quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:24 schreef MCH het volgende:
Na 3 zaterdagen vakantie wisten ze vandaag niet eens meer dat ik bij TNT werk.![]()
![]()
Volgens de vorige CAO verdient een fulltimer (37 uur) in schaal 3 maximaal 1983,99 per maand bruto, exlcl. toeslagen en vergoedingen. Dat is dan wel in schaaljaar 13, maar aangezien al die oudere fulltimers meestal toch meer dan 20 jaar in dienst zijn is dat voor de meesten wel een correcte aanname.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
2000 is wat grof gezegd. Tel eerder 1400 voor een schaal 2 en 1600 voor een schaal 3.
Schaal 4 is wel erg mager voor zo´n stressbaan als teamcoach, dat is maar iets van EUR 150 meer per maand dan een gewone postbode met een veergelijkbaar aantal dienstjaren (en dan nog bruto).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer hoor. Wij hadden op een gegeven moment een teamcoach die in schaal 2 zat, maar wel aanvulling op het loon kreeg
Misschien toch weer bij de NOS gaan werken dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat verdienen jullie eigenlijk met dit werk? Post rondbrengen is in mijn geval niet echt een 9 tot 5 baantje dus ik zou er normaal gesproken bij lange na niet van kunnen leven. Heb gelukkig wat aanvullende inkomsten. Of zijn er mensen die meer doen bij TNT dan brieven in de bus mieteren? Want met die paar uur per dag schiet het financieel voor geen meter op in mijn geval.
Zo heb ik nu ruim een jaar lang doordeweek ook gewerkt met een 3-uren zaterdagcontract. Veel kunnen werken gelukkig, dus wel een leuk bedrag aan over gehouden al met al...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:16 schreef Viper86 het volgende:
Ik verdien dikke bakken met geld bij de TNT. Ik ben dan ook een zaterdagwerker die wat uurtjes over heeft doordeweeks en op zondag..... ( zondagbuslichting )
Same herequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:44 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Nu nog 2 weken doordeweek werken en dan is dat afgelopen, dan ga ik weer naar school![]()
Toch maar geen toekomst bij de post
Wel blijf ik gewoon op zaterdag werken...
Ook maar een paar dagen hoor.quote:
EUR 2000 bruto is behoorlijk goed betaald voor ongeschoold werk. Dat is dan wel voor postbodes in schaal 3 met iets van 20+ dienstjaren, ikzelf moet het met minder stellen :'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef fotostarter het volgende:
Ben ik nu gek, of verdient werken bij tnt gewoon slecht?
Ik zie bedragen van 2000 bruto! voor een fulltime medewerker....
Lijkt mij dat je netto salaris geen vetpot meer is.
Maar goed, plezier in je werk is veel belangrijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |