quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Ohrpolster. het volgende:
Hmm, ik vond het wel meevallen vandaag, wel HAH maar verder niet echt veel post. Gisteren veel meer; TV gidsen en tijdschriften, o.a. de LindaEn vandaag gewoon weer vrijwel droog gebleven ondanks de regenachtige weersvoorspellingen
Van de NHA. En voor morgen zag ik bij sommige teams stapeltjes HAH van klein formaat (A6 ofzo) liggen, bij mijn team (nog) niet trouwensquote:
Best wat volume vandaag inderdaad, zaten hier ook wat van die tijdschriftenbundels bij (meerdere bladen in plastic geseald). En met een bejaardenflat in je wijk....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Een redelijk deel van de kampioenen zat er hier vandaag bij, net als een mailing voor bedrijven, waardoor 1 chauffeur al klaagde dat hij ipv de normale 2 kratten voor een industrieterrein er nu 5 had
Hier ook extra uren gemaakt, alleen uitbetalen ho maar. Morgen eens verhaal halen anders ga ik gewoon niet werken. Teringbende daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik flipte ook in het begin toen ik heel veel extra had gewerkt en ik het niet kreeg bij mn loon
Maar idd... Maandje later stond het er op
Veel van dat spul hadden wij gister al gehad. Ik verwacht morgen bij ons nog een hele zooi kampioenen. Morgen moet ik wegens ziekte van een collega eerst een wijk zetten en later mijn normale wijkje wegbrengen. Kan ik weer niet uitslapen op zaterdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
Vandaag was hier trouwens superdruk...pas om kwart voor twaalf alles voorbereid terwijl dat normaal 10 uur / half 11 is. Kampioen zat erbij, en o.a. de VI seizoengids en Intermediair...dat waren zware bundels vandaag. Gelukkig wel weer droog gebleven
Zo he, dat klinkt echt als pure uitbuiting. Gezelligheid is zo ver te zoeken. Bij ons was het volgens mij zo dat je als zdw 2 of 3x een opleiding krijgt, zowel met voorbereiden als wegbrengen. Wanneer je er een tijdje werkt krijg je niet een opleiding voor elke nieuwe wijk die je gaat leren, een plattegrond biedt immers al een behoorlijke uitkomst. Ik denk dat bij ons op de vestiging 1/4 van de krachten uit postbestellers bestaat en dat is op de plaats die het verst van ons kantoor is maar wel binnen ons gebied valt. (niet binnen onze gemeente trouwens)quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Komt een nieuwe zdw binnen dan is nu de procedure bijv. als volgt: Je loopt 2x met iemand mee die je wegwijs maakt. Vervolgens krijg je een vaste wijk. Die haal je op bij een depot, en daarna ga je lopen. Op de vestiging kom je niet. Je contract is 3 uur per week, van 11.00 tot 14.00. En in de praktijk moet je ook nog geregeld een half uur of langer wachten omdat je wijk er niet op de afgesproken tijd ligt. Het depot is een stoffige garage zonder verwarming, water, licht of toilet. Moet je toch een sanitaire stop maken dan is het te hopen dat je vlakbij je wijk woont, anders moet je in de struiken poepen en je reet afvegen met kennisgevingen. Het is een beetje arremoeiig tegenwoordig, dus ik vind het moeilijk om TNT nog bij vrienden aan te prijzen als werkgever. En TNT merkt het zelf ook. Het kost grote moeite om nieuwe mensen te werven. Het komt ook vreemd over als je enerzijds roept dat er 1000-en mensen uitmoeten en anderzijds adverteert dat je dringend nieuwe collega´s nodig hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt kleine en grote kantoren
Mijn gemeente heeft volgens wikipedia 28.000 inwoners, daarbij bezorgen we ook nog de post voor 2 naburige gemeenten. Ik heb zo het gevoel dat jij in de randstad werkt, daar is de algemene mentaliteit toch anders dan in het noorden. Ik ben benieuwd naar je reactiequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Klein stadje waar jij loopt trouwens, het dorp waar ik loop heeft 26.000 inwoners!
Ik ben daar niet bekend maar ik kan je zo wel zeggen dat je die niet gaat krijgen. Wanneer dat nummer publiekelijk bekend wordt krijgen ze op die vestiging een hoop problemen (lees: zeikklanten die direct het kantoor bellen ipv het algemene nummer )quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Kadooosh het volgende:
ZIjn er hier anders nog mensen die in Amsterdam zaterdagbezorger zijn en een telefoonnummer van dat kantoor/sorteercentrum hebben?
Bedoel je dat extra geld nav de staking en nieuw akkoord? Zou ik daar nog wat van krijgen denk je? Ik ben vanaf eind Mei bij de post wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gelukkig was het wederom mooi weer (wel stevige wind) en is vandaag onze vorstelijke beloning uitbetaald
![]()
![]()
![]()
Ja, alles wat je extra gewerkt hebt bovenop je contract (zaterdagmedewerker = 3 uur per week), krijg je bij het volgende salaris erbij geschreven. Dus alles wat je in de periode augustus gewerkt hebt (of i.i.g. die periode wat het loonstrookje aangeeft), komt erbij bij het loon van september.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vond m'n salaris ook al wat karig, maar dat halen ze volgende maand dus hopelijk in.
Die vraag stel ik mezelf regelmatig als ze weer eens met een nieuw 'briljant' idee komenquote:waarom iets wat gewoon goed is vervangen?
Nee, dat geld krijgen we pas in september, met terugwerkende kracht. En in antwoord op je vorige vraag, ik werk inderdaad in de randstad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef e-wok het volgende:
[..]
Bedoel je dat extra geld nav de staking en nieuw akkoord? Zou ik daar nog wat van krijgen denk je? Ik ben vanaf eind Mei bij de post weg
Die Brabantiadingen deugen niet. Er zijn wettelijke eisen waaraan de afmetingen van een bus moeten voldoen. De ruimte achter een brievenbus moet nml minstens 15 cm hoog en 38 cm diep zijn. Omdat bij die Brabantiakrengen de klep aan de voorkant zit ipv aan de bovenkant zijn deze bussen feitelijk 38 cm hoog en 15 cm diep, dus precies omgekeerd. Sta je daar met je bol.com pakje, raakt het na 15 cm al de achterkant van de bus. En dan gaan wij zelf die ondeugdelijke dingen verkopen??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:06 schreef martinnutjuh het volgende:
De groene PTT-brievenbus gaat eruit
Dat vind ik toch nog altijd de meest prettige brievenbus om in te bezorgen.
Oke, die brabantiadingen die ze er nu voor in de plaats gaan verkopen doen er niet veel aan onder... maar toch...
De mal is versletenHeel Nederland staat vol met die dingen! Dan maak een nieuwe mal, kun je weer 34 jaar vooruit. Die bus stamt uit 1974... waarom iets wat gewoon goed is vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |