abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:35:53 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60483220
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:55 schreef Duvel het volgende:
Ja, maar dan andersom: boven de 5km/u gaat de deur dicht (niet dat de trein niet verder optrekt dan 5km/u als er een deur open staat).
Ja, dat bedoelde ik dus ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:36:48 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60483230
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:15 schreef ghizzer het volgende:
vraag.. heeft iemand enig idee hoe snel de onderstaande (siemens-rh) loc kan en wat de 357 km/h op de loc voor een betekenis heeft?
Godsamme Nee sorry, geen enkel flauw idee Laten we Klazien uut Zalk bellen, die weet alles.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_60483563
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:15 schreef ghizzer het volgende:
vraag.. heeft iemand enig idee hoe snel de onderstaande (siemens-rh) loc kan en wat de 357 km/h op de loc voor een betekenis heeft?

en o ja, gaat deze ook dienst doen op de HSL? alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!

[ afbeelding ]
Is een Taurus lok, Taurussen zijn toegelaten voor max 230 km/h. De 357 km/h die op de lok staat is het wereldrecord, wat die lok in september 2006 heeft behaald.

Zie verder:

http://de.wikipedia.org/wiki/Siemens_ES_64_U2
http://de.wikipedia.org/wiki/Siemens_ES_64_U4
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:29:39 #106
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60483968
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:15 schreef ghizzer het volgende:
vraag.. heeft iemand enig idee hoe snel de onderstaande (siemens-rh) loc kan en wat de 357 km/h op de loc voor een betekenis heeft?
Als je het niet erg vind, lach ik je samen met een collega toe. Toe hč, je snapt het wel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:31:51 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60484008
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik dus ook
Weet ik, maar ik ben zo'n dierenbeul die alle slakken zout legt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60484329
ik zie niet zo in die treinenshit he. neem me niet kwalijk. ik masturbeer niet bij conducteurskledij.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:09:45 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60484747
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef ghizzer het volgende:
ik zie niet zo in die treinenshit he. neem me niet kwalijk. ik masturbeer niet bij conducteurskledij.
Ik ook niet, maar als er met koeienletters "357 km/h" op zo'n trein staat, zal dat niet gaan over een vliegtuig van Easyjet, toch?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:25:21 #110
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_60485084
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:

Laten we Klazien uut Zalk bellen, die weet alles.
Das wel een dode allesweter....
pi_60485543
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar als er met koeienletters "357 km/h" op zo'n trein staat, zal dat niet gaan over een vliegtuig van Easyjet, toch?
het leek mij ronduit onwaarschijnljik dat een loc zo snel zou kunnen, vandaar.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:52:10 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60485627
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar als er met koeienletters "357 km/h" op zo'n trein staat, zal dat niet gaan over een vliegtuig van Easyjet, toch?
Dat neem jij nou wel zomaar aan he.....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:57:54 #113
86072 thatsme
and That's you!
pi_60485751
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:47 schreef ghizzer het volgende:

[..]

het leek mij ronduit onwaarschijnljik dat een loc zo snel zou kunnen, vandaar.
Dan zal je verbaast zijn te horen dat het snelheidsrecord van een trein op rails 575km/h uur is! (dat is 10km per minuut)
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_60485845
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:57 schreef thatsme het volgende:

[..]

Dan zal je verbaast zijn te horen dat het snelheidsrecord van een trein op rails 575km/h uur is! (dat is 10km per minuut)
574,8 km/h
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:06:59 #115
86072 thatsme
and That's you!
pi_60485960
ja rond het is af?
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_60486443
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef thatsme het volgende:
ja rond het is af?
afronden in deze is gevaarlijk, want 575 worden door wiskundigen in veel gevallen wederom afgerond op 580. echter, 574,8 ligt dichterbij 570 dan bij 580, dus heb ik meer gelijk dan jij.

nuance. een mooi woord. voor perfectie heb je oog nodig voor detail. dus heb ik gelijk.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:35:02 #117
86072 thatsme
and That's you!
pi_60486738
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:23 schreef ghizzer het volgende:

[..]

afronden in deze is gevaarlijk, want 575 worden door wiskundigen in veel gevallen wederom afgerond op 580. echter, 574,8 ligt dichterbij 570 dan bij 580, dus heb ik meer gelijk dan jij.

