ben dan een uitzondering... word wekelijks ingezet ( ben zaterdag werker ) en heb onderhand zo'n 50 wijken gelopen. Dus bijna heel enschede heb ik gehad..quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
@Kramerica-Industries: heel herkenbaar dat de zaterdagwerkers tegenwoordig niet meer dan 1 wijk kennen. Beperkt ze enorm in de inzet. Zelf ken ik gelukkig 2 wijken, zodat ik deze zomer veel kon werken en mocht het op zaterdag uitkomen, dan kan ik de autoroute zo overnemen.
Valt wel mee. Jij kunt iig niet meer vreemd lopenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:56 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ben dan een uitzondering... word wekelijks ingezet ( ben zaterdag werker ) en heb onderhand zo'n 50 wijken gelopen. Dus bijna heel enschede heb ik gehad..klinkt een beetje hoerig... haha
Anyone??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Kadooosh het volgende:
Ik heb mij laatst aangemeld als zaterdagbezorger in amsterdam en ben vrijdag gebeld maar mijn moeder had opgenomen en mijn mobiel doorgegeven.
Ik heb echter nog steeds niet terug gebeld en vroeg mij af of iemand hier het telefoonnummer heeft van het kantoor dat dit regelt?
De reden dat ze dat bij ons niet doen is dat het te duur wordt. Al die mensen die vreemd lopen zijn natuurlijk veel langer bezig. Als ze je al doordeweeks laten werken is dat meestal in dezelfde wijk die je op zaterdag loopt, uitgezonderd dan die 2 of 3 multi-inzetbare zdw´s. Nadeel is wel dat het aantal allrounders op deze manier steeds kleiner wordt. Nee, de langetermijnvisie laat hier een beetje te wensen over.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef Viper86 het volgende:
Bij ons worden zaterdagwerkers die bij ons uit de stad ( 10.000 inwoners ) komen gewoon pardoes op een stadswijk gezet zonder een dagje opleiding. Omdat ze hier toch al wonen, is meestal de reden.. Daarom heb ik nu ondertussen alle 14 stadswijken mezelf aangeleerd, waardoor ik wel multiinzetbaar ben. Ik ken, als zaterdagwerker zijnde, ook alle cbl + haalritten ( ook op zondag ) en 1 autobestelling. Daarom kon ik gelukkig met de kerst wel 60 uren of meer per week draaien. ( was meestal van 7 tot 7 met een half uurtje pauze in de middag). Ik herken alle kommer en kwel dan ook niet echt zoals die vermeld staan in vorige posts. Ik heb bij de TNT de tijd van mijn leven ( kwa werk/inkomsten ) en hoop dan ook de rest van mijn opleiding te kunnen blijven genieten van een goed betaald bijbaantje....
Volgens mij kun je wat dat betreft dan beter een zaterdagwerker in een klein stadje zijn dan in een grote stad zoals bij jou. Maar er zijn toch nog wel zaterdagwerkers die uit kleine dorpjes rond de stad komen en die het hier dus niet zo goed kennen. Zij kennen vaak maar één of twee wijkjes. Ik voel me dan ook gezegend om alles wel te kennen. Ik wou dat ik dat ook kon zeggen van de autoroutes, maar die leren ze je niet zomaar. Tenzij je zo'n route op reguliere basis krijgt. Ik ken er nu één en het bevalt me goed. Ik heb er nog zo'n 5 of 6 jaar te gaan als alles goed gaat, dus op zich moet dat ook wel goed komen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De reden dat ze dat bij ons niet doen is dat het te duur wordt. Al die mensen die vreemd lopen zijn natuurlijk veel langer bezig. Als ze je al doordeweeks laten werken is dat meestal in dezelfde wijk die je op zaterdag loopt, uitgezonderd dan die 2 of 3 multi-inzetbare zdw´s. Nadeel is wel dat het aantal allrounders op deze manier steeds kleiner wordt. Nee, de langetermijnvisie laat hier een beetje te wensen over.
Klein stadje waar jij loopt trouwens, het dorp waar ik loop heeft 26.000 inwoners!
Hier zijn ze druk bezig om onbepaalde tijdjes uit te delen, hoop na de vakantie mijne in ontvangst te gaan nemenquote:Ik heb ook iets gehoord over het feit dat zaterdagwerker's na zoveel jaar gewoon ontslagen worden ( ivm tijdscontract ) en dat ze dus geen vaste contracten meer afgeven? Ik hoop dat ik als multi-inzetbare zaterdagwerker toch wel wat langer bij de TNT kan werken dan bijv. 2 jaartjes....
Dat is dat toch ook nieuw?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hier zijn ze druk bezig om onbepaalde tijdjes uit te delen, hoop na de vakantie mijne in ontvangst te gaan nemen
HAH vouwenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef lucky_birdie het volgende:
Morgen 3 soorten HAH.. Vandaag bijna 3 uur folders gevouwen![]()
Ligt eraan hoe groot de wijken zijn... Als je 5 wijken hebt van 500+ huizen hebt..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef ultra_ivo het volgende:
5 wijken op maandag? dat valt mee, heb vandaag een stuk of 8-9 voorbereid en 5 weggelopen. Kwestie van de lopen goed door elkaar gooien.
Ze zijn druk doende alle vaste lijnen van de vestigingen eruit te gooien en die worden vervangen door 06-nummers. Die kan ik niet opvragen omdat op de plaatsen waar ik kan zoeken de wijzigingen nog niet doorgevoerd zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Anyone??
Telefoonnummer van personeelszaken ofzo?
Heb het hele internet afgezocht en of het nummer is verkeerd of hij is gewoon niet meer in gebruik...
Vind ik toch wel heel slecht hoor van de TNT.
ZIjn er hier anders nog mensen die in Amsterdam zaterdagbezorger zijn en een telefoonnummer van dat kantoor/sorteercentrum hebben?
Die zullen wel erg lastig doen, omdat ze niet zomaar interne nummers mogen geven. Als je echter het oude interne nummer kent dat nu dus niet meer bestaat, dan zou het wel moeten kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:51 schreef martinnutjuh het volgende:
Anders kun je altijd de klantenservice proberen, die zullen je toch hopelijk wel door kunnen verbinden.
058-2333333
Doorverbinden is wat anders dan het nummer geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zullen wel erg lastig doen, omdat ze niet zomaar interne nummers mogen geven. Als je echter het oude interne nummer kent dat nu dus niet meer bestaat, dan zou het wel moeten kunnen denk ik.
Wat een sof is dat overigens. Ons kantoor was afgelopen zaterdag gewoon onbereikbaar. En schijnbaar gebeurt dat vaker ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:51 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Ze zijn druk doende alle vaste lijnen van de vestigingen eruit te gooien en die worden vervangen door 06-nummers. Die kan ik niet opvragen omdat op de plaatsen waar ik kan zoeken de wijzigingen nog niet doorgevoerd zijn.
Die NHA zag ik hier voor morgen liggen, vandaag geen HAH...en gisteren ook AH, Gamma en NTI. Maar met het kloteweer viel het vandaag wel mee hier gelukkig!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef Patjakker het volgende:
Ook geen seats & sofa's bij ons. Gisteren wel AH, Gamma en NTI. En vandaag best veel post en HAH van NHA. En uiteraard een partij klote weer waar je eng van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |