abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60507680
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef e-wok het volgende:

[..]

Oh dan zou ik alle verkeerde post op een stapeltje doen en met een briefje erbij terugbrengen. Als ik je post zo lees heeft dat je zeker een kwartier extra tijd gekost
Ik schrijf in zulke gevallen gewoon een kwartiertje of half uur boven de normale tijd voor zo'n wijk.
pi_60507807
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef e-wok het volgende:

Oh dan zou ik alle verkeerde post op een stapeltje doen en met een briefje erbij terugbrengen. Als ik je post zo lees heeft dat je zeker een kwartier extra tijd gekost
Maak daar maar een half uur van. Moest ook nog naar een adres in een dorp fietsen, dat helemaal niet tot mijn dienstgebied hoort, omdat ik alleen in de stad kar.

Ik snap trouwens niet wat je nou sarcastisch loopt te doen, want het is toch gewoon hun taak om de post op een normale manier te sorteren? Als je de post van 1 bejaardentehuis over 3 verschillende plekken verdeeld ben je toch niet serieus bezig geweest?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:26:34 #53
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_60507882
Wat een lol net op mijn bestelkantoor

Een collega (en vriend) van me werd tijdens de koffie aangesproken door onze altijd strenge teamcoach Of hij geen andere korte broek had ipv die clownsbroek (gewoon een geruite bermuda). Hij moest maar een nieuwe broek bestellen via het internet. Toen heb ik m verteld dat bestellen online onmogelijk is, mijn teamcoach was er absoluut zeker van dat het hem wel zou lukken. Totdat hij dus ook in het cirkeltje zat van WorkWearWeb

Krijg binnenkort trouwens een contract voor onbepaalde tijd.. wat moet ik daar precies van verwachten?
pi_60508993
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Maak daar maar een half uur van. Moest ook nog naar een adres in een dorp fietsen, dat helemaal niet tot mijn dienstgebied hoort, omdat ik alleen in de stad kar.
Voortaan gewoon in de rode brievenbus gooien joh, of mee terug nemen naar kantoor. Als ik een brief heb voor een wijk waar ik niet zelf hoef te bestellen, en daar pas op straat achter kom, ga ik die niet bestellen.... (of ik moet er toevallig met de fiets langskomen ofzo).
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:02:46 #55
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_60510387
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Voortaan gewoon in de rode brievenbus gooien joh, of mee terug nemen naar kantoor. Als ik een brief heb voor een wijk waar ik niet zelf hoef te bestellen, en daar pas op straat achter kom, ga ik die niet bestellen.... (of ik moet er toevallig met de fiets langskomen ofzo).

Rode brievenbus?

Bij mijn vestiging gaat herstelpost in de herstel/VOS kast, wanneer de post niet bestemd is voor mijn VBG gaat hij in de rode bak bij de herstelkast.
  Redactie Frontpage zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:14:45 #56
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60510610
quote:
Krijg binnenkort trouwens een contract voor onbepaalde tijd.. wat moet ik daar precies van verwachten?
Dat je niet elk jaar opnieuw een contract hoeft te tekenen. Dus inplaats van een jaarcontract krijg je nu eentje die loopt tot in den eeuwigheid. Tot je stopt dan...

Ik krijg m ook over een paar weken als het goed is
pi_60510965
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:02 schreef Paran0id het volgende:

[..]

Rode brievenbus?

Bij mijn vestiging gaat herstelpost in de herstel/VOS kast, wanneer de post niet bestemd is voor mijn VBG gaat hij in de rode bak bij de herstelkast.
Deze

]

En ja tuurlijk, als je er tijdens de voorbereiding achter komt of nog terug moet naar kantoor voor de aangetekenden gaat 't in de herstelkast. Maar als ik er onderweg pas achter kom dat er door een slechte voorbereiding of om wat voor reden dan ook 'vuile post' tussen zit, en ik hoef niet meer terug naar kantoor, gooi ik het in de rode (ok, oranje) brievenbus op straat (dan fiets ik niet naar een dorp om daar één brief langs te brengen die niet in mijn wijk valt, ik kreeg de indruk dat BertMaalderink dat deed).
pi_60511131
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:07 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Maar als je harder werkt ben je eerder klaar Dan bied ik de mensjes ultrasnelle service in al mijn ijver en dan krijg ik minder betaald dan die hapsnurker die uitgebreid de tijd neemt. Dat is toch ook weer niet eerlijk?

Als voor mijn wijk 3 uur staat en het lukt mij standaard in 2,5 uur, dan vind ik het wel zo netjes om me gewoon voor 3 uur uit te betalen. Want minder uren heeft in dit geval niets met laksheid te maken, maar juist met ijver.

Als het een enkele keer gebeurt snap ik wel dat ze je daar niet naar betalen, want dan ligt het waarschijnlijk aan het feit dat je weinig post hebt.

Mensen die er significant langer over doen dan anderen moet je gewoon achter de broek zitten. Zo gaat dat bij ons ook. Als ik de standaardtijd loop en de rest loopt die dag ver ónder de standaardtijd dan wil de teamcoach daar nogal eens vragen over stellen. En geloof maar dat het werkt als je mensen die er de kantjes van af lopen eens achter de vodden zit. Gewoon een kwestie van er bovenop zitten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60511658
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Als ik er iets verkeerds tussen heb zitten schrijf ik dat op en stop ik het in de bezorgmap

Vandaag 3 wijkjes gelopen. Volgende week weer een nieuwe wijk, en 2 dagen 2 wijken lopen. Daarna zal het wel zo langzaam aan afgelopen zijn met het doordeweeks werken, vermoed ik.

Overigens ben ik toch niet helemaal blij met de gang van zaken wat betreft mijn werk van volgende week. De ene postbode plus stuurde altijd een mail met wat ze bedacht had, en vroeg of ik daar akkoord mee ging. Nu is het een andere, en die deelde mij gewoonweg mee dat ik volgende week dit en dit en dat zou doen. Waaronder een voor mij onbekende wijk. Nu vind ik het opzich prima, daar gaat het niet om. Maar er werd niet even gevraagd of het wel ok was. Beetje jammer, ik vind dat zoiets wel in overleg hoort.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_60511699
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:36 schreef Ohrpolster. het volgende:
Maar als ik er onderweg pas achter kom dat er door een slechte voorbereiding of om wat voor reden dan ook 'vuile post' tussen zit, en ik hoef niet meer terug naar kantoor, gooi ik het in de rode (ok, oranje) brievenbus op straat (dan fiets ik niet naar een dorp om daar één brief langs te brengen die niet in mijn wijk valt, ik kreeg de indruk dat BertMaalderink dat deed).
Lief he
pi_60511741
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:15 schreef VixenFromHell het volgende:

Overigens ben ik toch niet helemaal blij met de gang van zaken wat betreft mijn werk van volgende week. De ene postbode plus stuurde altijd een mail met wat ze bedacht had, en vroeg of ik daar akkoord mee ging. Nu is het een andere, en die deelde mij gewoonweg mee dat ik volgende week dit en dit en dat zou doen. Waaronder een voor mij onbekende wijk. Nu vind ik het opzich prima, daar gaat het niet om. Maar er werd niet even gevraagd of het wel ok was. Beetje jammer, ik vind dat zoiets wel in overleg hoort.
Ik wil wel graag een dagje met iemand meelopen als ik een wijk moet doen die ik echt niet goed ken.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:25:07 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60511807
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En alweer klaar
Was vandaag zo weinig dat ik ondanks dat ik behoorlijk wat extra had nog maar 3 uren nodig had voor de uitvoering. Niet normaal meer zeg. Gelukkig vandaag wel de autoroute ipv de dorpsroute, maar toch...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_60511884
Ik krijg net een berichtje dat ik het na komende week wat rustiger ga krijgen, omdat de vakantieluitjes dan weer grotendeels terug zijn. Ik deed nu 3 vrij grote gebieden, en zeker met HAH was dat eigenlijk wat te veel. Zeker als er straks weer meer post te bezorgen is.

Dus dan ga ik terug naar 2
  Redactie Frontpage zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:10:43 #64
J'adore hardcore
pi_60512533
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Was vandaag zo weinig dat ik ondanks dat ik behoorlijk wat extra had nog maar 3 uren nodig had voor de uitvoering. Niet normaal meer zeg. Gelukkig vandaag wel de autoroute ipv de dorpsroute, maar toch...
3 wijken in iets minder dan 2 uur weggelopen waar ik normaal toch wel wat langer mee bezig ben
pi_60515342
Zijn er hier toevallig ook TNT'ers uit Tilburg? Daar schijnen ze een pilot van NIMF (schrijf ik het goed?) te hebben gedraaid, dat nu landelijk ingevoerd gaat worden. Schijnt te maken hebben met nog efficienter werken.

Volgens mijn baas was er in Tilburg een aantal mensen overgeplaatst, en zelfs ontslagen wegens overcompleet. Iemand die daar meer van weet? Hier in Venlo gaan ze er nu ook mee beginnen, dus ik maak me toch wel enigszins zorgen

[ Bericht 10% gewijzigd door Samcali op 02-08-2008 21:09:42 ]
pi_60517757
he samcali bedoel je dan dat effect van de zogeheette "waterdragers" dus enkele mensen die de bakken etc klaarzetten en alles opruimen zoals kaarten, etc..en de voorbereiders zitten heel de dag stil voorruit te kijken aan hun kast en mogen niet van hun plek af?

Dat shit effect =P??
pi_60522169
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Heb jij (of andere collega's) daar al ervaring mee? Ik ben vooral benieuwd of, en hoeveel banen dat grapje gaat kosten. Dit omdat ik op onze vestiging de volletijdwerker ben die als laatste in dienst getreden is. Hoewel dat inmiddels ook al 13 jaar geleden is, al vrij lang dus.
pi_60522246
Misschien is het dan ook wel eens tijd voor een nieuwe uitdaging
pi_60524902
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 09:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Misschien is het dan ook wel eens tijd voor een nieuwe uitdaging
Ik ben binnen 5 minuten met de fiets op het werk, meestal om een uur of 3 al klaar, heb leuke collega's, verdien zo'n 1600 Euro netto per maand en het werk bevalt me prima. Bovendien zie ik dat bijna alle ex-collega's die inmiddels een andere baan hebben een kilo of 20 aangekomen zijn, omdat ze nu veel minder beweging hebben. Allemaal redenen om niet weg te willen dus
pi_60525452
nee heb er geen ervaring mee maar we zijn er op gewezen bij een werkoverleg dat dit komen gaat..velen werden best wel kwaad..

Ik moet het eerst nog zien bij on szouden dan 2 mensen zijn die deze bakken klaar moeten zetten..2 man op 50 wijken..nou de eerste man heeft meteen zijn/haar bakken maar de 50e wijk staat wel even te w88..

Toen we vroegen wat voor tijdswinst hiermee wordt behaald konden ze dat niet zeggen, alleen dat het wel tijd op zou moeten leveren...eerst maar eens zien maar echt ontslagen alleen voor deze verandering lijken me sterk?
pi_60527200
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:03 schreef Samcali het volgende:

Ik ben binnen 5 minuten met de fiets op het werk, meestal om een uur of 3 al klaar, heb leuke collega's, verdien zo'n 1600 Euro netto per maand en het werk bevalt me prima. Bovendien zie ik dat bijna alle ex-collega's die inmiddels een andere baan hebben een kilo of 20 aangekomen zijn, omdat ze nu veel minder beweging hebben. Allemaal redenen om niet weg te willen dus
Ok, kan ik me ook wel voorstellen

Maar Ik verdien er dan ook lang niet zoveel mee als jij. Met m'n 15-20 uurtjes per week en een minimumloon kom ik nog niet eens tot de helft van jouw salaris
pi_60530383
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik wil wel graag een dagje met iemand meelopen als ik een wijk moet doen die ik echt niet goed ken.
dit meen je niet he?..

krijg zovaak nieuwe wijken, heb daar geen hulp bij nodig, je hoeft enkel maar aan te wijzen op een plattegrond en ik ben weg.

