abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60687667
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Conflict het volgende:
Die lieve poes is in een paar dagen zo anders geworden.

Jep, ik schrok serieus even dat je ging zeggen dat je gordijnen en bank aan flarden getrokken waren....
quote:
Van een zielig hoopje dat een jaar lang buiten bang en hopeloos heeft zitten wachten op een thuis, naar een fantastisch lief, lui beestje dat echt zichtbaar geniet van zijn nieuwe leventje.

En wij noemen 'm gewoon poes trouwens
Super dat het zo goed gaat. .

He en geen updates m.b.t. die buurvrouw?
Hoop nl. niet dat het zo'n mens is die het dan weer niet kan hebben dat jullie nu "haar" kat hebben en rottigheid gaat veroorzaken.
pi_60688071
quote:

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60688828
Als dat mens erachter komt, dan komt ze echt wel verhaal halen.
Maar goed, dat is het risico dat je loopt als je een kat in je huis laat die van iemand anders is, zonder overleg.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60688880
Voorlopig is ze al sinds poezelewoes hier zit nog niet thuis geweest.

Hij wil trouwens geen water uit een bakje, maar drinkt uit de wc, met z'n achterpoten op de rand en z'n voorpootjes schuin in de pot!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60688900
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Als dat mens erachter komt, dan komt ze echt wel verhaal halen.
Maar goed, dat is het risico dat je loopt als je een kat in je huis laat die van iemand anders is, zonder overleg.
Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.
pi_60688973
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:

Hij wil trouwens geen water uit een bakje, maar drinkt uit de wc, met z'n achterpoten op de rand en z'n voorpootjes schuin in de pot!
Awww... .
Waarschijnlijk is ze dat nog gewend ook. .

Wel foto's blijven posten he? .
pi_60688974
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:

Die komt vanzelf thuis.
En er stond ergens geschreven dat meerdere last hebben van haar (asociaal gedrag), zou ik maar op rekenen dat als ze er achter komt dat ze verhaal komt halen. En waarschijnlijk ook de kat. (zou dat heel naar vinden, maar ja...)

Ik hoop natuurlijk dat dat mens zo asociaal is dat ze denkt, mooi ben ik van die kutkat af...
Want de poes verdient dit plekje!
pi_60689118
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:42 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die komt vanzelf thuis.
En er stond ergens geschreven dat meerdere last hebben van haar (asociaal gedrag), zou ik maar op rekenen dat als ze er achter komt dat ze verhaal komt halen. En waarschijnlijk ook de kat. (zou dat heel naar vinden, maar ja...)

Ik hoop natuurlijk dat dat mens zo asociaal is dat ze denkt, mooi ben ik van die kutkat af...
Want de poes verdient dit plekje!
Ben er ook bang voor. Dat het zo'n mens is die het niet om de kat gaat maar dan voor zichzelf ineens wel principes kent.
Hou Poes voorlopig maar lekker binnen, het is toch geen fijn weer om buiten te sjouwen.

Vroeger hebben wij een verwilderde kat tam gemaakt. Na o.a. koude winters buiten te hebben doorgebracht wilde Tim bij ons nooit meer buiten. Als hij eens in de tuin gezet werd hield hij angstvallig de deur in de gaten opdat hij weer naar binnen kon. Hoop dat Poes ook niet meer zo naar buiten hangt. Zou wel zo makkelijk zijn. .
  Moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:19:21 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_60692472
Ik zou m inderdaad ook gewoon binnen houden. Hij lijkt niks te missen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60692778
quote:
Die lieve poes is in een paar dagen zo anders geworden.

Van een zielig hoopje dat een jaar lang buiten bang en hopeloos heeft zitten wachten op een thuis, naar een fantastisch lief, lui beestje dat echt zichtbaar geniet van zijn nieuwe leventje.
Ik zou hem gewoon binnen houden hoor.. veel veiliger.. met al die maloten die rondlopen tegenwoordig.
quote:
Is Betsie 21 niet leuk?
Er gaat niets boven Groningen
pi_60693618
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.
Ja, toch is het haar kat.
Wat stali al zei:
quote:
Dat het zo'n mens is die het niet om de kat gaat maar dan voor zichzelf ineens wel principes kent.
pi_60694009
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef Conflict het volgende:
Helaas werkt het voor de wet niet zo, in principe heb je de kat gestolen. Wat dat betreft had je het beter via de dierenambulance kunnen doen. Ik snap wel dat je dit doet hoor maar als ze moeilijk wil doen, heb je geen poot om op te staan.
pi_60694195
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Helaas werkt het voor de wet niet zo, in principe heb je de kat gestolen. Wat dat betreft had je het beter via de dierenambulance kunnen doen. Ik snap wel dat je dit doet hoor maar als ze moeilijk wil doen, heb je geen poot om op te staan.
Dat wijf heeft voor de wet dat arme beest verwaarloost.. dus ik denk niet dat 'de wet' dat beessie aan zo'n (@#$&*š)wijf teruggeeft..
Er gaat niets boven Groningen
pi_60694577
Je kunt niet bewijzen dat ze hem heeft verwaarloosd. Zij kan wel bewijzen dat conflict de kat heeft 'gestolen'.

Bovendien, ook als verwaarlozing is bewezen heb je niet ineens het recht het dier van een ander af te nemen. Dan moet je politie / dierenambu en dergelijke inschakelen, en via hen aan het dier komen. Volgens de wet dan.
pi_60699859
tegelijkertijd, hoe moet de buuf bewijzen dat het haar kat is?
als het beestje niet gechipt is of geregistreerd dan kan conflict toch gewoon daarmee aangeven dat hij een verwaarloosd dier heeft opgevangen? (toch ff checken bij de dierenarts, maar betwijfel sterk of zo'n aso mens geld over heeft gehad voor een chip)
netjes wat plaatjes in de buurt heeft rondgestrooid van 'kat gevonden' maar dat er niemand gereageerd heeft?
(ach, nooit gezien die affiches? zeker net gemist dan, nee ik heb ze niet meer inmiddels, allemaal op)

oftewel, het was gewoon een onbekende verwaarloosde los rondlopende kat en confilct heeft de buurt en daarmee de gemeente een gunst verleend door deze vrijwillig op te nemen zodat dierenambulance en asiel dat niet meer hoeven te doen.
niemand heeft gereageerd, geen affiches gezien dat er een kat vermist is, klaar.
(als je dan toch bij de dierenarts bent om hem even te checken op een chip, zet er gelijk een chip in op jullie naam)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:40:21 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60700382
ik zou idd ff checken of poes gechipt is... en gewoon ff door een dierenarts laten "keuren", is tie niet gechipt kun je dat altijd laten doen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:51:46 #217
92409 Twinky
Little star.
pi_60701677
pi_60701898
Wat goed, zeg!
Go hard or go home
pi_60711393
We kijken het voorlopig even aan zo. Poes is tevreden, wij hebben er geen last van.
Vanochtend toen ik de deur uit ging heeft Koepoes twee seconden over de galerij gelopen en glipte toen weer snel naar binnen toen ik aanstalten maakte om de deur dicht te gaan doen.
Eigenaresse is nog steeds niet thuis geweest.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:59:49 #220
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60712035
tvp en even voor de volledigheid, weet je nou al of het een mannetje is, of is het nog steeds niet duidelijk?

Op zich is het echt heel makkelijk om te zien nl Achteraanzicht:

*
oo = mannetje
I

*
I = vrouwtje

Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_60712082
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:59 schreef Poeke het volgende:
tvp en even voor de volledigheid, weet je nou al of het een mannetje is, of is het nog steeds niet duidelijk?

Op zich is het echt heel makkelijk om te zien nl Achteraanzicht:

*
oo = mannetje
I

*
I = vrouwtje

Er van uitgaande dat poes zijn balletjes nog heeft anders is het vaak toch wat moeilijker te zien dan op het plaatje hier boven.

Let anders goed op hem/haar als de grote schoonmaak op die plek begint, bij een mannetje komt dat dingetje dan wel eens naar buiten
pi_60712372
Ik zal toch even met poes/kater naar de DA gaan. Voor eventuele ziektes kat kan gezond lijken maar toch vlooien oid hebben. Met het uit de wc drinken zal ik ook opletten. Die van ons wil dat ook altijd maar ik neem aan dat jullie de wc ook schoonmaken met chloor en er een wc verfrissingsblok inhangt. Dit leek mij niet zo gezond voor Zorro dus van mij mag hij het niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:51:04 #223
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60713223
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ah, beter plaatje..
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:

Er van uitgaande dat poes zijn balletjes nog heeft anders is het vaak toch wat moeilijker te zien dan op het plaatje hier boven.

Let anders goed op hem/haar als de grote schoonmaak op die plek begint, bij een mannetje komt dat dingetje dan wel eens naar buiten
Bij de meeste katers die ik heb gehad zit er een duidelijke tekening rond de balletjes (vooral bij de cypiers en de rode katers) Ookal zjn ze gehopen kun je het nog duidelijk zien..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 augustus 2008 @ 20:35:02 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60714460
Klopt, ook als ze geholpen zijn zie je de vorm van de balletjes nog wel. Dat komt ook omdat ze de balletjes weghalen maar het omhulsel blijft zitten.

Ik denk trouwens dat Koe een kater is, aan de brede kop te zien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60715189
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef Rewimo het volgende:

Ik denk trouwens dat Koe een kater is, aan de brede kop te zien
Dan mot hij dus Stier heten. Of, meer correct: Os
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')