nuance. een mooi woord. voor perfectie heb je oog nodig voor detail. dus heb ik gelijk.
Ja je moet niet blijven afronden met al afgeronde getallen.. voor je het weet reed die trein dan 1000km/h
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:36:51 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60486783
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:23 schreef ghizzer het volgende:

[..]

afronden in deze is gevaarlijk, want 575 worden door wiskundigen in veel gevallen wederom afgerond op 580. echter, 574,8 ligt dichterbij 570 dan bij 580, dus heb ik meer gelijk dan jij.

nuance. een mooi woord. voor perfectie heb je oog nodig voor detail. dus heb ik gelijk.
Eerst de totale mongool lopen uithangen, en nou bijdehand komen doen? Ja dag hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_60486974
Wees eens lief voor elkaar
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:55:57 #120
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60487198
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef thatsme het volgende:
ja rond het is af?
Het is eens, rekenwonder!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:56:16 #121
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60487205
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Wees eens lief voor elkaar
Oh sorry. Kusjekroel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:56:52 #122
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_60487210
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Wees eens lief voor elkaar
Idd

Het zou wel is leuk zijn om te zien dan een E-Trein 1000 km/u haalt, eerst als een test en later als normale dienstregeling
(NL-zuid Spanje 2 uur )

Maar dan moet NS geen treinstellen bestellen bij Breda maar gewoon bij Alsthom/Bombardier/Siemens
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:59:46 #123
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60487266
Dan heb je een enorme spoiler nodig, anders stijgt ie op. En door die spoiler heb je extra luchtweerstand, dus ook meer vermogen. Wel tof op zich.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60488210
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Wees eens lief voor elkaar
bovenstaande
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:49:12 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60488366

Huu.

En nu weer on-topic.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60488469
quote:
Eurlings verwacht geen vertraging snelle treinen

DEN HAAG - Treinreizigers op vier trajecten in Nederland kunnen over enkele jaren met een snelheid van 160 kilometer per uur over het spoor gaan, 20 km harder dan nu het geval is.

Dat Brussel een van de drie beveiligingssystemen voor dergelijke baanvakken heeft afgewezen, zal naar verwachting geen vertraging in de plannen opleveren. Dat zei een woordvoerster van minister Camiel Eurlings (Verkeer) vrijdag.

De Nederlandse Spoorwegen wilden graag het goedkopere ATB-beveiligingssysteem gebruiken, maar de Europese Commissie staat dat definitief niet toe. De minister gaat nu met de NS, Pro Rail en het goederenvervoer praten over de invoering van de twee overgebleven systemen (Ertms en Atbl-nl), aldus zijn woordvoerster. De hogere kosten hiervoor hoeven volgens haar vooralsnog geen belemmering te vormen.

Eind 2009 kunnen de treinen tussen Amsterdam en Utrecht al harder rijden. Daar wordt het Europese beveiligingssysteem Ertms ingevoerd, waar Nederland op de lange termijn al naartoe werkt. Voor de andere trajecten (Schiphol-Den Haag, Lelystad-Weesp, Boxtel-Eindhoven) was nog geen termijn vastgelegd. Daar moet de keuze worden gemaakt tussen Ertms en Atbl-nl. Dit laatste systeem geldt ook voor de Thalys tussen Amsterdam Centraal en Den Haag Mariahoeve, die al 160 mag rijden.

De versnelling van 20 kilometer per uur moet reizigers enkele minuten winst opleveren.
Gaat denk wel nog even langer duren, maar wel terecht dat Brussel geen ATB wil hebben op die lijnen.

Wel jammer dat ze niet meteen het stuk Utrecht-Amsterdam geschikt maken voor 200 km/h met het beveilings systeem.
Ook al zal waarschijnlijk alleen de ICE3 daar 200 km/h gaan rijden.
............................
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:49:06 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60489792
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:42 schreef ThaFreak het volgende:
bovenstaande


Ik begrijp niet zo goed hoe dat verhaal over ATB er toch NIET toe leidt dat het project vertraging oploopt. Of was dit vertraging waar al rekening mee gehouden was of zo? Zodat er geen EXTRA Extra extra vertraging zal hoeven optreden? Nou, Wauwie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:33:44 #128
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60490735
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:53 schreef sander89 het volgende:

[..]

Gaat denk wel nog even langer duren, maar wel terecht dat Brussel geen ATB wil hebben op die lijnen.
Het is een aanpassing op ATB, kosteneffectiever dan ERTMS.
quote:
Wel jammer dat ze niet meteen het stuk Utrecht-Amsterdam geschikt maken voor 200 km/h met het beveilings systeem.
Ook al zal waarschijnlijk alleen de ICE3 daar 200 km/h gaan rijden.
Daar zijn ze nu al mee bezig hoor, al jaren trouwens.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60491954
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:15 schreef ghizzer het volgende:
vraag.. heeft iemand enig idee hoe snel de onderstaande (siemens-rh) loc kan en wat de 357 km/h op de loc voor een betekenis heeft?

en o ja, gaat deze ook dienst doen op de HSL? alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!

[ afbeelding ]
Er staat Vmax 357 op de loc en je vraagt je af hoe snel hij kan en wat het betekent? Ben je nou echt zo dom?
pi_60492300
Deze pagina.

  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:40:24 #131
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60492307
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Er staat Vmax 357 op de loc en je vraagt je af hoe snel hij kan en wat het betekent? Ben je nou echt zo dom?
Lees het topic eerst even door voor je modder begint te blazen, spuit 11.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:14:35 #132
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_60493024
ik snap niet dat ze die code 147 niet gebruiken voor Groen 18, of als een rood sein code, hij is toch ingebouwd
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:23:33 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60493212
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Duvel het volgende:

[..]

Lees het topic eerst even door voor je modder begint te blazen, spuit 11.
Ja, voor je het weet moeten de blauwe ordetroepen weer uitrukken En dit keer zal het niet mals zijn heb ik gehoord
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:44:26 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60493561
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:14 schreef SpeedyRich het volgende:
ik snap niet dat ze die code 147 niet gebruiken voor Groen 18, of als een rood sein code, hij is toch ingebouwd
Nee, hij bestaat in theorie, niet in de relaishuizen, en ik weet ook niet of elke trein de code zomaar snapt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60493749
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:14 schreef SpeedyRich het volgende:
ik snap niet dat ze die code 147 niet gebruiken voor Groen 18, of als een rood sein code, hij is toch ingebouwd
Vergeet niet dat Alstom een flinke vinger in de pap heeft met het ATB-systeem, zij zijn de enige die de rechten over het systeem hebben. Welke idioot dat ooit besloten heeft . Ik denk dat het slimmer is om op korte termijn over te schakelen naar ETCS.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:59:17 #136
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60493803
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef Brembo het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Alstom een flinke vinger in de pap heeft met het ATB-systeem, zij zijn de enige die de rechten over het systeem hebben. Welke idioot dat ooit besloten heeft . Ik denk dat het slimmer is om op korte termijn over te schakelen naar ETCS.
Vraag het ook eens aan de mensen die bij de Maaslijn een nieuw systeem voorgeschoteld kregen een tijd geleden...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60494801
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

Vraag het ook eens aan de mensen die bij de Maaslijn een nieuw systeem voorgeschoteld kregen een tijd geleden...
Ik denk dat ik iets gemist heb

Maar goed korte termijn is in 2012 afgerond en in werkelijkheid 2020 . Ik denk zelf dat het tot 2020 een goede investering is voor het spoorwegnet om het langzaam om te zetten.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:58:56 #138
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60494840
Zo dudes, ik veeg nog even wat spulletjes bij elkaar en morgenochtend vertrek ik voor een kleine 3 weken naar het land waar deze foto gemaakt is:



We hebben er zin in!!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:34:48 #139
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_60495559
Zo, even wat foto's van de afgelopen dagen:









PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:48:44 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60495836
Is er niks te doen met dat stoomtreingeval tussen Sneek en Stavoren? Daar zou je eens langs kunnen, nou je toch in de buurt bent?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:01:10 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60497271
KLIK
quote:
ProRail heeft seinen in de Schipholtunnel verkeerd geplaatst. Als ze gedoofd zijn, kunnen machinisten ze bijna niet zien en de reflectorplaatjes evenmin.
Bovendien krijgt het beveiligingssysteem geen seintje als een sein het niet doet. Dat concludeert de Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) na een incident in de treintunnel bij de luchthaven.
Eind november passeerde een reizigerstrein in de tunnel een gedoofd sein dat eigenlijk rood had moeten zijn. Aangekomen op het perron zag de machinist dat er nog een trein stond en bracht zijn trein tot stilstand op 150 meter van die trein.
Volgens de IVW werkten meer seinen op dat moment niet. Dat kwam door een technische storing. Een niet werkend sein in de tunnel wordt niet door de beveiligingsinstallatie gedetecteerd.
quote:
De machinist wist niet dat de situatie in de tunnel was aangepast. De inspectie stelt dat ProRail te weinig tijd heeft gelaten tussen de aankondiging dat de nieuwe seinen zouden worden geplaatst en de plaatsing ervan.
De spoorbeheerder meldde dat pas aan de NS twee dagen voordat de werkzaamheden werden uitgevoerd, waar vier weken de regel is. Overigens vindt de inspectie dat de NS op zijn beurt de machinisten onvoldoende heeft geīnformeerd.
Hmmm......
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_60498697
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er niks te doen met dat stoomtreingeval tussen Sneek en Stavoren? Daar zou je eens langs kunnen, nou je toch in de buurt bent?
Dat is nu nog slechts 1x per jaar, ergens in mei. Pas over een paar jaar gaat dat een vaste vorm krijgen
  Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:33:27 #143
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_60499340
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er niks te doen met dat stoomtreingeval tussen Sneek en Stavoren? Daar zou je eens langs kunnen, nou je toch in de buurt bent?
ben inmiddels weer thuis hoor
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_60499411
Vanmiddag after work ff wat geklikt bij Wierden:


Met een uur vertraging passeert ERS 6605 met een uit tank- en gewone containers bestaande Melnik shuttle, onder treinnummer 42374 het station van Wierden op weg naar de Maasvlakte West.


Ex-Connexxion, nu weer NSR, Plan V 840 is als stoptrein onderweg van Almelo naar Apeldoorn en passeert hier het vele groen in de omgeving van Wierden.


Terug van een aanrijding, is ICM 4206 nu de enige ICM-IV met dichtgemetselde boegdeuren. Samen met stel 4221 trekken ze als ledig materieel de wijdse Overijsselse wereld in, om uiteindelijk... ja waar gaat deze rit eigenlijk heen?


Rail4Chem's PB02 is met de 1x per week rijdende Hoyertrein 43566 vanuit Diepholz onderweg naar Antwerpen en passeert met een heerlijk versluierde zon het dorp Wierden in Overijssel.
  Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:39:53 #145
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_60499504
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Terug van een aanrijding, is ICM 4206 nu de enige ICM-IV met dichtgemetselde boegdeuren.
FOUT!
ook de 4248 heeft dichte boegdeuren: http://foto.dennistd.nl/?img=234
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:44:46 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60499637
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:33 schreef dennistd het volgende:

[..]

ben inmiddels weer thuis hoor
Was een frysk vluggertsje dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:12:42 #147
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_60500301
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Was een frysk vluggertsje dan
was er een paar dagen met ouders en zusje, dus niet speciaal voor de treinen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_60500729
Leuke foto's ... Merendeel nog geen 400m van mijn huis geschoten
pi_60501909
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef Duvel het volgende:

[..]

Daar zijn ze nu al mee bezig hoor, al jaren trouwens.
Zoals het er nu uit ziet word het stuk Amsterdam-Utrecht de max verhoogd naar 160 km/h en geen 200 km/h
............................
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 05:55:31 #150
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_60504470
Van af ATB fase 3 kan de systeem kast 147 ontvangen en zelfs met fase 4 code 270

Dus probleem is opgelost
Code 270 is Rood
Geen Code is 40 km/u (geel dus)
Code 220 is Geel 6
Code 180 is Geel 8
Code 147 is Geel 13
Code 120 is Geel 14
Code 96 Is Groen (Baanvaksnelheid 160/180/200 whatever)
Nu nog de voeding naar 3 kv gooien en klaar
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_60504911
Ik ga ook treinen vandaag... fiets mee en op vakantie voor twee week... Ik meende trouwens dat er een verbinding Eindhoven - Schagen altijd was... sinds wanneer is die verdwenen? Nu heb ik een ruk overstap van max 3 min :s
pi_60505159
Die is alleen in de spits doordeweeks, daarbuiten rijdt ie tot Alkmaar. Fijne vakantie !
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:56:47 #153
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_60506523
Vanmiddag een stuk treinen in de UK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')