Je krijgt alleen hulp in het begin, daarna moet je 't verder maar uitzoeken

Krijg je ook nog te horen dat je chef ontslagen is ofzo.. omdat hij zijn werk niet deed... onderhand 4 chefs gehad in 1 jaar tijd... de 5de zit nu achter zijn bureau
I pwn u!
pi_60530898
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef weasel85 het volgende:
dit meen je niet he?..

krijg zovaak nieuwe wijken, heb daar geen hulp bij nodig, je hoeft enkel maar aan te wijzen op een plattegrond en ik ben weg.

Je krijgt alleen hulp in het begin, daarna moet je 't verder maar uitzoeken
Jemig, wat ontzettend stoer. Ik ga me er eventjes op aftrekken.

Ik heb het ook niet over elke nieuwe wijk die ik krijg. Tot nu toe kende ik het allemaal goed genoeg, maar er zijn vast uithoeken waar ik echt nog nooit een stap heb gezet. In dat geval wil ik best even een dagje mee posten met een collega. Dan weet ik de ideale route en doen we ieder de helft van het werk. Routekaartje kan ook, maar die heb ik van m'n vorige wijken ook nooit gekregen.
pi_60532381
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Jemig, wat ontzettend stoer. Ik ga me er eventjes op aftrekken.

Ik heb het ook niet over elke nieuwe wijk die ik krijg. Tot nu toe kende ik het allemaal goed genoeg, maar er zijn vast uithoeken waar ik echt nog nooit een stap heb gezet. In dat geval wil ik best even een dagje mee posten met een collega. Dan weet ik de ideale route en doen we ieder de helft van het werk. Routekaartje kan ook, maar die heb ik van m'n vorige wijken ook nooit gekregen.
Ik heb ook de meeste wijken gewoon zelf uit mogen zoeken. Plattegrondje mee en lopen maar.
Alleen de chauffeurswijken hier wordt opleiding voor gegeven, omdat die niet in blokjes rond te lopen zijn en je daar alle bussen maar moet weten te vinden.

Een normale loopwijk zou toch opzich geen probleem mogen zijn? Natuurlijk de enkele uitzondering daargelaten.

Ik heb in tijden van mindere post ook op 2 vestigingen hier in de regio gewerkt, waar ik geen enkele straat kende, en daar ging het net zo... plattegrondje mee en succes!
pi_60532439
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef martinnutjuh het volgende:

[..]

Ik heb in tijden van mindere post ook op 2 vestigingen hier in de regio gewerkt, waar ik geen enkele straat kende, en daar ging het net zo... plattegrondje mee en succes!
Precies, je bent er even mee bezig, maar je leert het wel door jezelf.
pi_60532816
quote:
Ik ook. Kreeg daar bovendien de reservefiets mee, waar meteen bij het eerste adres de standaard onderuit viel. Er zat ook nog redelijk wat tijdsdruk achter, want ik moest na afloop van de bestelling nog in het Business Point staan daar. Ik heb wel eens leukere werkdagen gehad
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 augustus 2008 @ 21:29:37 #77
Maffe Fries
pi_60535242
quote:

[..]

Ik heb ook de meeste wijken gewoon zelf uit mogen zoeken. Plattegrondje mee en lopen maar.
Alleen de chauffeurswijken hier wordt opleiding voor gegeven, omdat die niet in blokjes rond te lopen zijn en je daar alle bussen maar moet weten te vinden.
De chauffeurswijk die ik heb, heb ik ook uit moeten zoeken, want het meeste van die wijk had ik drie jaar geleden voor het laatst gedaan en opleiding achtten ze niet noodzakelijk en gelukkig kende ik bijna iedereen nog die in die wijk woont, dus voor mij viel het gelukkig mee
pi_60539010
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Precies, je bent er even mee bezig, maar je leert het wel door jezelf.
Tuurlijk leer je het vanzelf. Het is ook geen eis als ik een onbekende wijk krijg. Het lijkt me gewoon wel handig, meer niet.
pi_60544943
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De chauffeurswijk die ik heb, heb ik ook uit moeten zoeken, want het meeste van die wijk had ik drie jaar geleden voor het laatst gedaan en opleiding achtten ze niet noodzakelijk en gelukkig kende ik bijna iedereen nog die in die wijk woont, dus voor mij viel het gelukkig mee
Is chauefferswijk bezorgen met een busje?

Dat wil ik namelijk doen maar ik kan er geen informatie over vinden. Is dat vergelijkbaar met normaal postberzorgen of zijn er nog extra taken?
Verdient het redelijk en wat zijn je werktijden?

Ik zoek iets voor ongeveer 20 uur per week, wil het liefst 3 of 4 dagen wat doen.
...
pi_60546892
Een chauffeurswijk is vaak in een buitengebied of een industrie gebied.
Verder zijn er haal en brengritten van post bij bedrijven inc. het legen van de brievenbussen in de wijken.

Meestal bestel je met een renault kangoo of iets dergelijks.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:49:32 #81
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60547270
quote:
[b]Op maandag 4 augustus 2008 12:33
Meestal bestel je met een renault kangoo of iets dergelijks.
Volkswagen Caddy's, verlengde Sprinters etc etc.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:39:35 #82
1037 Kaos
see you in 2017
pi_60551291
2 maal Ford Transit hier (caddy is er gelukkig uitgedonderd)
pi_60552776
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:55 schreef Choller het volgende:

[..]

Is chauefferswijk bezorgen met een busje?

Dat wil ik namelijk doen maar ik kan er geen informatie over vinden. Is dat vergelijkbaar met normaal postberzorgen of zijn er nog extra taken?
Verdient het redelijk en wat zijn je werktijden?

Ik zoek iets voor ongeveer 20 uur per week, wil het liefst 3 of 4 dagen wat doen.
Je hebt verschillende chauffeurswerkzaamheden. Je hebt bij ons kantoor chauffeurs die post bezorgen in de buitengebieden (boerendorpen) en industriegebieden. Daarnaast brengen ze post naar brengklanten.

Ook heb je chauffeurs die haalritten uitvoeren (post ophalen bij klanten), en je hebt ook nog de bussenlichters.

In het laatste geval zal je meestal aan het eind van de middag werken en ´s avonds. (en soms zondag).

Wat het verdient? Als je me even zegt hoe oud je bent kan ik het opzoeken. Ook krijg je i.g.v. werken in de avond, ´s ochtends vroeg of op zondag nog toeslagen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:52:37 #84
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_60557308
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef Kaos het volgende:
2 maal Ford Transit hier (caddy is er gelukkig uitgedonderd)
Hier stuk of 5 caddy's, 5 kangoo's, 1 transit connect, paar fiat diablo's, 1 transporter en 1 mercedes busje met laadklep bediening ( die maximaal 120 haalt en optrekt als een slak die door stroop probeert te zwemmen ). Voorheen hadden we veel meer busjes, maar tegenwoordig kunnen de meeste breng en haalritten wel in caddy's of kangoo's.........
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage maandag 4 augustus 2008 @ 19:57:10 #85
J'adore hardcore
pi_60557456
2x Sprinter, 2x Transit Connect, 1x Transit
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 augustus 2008 @ 22:13:48 #86
Maffe Fries
pi_60561472
Wij hebben 2 Kangoo's en 1 caddy, dus morgen neem ik de caddy weer mee, want die Renaults rijden voor geen meter
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2008 @ 22:44:17 #87
73911 ultra_ivo
pi_60562481
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 09:38 schreef Samcali het volgende:
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Heb jij (of andere collega's) daar al ervaring mee? Ik ben vooral benieuwd of, en hoeveel banen dat grapje gaat kosten. Dit omdat ik op onze vestiging de volletijdwerker ben die als laatste in dienst getreden is. Hoewel dat inmiddels ook al 13 jaar geleden is, al vrij lang dus.
Ik vraag mij vooral af hoeveel schouderklachten dit systeem gaat opleveren. Nu moet je regelmatig opstaan om je post te pakken/weg te zetten. Dan heeft je schouder even rust. Overbelasting is nu al een probleem bij velen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:21:42 #88
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_60563527
Die transit connects zijn echt teringslow, lijken wel tractors

Jammer genoeg hebben we maar 1 caddy op mijn vestiging, die is vrij vlug. Zelf rijd ik meestal in de mercedes sprinter.
pi_60566034
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Paran0id het volgende:

Jammer genoeg hebben we maar 1 caddy op mijn vestiging, die is vrij vlug. Zelf rijd ik meestal in de mercedes sprinter.
Idem hier, Mercedes Sprinter... naja sprinten kunnen ze wel redelijk. Trekt altijd wel lekker vlot op. Hier hebben we zowiezo 4 Mercedes sprinter busjes. En stuk of 10 van die Kangoo`s en nog paar Ford Transit autootjes. En hier en daar nog een verdwaalde Caddy.
  Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2008 @ 04:51:39 #90
J'adore hardcore
pi_60567678
quote:

'Mijn' Connectje gaat als een speer
pi_60567881
Als het goed is dacht ik vandaag een pakket te krijgen maar op de trach and trace staat nu dit:

Zending opgehaald en in sorteerproces 04-08-2008 Someren , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2008 Arnhem , sorteren aangetekenden

En als ik dan opzoek wat het onderste betekend kom ik hierop uit

Zending gesorteerd in sorteercentrum
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.

Dus ik krijg mijn pakketje morgen pas ?

edit:
Laat maar.... Er stond gisteren morgen, dat is dus vandaag, ach het is nog vroeg laten we maar zeggen
Nu staat er trouwens dit

Zending opgehaald en in sorteerproces 04-08-2008 Someren , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2008 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending zit in afleverroute 05-08-2008 Velddriel , pakkettendistributie

Het laatste betekend dit:
Zending zit in afleverroute
De zending zit in het TNT Post distributienetwerk. Na routeplanning zal de zending in een afleverrit worden meegenomen door de chauffeur.

Iemand enig idee hoelaat ik tnt kan verwachten?, het pakketje is aangetekend en verzekerd verzonden.

Klopt het trouwens dat normale pakketjes en aangetekende paketjes door andere bedrijven worden bezorgt?

[ Bericht 19% gewijzigd door Flepke op 05-08-2008 07:37:26 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:48:06 #92
J'adore hardcore
pi_60569240
Zijn subcontractors die voor de TNT rijden, dus een echt ander bedrijf? Ja en nee

En hoe laat is afhankelijk van z'n route, en hoe druk ie het heeft
pi_60579241
TVP

Ben ook postbode
Noot noot.
pi_60580701
quote:

Caddys zijn de snelste auto's die we op dit moment in het wagenpark hebben volgens mij .

Niet dat het allemaal zoveel uitmaakt, de routes die ik rijd mag je nergens harder dan 70 en dat maar een paar honderd meter .

Even pittig wegrijden bij het stoplicht zit er ook niet in met die verdomde boordcomputers die alles registreren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:56:23 #95
Maffe Fries
pi_60584354
Daarom heb ik ook het liefst een caddy mee, want die trekt vele malen harder op dan een Kangoo die ik nu even meeheb En met die caddy kun je zonder dat het geregistreerd wordt toch nog vrij hard optrekken
pi_60588271
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom heb ik ook het liefst een caddy mee, want die trekt vele malen harder op dan een Kangoo die ik nu even meeheb En met die caddy kun je zonder dat het geregistreerd wordt toch nog vrij hard optrekken
Ben ik even blij dat ik al een tijdje op nr 1 sta in de BOCO Lijst van mijn Team
pi_60593856
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
TVP

Ben ook postbode
waar in twente?
I pwn u!
pi_60599410
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Die Kangoo's rijden ook gewoon kut. Misselijke auto's vind ik het.
pi_60601624
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef weasel85 het volgende:

[..]

waar in twente?
Hengelo
Noot noot.
pi_60601645
Wat een warm weer vandaag weer.

En ook niemand die even vragen, wil je wat drinken?
En die kutkoters weer met hun elastiekjes.

Maar op het kantoor is het gezellig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')