Die bestaat, komt gewoon uit de automaat voor zover ik weet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef ghizzer het volgende:
beste mensen, zijn de e-baykaartjes (15,-) nog geldig? en zo nee, hoeveel kost dan een (40%-kortings)dagkaart? 25,-??
bestaat er ook zoiets als een ov-dagkaart??? (waar ik dus ook de bus zou kunnen pakken?)
alvast thanx voor reacties, beste mensen!
Mooie plaat! Toevallig nog andere leuke/mooie DH platen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Tvp-fototje van vroegah
[ afbeelding ]
Arriva wadloper 3222 als stoptrein Leeuwarden - Sneek verlaat hier net Leeuwarden. vrijdag 11 augustus 2006
Die DM'90 vind ik wel een leuke fotoquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:47 schreef dennistd het volgende:
Zo, even een kaartje vanaf hier
[ afbeelding ]
Waren het echt vier T'tjes? Dat is namelijk een bak te lang.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Gisteren om 17:23 te Den Bosch... 4x Plan T als intercity Schiphol-Maastricht inplaats van ICRm.... scarrryyyy
hmm ja.. ik bedoelde inderdaad verkrijgbaar. zie net dat ik het verkeerd had gepost.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ebaykaartjes zijn nog tot eind augustus geldig. Of ze nog verkrijgbaar zijn is een ander verhaal misschien.
4x2... dus ik heb de T en de V weer eens door de war gehaaldquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waren het echt vier T'tjes? Dat is namelijk een bak te lang.
Als de max ergens 11 is vind ik dat een raar aantalquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waren het echt vier T'tjes? Dat is namelijk een bak te lang.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Als de max ergens 11 is vind ik dat een raar aantal

Heil Fles, voor de juiste interpretatie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is de max wel ergens 15en is dat waar het hier om gaat
Ik haalde DE V en T door elkaar om dat Dichterbijer ook eh..quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heil Fles, voor de juiste interpretatie.
De DE V rijdt al sinds 1974 niet meer hè.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik haalde DE V en T door elkaar om dat Dichterbijer ook eh..
Ach laat ook maar
Ergens misschien wel, maar niet tussen Schiphol en Maastricht. Daar is de max toch maar 12.quote:
Er is op de site van ProRail wel een document te vinden met de diverse perronlengtes in Nederland. Die 15 bakken worden bijvoorbeeld wel gereden op Zwolle - Utrecht (o.a.).quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:25 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ergens misschien wel, maar niet tussen Schiphol en Maastricht. Daar is de max toch maar 12.
o.a. dankzij Best.
En dat houd in? Dat ze met zo'n speciale trein er over heen rijden? Wel raar dat het zo lang duurt dan.. controleren ze alleen dat stuk zovaak?:)quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Schouwwerkzaamheden
Zover ik weet zijn dat werkzaamheden om de rotzooi tussen de sporen op te ruimen, te checken of alles nog naar behoren werkt enz.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef kebabkever het volgende:
[..]
En dat houd in? Dat ze met zo'n speciale trein er over heen rijden? Wel raar dat het zo lang duurt dan.. controleren ze alleen dat stuk zovaak?:)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:42 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Mooie plaat! Toevallig nog andere leuke/mooie DH platen?
[..]
Over het algemeen wel, al kan ik me nog wel een doldwaas weekend herinneren dat we met flinke vertraging in Koblenz aankwamen, en zo (leek het) in eerste meteen ons schema in de war zagen raken...quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:29 schreef ghizzer het volgende:
[..]
@Zug.. vreemd dat die regional express zo laat was. Ik heb al minstens 10x mensen naar die trein gebracht (op Empel-Rees), maar die trein was daar in al die keren maar één keer te laat, en dat was nog geen 5 minuten.
weet je of het voor de rest een beetje een stabiele verbinding is?
Zie ik nou zelfs Re en MB er tussen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wadlopertje tijdens een lange stop op station Workum, 24 augustus 2006, tijdens Rondje Nederland. Samengesteld uit een groot aantal foto's van Rondje NL. Klikbaar voor grotere versie (8 MB).
Is goed mogelijk ja, die hebben staan shorecrewen op Asdlquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Duvel het volgende:
Zie ik nou zelfs Re en MB er tussen?
Dat is Annemiek van team Rails hequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Zug-Chef het volgende:
En wie is dat meisje, vanaf links bovenin 3 naar onder en 5 naar rechts?
Mooi Flash!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wadlopertje tijdens een lange stop op station Workum, 24 augustus 2006, tijdens Rondje Nederland. Samengesteld uit een groot aantal foto's van Rondje NL. Klikbaar voor grotere versie (8 MB).
Aha. Met wat voor programma maak je dit soort plaatjes?quote:
Dat kan dus bij al die stellen he... Die krengen zijn zo verrot qua veiligheid. dat ze dat niet aan hebben gepakt bij de ombouw naar Hispeed Lollyquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Een of andere onnozelaar heeft de verkeerde deur geopend
Dat hebben ze wel aangepakt, maar gaat pas werken als ze eindelijk eens met de nieuwe locs mogen gaan rijden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dat kan dus bij al die stellen he... Die krengen zijn zo verrot qua veiligheid. dat ze dat niet aan hebben gepakt bij de ombouw naar Hispeed Lolly
Dat wel, maar als meneer de conducteur zijn sleuteltje omdraait en de deuren gaan dicht, dan is dit enkel aan de kant waar de conducteur de boel dicht draait. Dit houdt dus in dat als een conducteur niet heeft gezien dat er een deur open staat aan de andere zijde. Deze de hele tijd open zal staan tot het volgende station (of langer als het dan ook niet opgemerkt wordt).quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef ReisT het volgende:
Dat de deuren aan beide kanten openkunnen is heel normaal bij getrokken treinen. Zolang de trein langzamer dan 5km/u rijdt, zijn alle deuren ontgrendeld.
[..]
Dat hebben ze wel aangepakt, maar gaat pas werken als ze eindelijk eens met de nieuwe locs mogen gaan rijden.
Hmm, nu vraag ik me af of die deur is opgemerkt. Vast wel door een conducteur die door de trein heen is gelopen o.i.d...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dat wel, maar als meneer de conducteur zijn sleuteltje omdraait en de deuren gaan dicht, dan is dit enkel aan de kant waar de conducteur de boel dicht draait. Dit houdt dus in dat als een conducteur niet heeft gezien dat er een deur open staat aan de andere zijde. Deze de hele tijd open zal staan tot het volgende station (of langer als het dan ook niet opgemerkt wordt).
Gewoon een paar weekjes knutselen met Paintquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aha. Met wat voor programma maak je dit soort plaatjes?
Nee. Een trein kan niet harder dan 5 km/h rijden met de deuren open, zoals ook al uit de post van ReisT bleek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Gutz het volgende:
Deze de hele tijd open zal staan tot het volgende station (of langer als het dan ook niet opgemerkt wordt).
Kan je niet een ICE pakken naar Utrecht of zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Straks naar Leerdam met de trein. Alleen maar stoptreintjesM'n traject: Doetinchem - Arnhem - Tiel - Geldermalsen - Leerdam...
Ach ja... houd me bezig he!
Vanaf vandaag rijdt er voor vast een TRAXX + Lolli's, treinen 9232/9233!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef James1988 het volgende:
En ze moeten die TRAXXen eens laten rijden ja
Ja, maar dan andersom: boven de 5km/u gaat de deur dicht (niet dat de trein niet verder optrekt dan 5km/u als er een deur open staat).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Een trein kan niet harder dan 5 km/h rijden met de deuren open, zoals ook al uit de post van ReisT bleek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |