quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Conflict het volgende:
Die lieve poes is in een paar dagen zo anders geworden.
Super dat het zo goed gaat.quote:Van een zielig hoopje dat een jaar lang buiten bang en hopeloos heeft zitten wachten op een thuis, naar een fantastisch lief, lui beestje dat echt zichtbaar geniet van zijn nieuwe leventje.
En wij noemen 'm gewoon poes trouwens
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Conflict het volgende:
Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Als dat mens erachter komt, dan komt ze echt wel verhaal halen.
Maar goed, dat is het risico dat je loopt als je een kat in je huis laat die van iemand anders is, zonder overleg.
Awww...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:
Voorlopig is ze al sinds poezelewoes hier zit nog niet thuis geweest.
Hij wil trouwens geen water uit een bakje, maar drinkt uit de wc, met z'n achterpoten op de rand en z'n voorpootjes schuin in de pot!![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:
Voorlopig is ze al sinds poezelewoes hier zit nog niet thuis geweest.
Ben er ook bang voor. Dat het zo'n mens is die het niet om de kat gaat maar dan voor zichzelf ineens wel principes kent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die komt vanzelf thuis.
En er stond ergens geschreven dat meerdere last hebben van haar (asociaal gedrag), zou ik maar op rekenen dat als ze er achter komt dat ze verhaal komt halen. En waarschijnlijk ook de kat. (zou dat heel naar vinden, maar ja...)
Ik hoop natuurlijk dat dat mens zo asociaal is dat ze denkt, mooi ben ik van die kutkat af...
Want de poes verdient dit plekje!
Ik zou hem gewoon binnen houden hoor.. veel veiliger.. met al die maloten die rondlopen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Conflict het volgende:
Die lieve poes is in een paar dagen zo anders geworden.
Van een zielig hoopje dat een jaar lang buiten bang en hopeloos heeft zitten wachten op een thuis, naar een fantastisch lief, lui beestje dat echt zichtbaar geniet van zijn nieuwe leventje.
Is Betsie 21 niet leuk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Conflict het volgende:
Ja, toch is het haar kat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.
quote:Dat het zo'n mens is die het niet om de kat gaat maar dan voor zichzelf ineens wel principes kent.
Helaas werkt het voor de wet niet zo, in principe heb je de kat gestolen. Wat dat betreft had je het beter via de dierenambulance kunnen doen. Ik snap wel dat je dit doet hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef Conflict het volgende:
Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.
Dat wijf heeft voor de wet dat arme beest verwaarloost.. dus ik denk niet dat 'de wet' dat beessie aan zo'n (@#$&*š)wijf teruggeeft..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Helaas werkt het voor de wet niet zo, in principe heb je de kat gestolen. Wat dat betreft had je het beter via de dierenambulance kunnen doen. Ik snap wel dat je dit doet hoormaar als ze moeilijk wil doen, heb je geen poot om op te staan.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:59 schreef Poeke het volgende:
tvp en even voor de volledigheid, weet je nou al of het een mannetje is, of is het nog steeds niet duidelijk?
Op zich is het echt heel makkelijk om te zien nlAchteraanzicht:
*
oo = mannetje
I
*
I = vrouwtje
Ah, beter plaatje..quote:
Bij de meeste katers die ik heb gehad zit er een duidelijke tekening rond de balletjes (vooral bij de cypiers en de rode katers) Ookal zjn ze gehopen kun je het nog duidelijk zien..quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:
Er van uitgaande dat poes zijn balletjes nog heeftanders is het vaak toch wat moeilijker te zien dan op het plaatje hier boven.
Let anders goed op hem/haar als de grote schoonmaak op die plek begint, bij een mannetje komt dat dingetjedan wel eens naar buiten
Dan mot hij dus Stier heten. Of, meer correct: Osquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk trouwens dat Koe een kater is, aan de brede kop te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |