfs McCain noemde dat laatst nog onzin.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
Een kilometer zoom is toch niet zo veel, een geheime dienst filtert dat soort luitjes er zo uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe een berg CIA mannen 1 man kan beschermen wanneer men tegenwoordig aan snipers kan komen met meer dan een kilometer zoom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |