Ik ook. Kreeg daar bovendien de reservefiets mee, waar meteen bij het eerste adres de standaard onderuit viel. Er zat ook nog redelijk wat tijdsdruk achter, want ik moest na afloop van de bestelling nog in het Business Point staan daar. Ik heb wel eens leukere werkdagen gehadquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef martinnutjuh het volgende:
Ik heb in tijden van mindere post ook op 2 vestigingen hier in de regio gewerkt, waar ik geen enkele straat kende, en daar ging het net zo... plattegrondje mee en succes!
De chauffeurswijk die ik heb, heb ik ook uit moeten zoeken, want het meeste van die wijk had ik drie jaar geleden voor het laatst gedaan en opleiding achtten ze niet noodzakelijk en gelukkig kende ik bijna iedereen nog die in die wijk woont, dus voor mij viel het gelukkig meequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook de meeste wijken gewoon zelf uit mogen zoeken. Plattegrondje mee en lopen maar.
Alleen de chauffeurswijken hier wordt opleiding voor gegeven, omdat die niet in blokjes rond te lopen zijn en je daar alle bussen maar moet weten te vinden.
Tuurlijk leer je het vanzelf. Het is ook geen eis als ik een onbekende wijk krijg. Het lijkt me gewoon wel handig, meer niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Precies, je bent er even mee bezig, maar je leert het wel door jezelf.
Is chauefferswijk bezorgen met een busje?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De chauffeurswijk die ik heb, heb ik ook uit moeten zoeken, want het meeste van die wijk had ik drie jaar geleden voor het laatst gedaan en opleiding achtten ze niet noodzakelijk en gelukkig kende ik bijna iedereen nog die in die wijk woont, dus voor mij viel het gelukkig mee
Volkswagen Caddy's, verlengde Sprinters etc etc.quote:[b]Op maandag 4 augustus 2008 12:33
Meestal bestel je met een renault kangoo of iets dergelijks.
Je hebt verschillende chauffeurswerkzaamheden. Je hebt bij ons kantoor chauffeurs die post bezorgen in de buitengebieden (boerendorpen) en industriegebieden. Daarnaast brengen ze post naar brengklanten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:55 schreef Choller het volgende:
[..]
Is chauefferswijk bezorgen met een busje?
Dat wil ik namelijk doen maar ik kan er geen informatie over vinden. Is dat vergelijkbaar met normaal postberzorgen of zijn er nog extra taken?
Verdient het redelijk en wat zijn je werktijden?
Ik zoek iets voor ongeveer 20 uur per week, wil het liefst 3 of 4 dagen wat doen.
Hier stuk of 5 caddy's, 5 kangoo's, 1 transit connect, paar fiat diablo's, 1 transporter en 1 mercedes busje met laadklep bediening ( die maximaal 120 haalt en optrekt als een slak die door stroop probeert te zwemmen ). Voorheen hadden we veel meer busjes, maar tegenwoordig kunnen de meeste breng en haalritten wel in caddy's of kangoo's.........quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef Kaos het volgende:
2 maal Ford Transit hier (caddy is er gelukkig uitgedonderd)
Ik vraag mij vooral af hoeveel schouderklachten dit systeem gaat opleveren. Nu moet je regelmatig opstaan om je post te pakken/weg te zetten. Dan heeft je schouder even rust. Overbelasting is nu al een probleem bij velen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:38 schreef Samcali het volgende:
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Heb jij (of andere collega's) daar al ervaring mee? Ik ben vooral benieuwd of, en hoeveel banen dat grapje gaat kosten. Dit omdat ik op onze vestiging de volletijdwerker ben die als laatste in dienst getreden is. Hoewel dat inmiddels ook al 13 jaar geleden is, al vrij lang dus.
Idem hier, Mercedes Sprinter... naja sprinten kunnen ze wel redelijk. Trekt altijd wel lekker vlot op. Hier hebben we zowiezo 4 Mercedes sprinter busjes. En stuk of 10 van die Kangoo`s en nog paar Ford Transit autootjes. En hier en daar nog een verdwaalde Caddy.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Paran0id het volgende:
Die transit connects zijn echt teringslow, lijken wel tractors![]()
Jammer genoeg hebben we maar 1 caddy op mijn vestiging, die is vrij vlug. Zelf rijd ik meestal in de mercedes sprinter.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Paran0id het volgende:
Die transit connects zijn echt teringslow, lijken wel tractors![]()
Caddys zijn de snelste auto's die we op dit moment in het wagenpark hebben volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Paran0id het volgende:
Die transit connects zijn echt teringslow, lijken wel tractors![]()
Jammer genoeg hebben we maar 1 caddy op mijn vestiging, die is vrij vlug. Zelf rijd ik meestal in de mercedes sprinter.
Ben ik even blij dat ik al een tijdje op nr 1 sta in de BOCO Lijst van mijn Teamquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom heb ik ook het liefst een caddy mee, want die trekt vele malen harder op dan een Kangoo die ik nu even meehebEn met die caddy kun je zonder dat het geregistreerd wordt toch nog vrij hard optrekken
Die Kangoo's rijden ook gewoon kut. Misselijke auto's vind ik het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom heb ik ook het liefst een caddy mee, want die trekt vele malen harder op dan een Kangoo die ik nu even meehebEn met die caddy kun je zonder dat het geregistreerd wordt toch nog vrij hard optrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |