abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61019873
Hmm, ik vond het wel meevallen vandaag, wel HAH maar verder niet echt veel post. Gisteren veel meer; TV gidsen en tijdschriften, o.a. de Linda En vandaag gewoon weer vrijwel droog gebleven ondanks de regenachtige weersvoorspellingen
pi_61020037
Werkt de kledingbestelsite alweer bij iemand trouwens?
pi_61020187
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Ohrpolster. het volgende:
Hmm, ik vond het wel meevallen vandaag, wel HAH maar verder niet echt veel post. Gisteren veel meer; TV gidsen en tijdschriften, o.a. de Linda En vandaag gewoon weer vrijwel droog gebleven ondanks de regenachtige weersvoorspellingen

Welke HAH had je vandaag?
pi_61020435
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke HAH had je vandaag?
Van de NHA. En voor morgen zag ik bij sommige teams stapeltjes HAH van klein formaat (A6 ofzo) liggen, bij mijn team (nog) niet trouwens
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 augustus 2008 @ 21:33:31 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61021029
Een redelijk deel van de kampioenen zat er hier vandaag bij, net als een mailing voor bedrijven, waardoor 1 chauffeur al klaagde dat hij ipv de normale 2 kratten voor een industrieterrein er nu 5 had
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:58:18 #281
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_61021904
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Een redelijk deel van de kampioenen zat er hier vandaag bij, net als een mailing voor bedrijven, waardoor 1 chauffeur al klaagde dat hij ipv de normale 2 kratten voor een industrieterrein er nu 5 had
Best wat volume vandaag inderdaad, zaten hier ook wat van die tijdschriftenbundels bij (meerdere bladen in plastic geseald). En met een bejaardenflat in je wijk....
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_61041411
Bejaardenflats...Alsof je graan in een kippenhok gooit

Vandaag was er echt superweinig post.
pi_61042622
hebben jullie dit topic al gezien: Buren en mijn TNT pakettjes in ontvangst nemen. misschien hebben jullie nog een tip als insiders?
pi_61043329
Ik snap er echt geen zak van. Ik heb de afgelopen 3 weken gewerkt. Twee weken van 6 dagen en één week van 5 dagen, maar mijn salaris is ¤30 meer dan normaal, terwijl ik de afgelopen weken echt véél meer uren heb gemaakt. Het is gewoon salaris Augustus, maar het is zo'n ¤300 te weinig, volgens mijn berekeningen.. Iemand soortgelijke ervaringen?
Dit, dus.
pi_61043662
@ Buitendam, kijk eens naar het 'tijdvak' dat op je loonstrookje staat. Dat loopt volgens mij tot 3 augustus. Alles wat je daarna extra hebt gewerkt, zit nog niet bij het salaris van gisteren in. Dat krijg je in september. Wat je gisteren hebt gekregen zijn je contracturen plus de extra uren die je in het zgn. emo-nogwat tijdvak van volgens mij 29-06 tot 03-08 gewerkt hebt. Volgende maand kan je dus die extra gewerkte uren van afgelopen maand erbij verwachten

Vandaag was hier trouwens superdruk...pas om kwart voor twaalf alles voorbereid terwijl dat normaal 10 uur / half 11 is. Kampioen zat erbij, en o.a. de VI seizoengids en Intermediair...dat waren zware bundels vandaag. Gelukkig wel weer droog gebleven
pi_61043789
Ik flipte ook in het begin toen ik heel veel extra had gewerkt en ik het niet kreeg bij mn loon

Maar idd... Maandje later stond het er op
Noot noot.
pi_61043899
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik flipte ook in het begin toen ik heel veel extra had gewerkt en ik het niet kreeg bij mn loon

Maar idd... Maandje later stond het er op
Hier ook extra uren gemaakt, alleen uitbetalen ho maar. Morgen eens verhaal halen anders ga ik gewoon niet werken. Teringbende daar
pi_61045090
Waar kan ik vinden wat het kost om pakketjes te verzorgen ik zoek met rot maar kom elke keer bij dat alyce ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61046524
Ik heb het nagekeken en het komt er idd volgende maand bij.
thanks, Ohrpolster.
Dit, dus.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:33:40 #290
Maffe Fries
pi_61049171
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
Vandaag was hier trouwens superdruk...pas om kwart voor twaalf alles voorbereid terwijl dat normaal 10 uur / half 11 is. Kampioen zat erbij, en o.a. de VI seizoengids en Intermediair...dat waren zware bundels vandaag. Gelukkig wel weer droog gebleven
Veel van dat spul hadden wij gister al gehad. Ik verwacht morgen bij ons nog een hele zooi kampioenen. Morgen moet ik wegens ziekte van een collega eerst een wijk zetten en later mijn normale wijkje wegbrengen. Kan ik weer niet uitslapen op zaterdag
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:24:35 #291
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_61050568
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Komt een nieuwe zdw binnen dan is nu de procedure bijv. als volgt: Je loopt 2x met iemand mee die je wegwijs maakt. Vervolgens krijg je een vaste wijk. Die haal je op bij een depot, en daarna ga je lopen. Op de vestiging kom je niet. Je contract is 3 uur per week, van 11.00 tot 14.00. En in de praktijk moet je ook nog geregeld een half uur of langer wachten omdat je wijk er niet op de afgesproken tijd ligt. Het depot is een stoffige garage zonder verwarming, water, licht of toilet. Moet je toch een sanitaire stop maken dan is het te hopen dat je vlakbij je wijk woont, anders moet je in de struiken poepen en je reet afvegen met kennisgevingen. Het is een beetje arremoeiig tegenwoordig, dus ik vind het moeilijk om TNT nog bij vrienden aan te prijzen als werkgever. En TNT merkt het zelf ook. Het kost grote moeite om nieuwe mensen te werven. Het komt ook vreemd over als je enerzijds roept dat er 1000-en mensen uitmoeten en anderzijds adverteert dat je dringend nieuwe collega´s nodig hebt.
Zo he, dat klinkt echt als pure uitbuiting. Gezelligheid is zo ver te zoeken. Bij ons was het volgens mij zo dat je als zdw 2 of 3x een opleiding krijgt, zowel met voorbereiden als wegbrengen. Wanneer je er een tijdje werkt krijg je niet een opleiding voor elke nieuwe wijk die je gaat leren, een plattegrond biedt immers al een behoorlijke uitkomst. Ik denk dat bij ons op de vestiging 1/4 van de krachten uit postbestellers bestaat en dat is op de plaats die het verst van ons kantoor is maar wel binnen ons gebied valt. (niet binnen onze gemeente trouwens)
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt kleine en grote kantoren
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Klein stadje waar jij loopt trouwens, het dorp waar ik loop heeft 26.000 inwoners!
Mijn gemeente heeft volgens wikipedia 28.000 inwoners, daarbij bezorgen we ook nog de post voor 2 naburige gemeenten. Ik heb zo het gevoel dat jij in de randstad werkt, daar is de algemene mentaliteit toch anders dan in het noorden. Ik ben benieuwd naar je reactie
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Kadooosh het volgende:
ZIjn er hier anders nog mensen die in Amsterdam zaterdagbezorger zijn en een telefoonnummer van dat kantoor/sorteercentrum hebben?
Ik ben daar niet bekend maar ik kan je zo wel zeggen dat je die niet gaat krijgen. Wanneer dat nummer publiekelijk bekend wordt krijgen ze op die vestiging een hoop problemen (lees: zeikklanten die direct het kantoor bellen ipv het algemene nummer )
Ik kan je 2 dingen aanraden:
1) Zorg dat je achter een naam van een manager komt en schrijf een brief naar deze persoon, vervolgens ga je 2 of 3 dagen later heen en laat je je gezicht zien en maak je een praatje.
2) Blijf gezellig binnen en dicht bij je internet, misschien heb je hier meer succes:
http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/

Een ex-collega vroeg me laatst nog of ik de post mis, eigenlijk wel...misschien maar eens kijken of ik in de kerst nog nuttig kan zijn, een extra zakcentje is nooit verkeerd
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:25:58 #292
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_61050611
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gelukkig was het wederom mooi weer (wel stevige wind) en is vandaag onze vorstelijke beloning uitbetaald
Bedoel je dat extra geld nav de staking en nieuw akkoord? Zou ik daar nog wat van krijgen denk je? Ik ben vanaf eind Mei bij de post weg
pi_61055155
Ik vond m'n salaris ook al wat karig, maar dat halen ze volgende maand dus hopelijk in.
pi_61056031
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vond m'n salaris ook al wat karig, maar dat halen ze volgende maand dus hopelijk in.
Ja, alles wat je extra gewerkt hebt bovenop je contract (zaterdagmedewerker = 3 uur per week), krijg je bij het volgende salaris erbij geschreven. Dus alles wat je in de periode augustus gewerkt hebt (of i.i.g. die periode wat het loonstrookje aangeeft), komt erbij bij het loon van september.

En nu pitten, want morgen weer lekker vroeg beginnen
pi_61056545
De groene PTT-brievenbus gaat eruit

Dat vind ik toch nog altijd de meest prettige brievenbus om in te bezorgen.

Oke, die brabantiadingen die ze er nu voor in de plaats gaan verkopen doen er niet veel aan onder... maar toch...

De mal is versleten Heel Nederland staat vol met die dingen! Dan maak een nieuwe mal, kun je weer 34 jaar vooruit. Die bus stamt uit 1974... waarom iets wat gewoon goed is vervangen?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:24:32 #296
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_61059281
quote:
waarom iets wat gewoon goed is vervangen?
Die vraag stel ik mezelf regelmatig als ze weer eens met een nieuw 'briljant' idee komen
pi_61066470
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef e-wok het volgende:

[..]

Bedoel je dat extra geld nav de staking en nieuw akkoord? Zou ik daar nog wat van krijgen denk je? Ik ben vanaf eind Mei bij de post weg
Nee, dat geld krijgen we pas in september, met terugwerkende kracht. En in antwoord op je vorige vraag, ik werk inderdaad in de randstad.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_61066656
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:06 schreef martinnutjuh het volgende:
De groene PTT-brievenbus gaat eruit

Dat vind ik toch nog altijd de meest prettige brievenbus om in te bezorgen.

Oke, die brabantiadingen die ze er nu voor in de plaats gaan verkopen doen er niet veel aan onder... maar toch...

De mal is versleten Heel Nederland staat vol met die dingen! Dan maak een nieuwe mal, kun je weer 34 jaar vooruit. Die bus stamt uit 1974... waarom iets wat gewoon goed is vervangen?
Die Brabantiadingen deugen niet. Er zijn wettelijke eisen waaraan de afmetingen van een bus moeten voldoen. De ruimte achter een brievenbus moet nml minstens 15 cm hoog en 38 cm diep zijn. Omdat bij die Brabantiakrengen de klep aan de voorkant zit ipv aan de bovenkant zijn deze bussen feitelijk 38 cm hoog en 15 cm diep, dus precies omgekeerd. Sta je daar met je bol.com pakje, raakt het na 15 cm al de achterkant van de bus. En dan gaan wij zelf die ondeugdelijke dingen verkopen??
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:37:26 #299
Maffe Fries
pi_61071735
Die groene dingen zijn perfect. Heb ook al zo'n nieuwe bus op mijn route zitten. Onhandig ding zeg.

Was een apart dagje voor mij vandaag. Eerst een wijkje zetten en pas 2 uren later kon ik een ander wijkje gaan lopen

Kwam toevallig zo uit vandaag.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:31:45 #300
Maffe Fries
pi_61074536
Volgende week staat in het teken van HAH. Donderdag is de klapper van de week, want dan valt de veronicagids bij alle huishoudens én bedrijven op de mat

Werk aan de winkel dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')