abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60683458
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:24 schreef MCH het volgende:
Na 3 zaterdagen vakantie wisten ze vandaag niet eens meer dat ik bij TNT werk.
Noot noot.
pi_60683696
Alleen maandag nog en dan 2 weekjes vakantie.

Maar misschien moet ik dinsdag en woensdag nog.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:43:19 #183
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60683713
Vakantie!
pi_60683912
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

2000 is wat grof gezegd. Tel eerder 1400 voor een schaal 2 en 1600 voor een schaal 3.
Volgens de vorige CAO verdient een fulltimer (37 uur) in schaal 3 maximaal 1983,99 per maand bruto, exlcl. toeslagen en vergoedingen. Dat is dan wel in schaaljaar 13, maar aangezien al die oudere fulltimers meestal toch meer dan 20 jaar in dienst zijn is dat voor de meesten wel een correcte aanname.

Bij schaal 2 loopt het tot maximaal 1811,89 (schaaljaar 12).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_60683968
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Tegenwoordig niet meer hoor. Wij hadden op een gegeven moment een teamcoach die in schaal 2 zat, maar wel aanvulling op het loon kreeg
Schaal 4 is wel erg mager voor zo´n stressbaan als teamcoach, dat is maar iets van EUR 150 meer per maand dan een gewone postbode met een veergelijkbaar aantal dienstjaren (en dan nog bruto).
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_60684858
En daarnast verdienen medewerkers van TNT waarschijnlijk al zo'n 2 à 3 jaar hetzelfde salaris. Het systeem van nutten (ook voor postbezorgers) is zeer praktisch, maar wordt flink uitgemolken en ik wacht nog steeds op loonsverhoging.
pi_60686116
AANVALLEN!

Kut TNT
pi_60689675
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat verdienen jullie eigenlijk met dit werk? Post rondbrengen is in mijn geval niet echt een 9 tot 5 baantje dus ik zou er normaal gesproken bij lange na niet van kunnen leven. Heb gelukkig wat aanvullende inkomsten. Of zijn er mensen die meer doen bij TNT dan brieven in de bus mieteren? Want met die paar uur per dag schiet het financieel voor geen meter op in mijn geval.
Misschien toch weer bij de NOS gaan werken dan?
pi_60691889
Ik verdien onder het minimumloon, omdat de salarissen al 2 jaar niet zijn verhoogd.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:16:34 #190
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_60692379
Ik verdien dikke bakken met geld bij de TNT. Ik ben dan ook een zaterdagwerker die wat uurtjes over heeft doordeweeks en op zondag..... ( zondagbuslichting )

Nothing is what it seems
pi_60701528
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:16 schreef Viper86 het volgende:
Ik verdien dikke bakken met geld bij de TNT. Ik ben dan ook een zaterdagwerker die wat uurtjes over heeft doordeweeks en op zondag..... ( zondagbuslichting )

Zo heb ik nu ruim een jaar lang doordeweek ook gewerkt met een 3-uren zaterdagcontract. Veel kunnen werken gelukkig, dus wel een leuk bedrag aan over gehouden al met al...

Zondags rij ik ook nog wel is, ritje van 17.40-20.35, dus dat is ook mooi meegenomen.

Nu nog 2 weken doordeweek werken en dan is dat afgelopen, dan ga ik weer naar school
Toch maar geen toekomst bij de post

Wel blijf ik gewoon op zaterdag werken... ik heb m'n eigen chauffeursdienstje en zou de post nog niet willen missen voorlopig. Ik werk er nogaltijd graag!
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:15:54 #192
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60746020
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:44 schreef martinnutjuh het volgende:

[..]
Nu nog 2 weken doordeweek werken en dan is dat afgelopen, dan ga ik weer naar school
Toch maar geen toekomst bij de post

Wel blijf ik gewoon op zaterdag werken...
Same here
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_60746051
Vakantie!
pi_60746133
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vakantie!
Congrats
Noot noot.
pi_60746169
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Congrats
Ook maar een paar dagen hoor.

Aankomend weekend Lowlands en volgende week zaterdag alweer werken.
pi_60761802
Ik heb mij laatst aangemeld als zaterdagbezorger in amsterdam en ben vrijdag gebeld maar mijn moeder had opgenomen en mijn mobiel doorgegeven.
Ik heb echter nog steeds niet terug gebeld en vroeg mij af of iemand hier het telefoonnummer heeft van het kantoor dat dit regelt?
pi_60767907
Hé een tnt-topic, kom ik achter na 5,5 jaar bij tnt gewerkt te hebben.

Begonnen als bijbaan en de laatste maanden, sinds ik ben afgestudeerd, 32 uur als postbode. Kwam lekker uit, ze hadden iemand nodig, en ik kon even lekker simpel werk doen en toch wat geld verdienen nu de stufi niet meer binnenkomt.
Ik ben wel aan het kijken naar wat anders. Ik bedoel, je loopt toch met een HBO-diploma werk te doen waar je alleen voor hoeft te kunnen lezen en schrijven. Het werk begint me nu ook wel tegen te staan. Maar aan de andere kant, ik werk op een zaterdagcontract dus als ik doordeweeks vrij wil hebben, heb ik vrij. En ik heb ook nog eens voor 3 maanden vakantiedagen opgebouwd voor de zaterdag ofzo.
Het is geen vetpot, 32 uur werken, maar ik heb een goedkoop flatje en weinig grote lasten dus ik kom er wel mee rond.

Garippig om die klachten hier te lezen over die regenjas en die tassen. Die oude zooi die ik eerst had (zelf nog met ptt erop) was veel fijner inderdaad. Het werken met de sorteermachines is echter wel een verbetering die erg welkom was. Die zetharken, daar werd je pas echt gestoord van.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_60768819
Ben ik nu gek, of verdient werken bij tnt gewoon slecht?
Ik zie bedragen van 2000 bruto! voor een fulltime medewerker....
Lijkt mij dat je netto salaris geen vetpot meer is.

Maar goed, plezier in je werk is veel belangrijker
pi_60768901
Ik ben wel blij met wat ik verdien

Tis iig meer dan de andere bijbaantjes die ik heb gehad... (Ben zaterdagwerker)
Noot noot.
pi_60769820
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef fotostarter het volgende:
Ben ik nu gek, of verdient werken bij tnt gewoon slecht?
Ik zie bedragen van 2000 bruto! voor een fulltime medewerker....
Lijkt mij dat je netto salaris geen vetpot meer is.

Maar goed, plezier in je werk is veel belangrijker
EUR 2000 bruto is behoorlijk goed betaald voor ongeschoold werk. Dat is dan wel voor postbodes in schaal 3 met iets van 20+ dienstjaren, ikzelf moet het met minder stellen :'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')