Ik vind de live-versie op Ummagumma echt geweldig. Dat wordt wel één van mijn uitstapjes, naar dat concert, zodra de tijdmachine is uitgevonden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef Hankster het volgende:
Neuh, ik vind dat juist een van de interessantste "oude" Floyd nummers, eerlijk gezegd.
Ik ga dan naar live in Pompeiiquote:Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de live-versie op Ummagumma echt geweldig. Dat wordt wel één van mijn uitstapjes, naar dat concert, zodra de tijdmachine is uitgevonden.
idd, maar dan wel in tweeën gesplitstquote:Op zondag 22 maart 2009 16:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ga dan naar live in Pompeii
Alleen die fucking sfeer daar al, en dan ook nog een 24 minute lange versie van Echoes
Het filmen ging perfect, ze zijn alleen later de opnamen van de anderen kwijtgeraaktquote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef Relayer het volgende:
[..]
idd, maar dan wel in tweeën gesplitst
Of wat te denken van die fantastische uitvoering van "A saucerful of secrets"
Enne, misschien kun je ze dan nog waarschuwen dat het filmen van "One of these days" niet helemaal goed gaat.
Over dat laatste wordt ook vaak getwist. Wat mij betreft is van die plaat alleen "Comfortably numb" een must.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:27 schreef Gregorius91 het volgende:
Het Pink Floyd met Syd Barrett en het Pink Floyd met David Gilmour zijn twee verschillende Pink Floyds. Ik kan de ene ook niet beter noemen dan de andere. Ik verheerlijk Piper en ik verheerlijk evengoed bijvoorbeeld WYWH. En Roger Waters niet buiten beschouwing gelaten, top songwriting, en The Wall mag in geen platenkast ontbreken!
Waarschijnlijk niet toevallig de drie Floyd-nummers die langer dan 20 minuten zijn (als je tenminste de twee delen van Shine on aan elkaar plakt)quote:Op maandag 23 maart 2009 22:08 schreef Siniti het volgende:
Atom Heart Mother - Echoes - Shine On You Crazy Diamond zijn voor mij toch de heilige drie PF-stukken
Toevallig héquote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Relayer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet toevallig de drie Floyd-nummers die langer dan 20 minuten zijn (als je tenminste de twee delen van Shine on aan elkaar plakt)
Je bent niet de enigequote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toevallig héIk hou nu eenmaal van ellenlang uitgerekte liedjes
Volgens mij vind ik dus de enige versie van dat nummer waar ik het live goed vind klinken, op Pulse en DSOT vind ik het nummer totáál niet in de buurt komen van de album versie, het lijkt wel of ze te graag willen daar ofzo ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |