Maar is het mogelijk om als consument zijnde voordelig een PAKKETpostbus te nemen? Want het enige wat ik zie is dat je alleen als je een ebdrijf hebt een postbus aanvragen, en dat deze alleen voor brieven is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:52 schreef Cothen het volgende:
Het beste wat je kan doen is een postbus nemen.
TNT ziet "bezorgen bij de buren" als een service. Er is dan ook nergens een mogelijk om aan te geven dat je niet wil dat je pakketten bij de buren terecht komt. En aangezien bezorgers betaald worden per hoeveelheid die ze kunnen afleveren willen ze zo snel mogelijk weer verder, pakketten bij het postkantoor afgeven kost ze dan weer extra tijd, dus gaat het naar de buren.
Misschien dat er ooit een tijd komt dat ze het gaan snappen bij TNT, maar voor alsnog is een postbus de enige 100% betrouwbare oplossing.
Als je bij een webshop besteld, is er bij een enkele maar een optie waarbij ze de TNT sticker 'niet bij buren bezorgen hebben ' en ze hem kunnen er op plakken, alleen internationaal is dit niet mogelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:52 schreef Cothen het volgende:
Het beste wat je kan doen is een postbus nemen.
TNT ziet "bezorgen bij de buren" als een service. Er is dan ook nergens een mogelijk om aan te geven dat je niet wil dat je pakketten bij de buren terecht komt. En aangezien bezorgers betaald worden per hoeveelheid die ze kunnen afleveren willen ze zo snel mogelijk weer verder, pakketten bij het postkantoor afgeven kost ze dan weer extra tijd, dus gaat het naar de buren.
Misschien dat er ooit een tijd komt dat ze het gaan snappen bij TNT, maar voor alsnog is een postbus de enige 100% betrouwbare oplossing.
Vragen of de verzender het er gewoon op kan schrijven?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:02 schreef F04 het volgende:
[..]
Als je bij een webshop besteld, is er bij een enkele maar een optie waarbij ze de TNT sticker 'niet bij buren bezorgen hebben ' en ze hem kunnen er op plakken, alleen internationaal is dit niet mogelijk.
Het nadeel is dat dit nergens wordt geregistreerd bij het verzenden, dus zo'n pakket kan dan alsnog bij de buren terecht komen als de bezorger geen zin heeft om het netjes naar het postkantoor te brengen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:02 schreef F04 het volgende:
Als je bij een webshop besteld, is er bij een enkele maar een optie waarbij ze de TNT sticker 'niet bij buren bezorgen hebben ' en ze hem kunnen er op plakken, alleen internationaal is dit niet mogelijk.
Geen zin om onze buurvrouw met haar grote bek tegen het hoofd te stoten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:09 schreef erikkll het volgende:
Gewoon op je eigen deur een grote sticker "PAKKETJES NIET BIJ BUREN BEZORGEN" met daaronder de tekst "ik haal liever af bij het postkantoor" doet de truc. Hier iig.
Precies. Daarom doe ik het ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:35 schreef tong_poh het volgende:
Bij mij bellen ze geregeld aan om pakketjes voor de buren af te leveren. ik weiger altijd op basis, dat ik de verantwoordelijkheid niet wil nemen. Want TNT is natuurlijk wel zo slim om de schuld op jou af te schuiven als er iets achteraf kapot blijkt te zijn.
Dattum. En je moet een hitrate van 94% halen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
En waarom TNT dat doet is omdat ze per afgeleverde adres verdienen, althans de ingehuurde bezorgers. En een pakket mee terug meenemen betekent dus minder verdienen dus dan bij de buren afleveren
TNT is kloteen
Niet veilig, dan zou iedereen het er ook zo uit kunnen halen, tenzij je een heeele grote in de deur hebt maar dan zou iedereen kunnen inbrekenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:28 schreef GizartFRL het volgende:
Niet de mogelijkheid om een grote brievenbus bij je deur te plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |