quote:[b]Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef
Ik wil weer lekker ballen in mijn vriendjes op het schoolplein!
gedsie een achterlader!!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vroegah had je nog tijd voor alles
Vroegah hadden dingen geen consequenties
Vroegah was alles beter!
Ik wil weer lekker ballen in mijn vriendjes op het schoolplein!
nee toen speelde je in het bos!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:34 schreef kraakvandaal het volgende:
Vroegah had ik ook geen kutcomputer.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Ballen MET je vriendjes maakt het niet erg veel beter heur!
ik was erbij!quote:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/B/ballenquote:Ballen
Neuken/vrijen/spelen
'Héé, hij wil met je ballen!' = 'Héé, hij wil met je neuken!'
Straatwoordenboek, sneuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/B/ballen
Dus had TS van de betekenis op de hoogte moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:48 schreef PusKut het volgende:
[..]
Straatwoordenboek, sneu
Straattaal is voor (nep)negers en mongolen.
De menselijke geest zit vol vreemde gedachtes en we blijven je steunen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef BigKahuna het volgende:
Neuken op het schoolplein met je vriendjes
spuit 11, hebben we al lang gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
HAHAHA TS zei 'ballen met vriendjes'. Kom, laten we een voor een posten dat hij homo is, HAHAHA!!1!!;d
tuurlijk ik ben een mongoloïde negerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus had TS van de betekenis op de hoogte moeten zijn.
Mij niet, u wel?quote:
het niveau is onnoemelijk hoog iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
HAHAHA TS zei 'ballen met vriendjes'. Kom, laten we een voor een posten dat hij homo is, HAHAHA!!1!!;d
zomg hij knipoogt ook steeds naar mij!!1!1!!1quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
gast je bent nog geen 2 maanden ouder dan mijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
Net alsof TS weet hoe het vroegah was. TS komt net uit de luiers
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast je bent nog geen 2 maanden ouder dan mij
Zo'n zwarte?? Toch wel de politie gebeldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik zag gisteren trouwens een neger, EEN ECHTE!
Eensch..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vroegah had je nog tijd voor alles
Vroegah hadden dingen geen consequenties
Vroegah was alles beter!
Ik wil weer lekker ballen met mijn vriendjes op het schoolplein!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:22 schreef PusKut het volgende:
Vroegah had je geen negers, toen had je knechtjes.
nee vroegah pakte je gewoon een breezah en tegewoordig playen nerds ze op het internet waardoor ze nog steeds maagd zijn op hun 30stequote:
Hier verderop loopt er altijd zo'n dikke die heel veel eet, word er ENG van!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik zag gisteren trouwens een neger, EEN ECHTE!
en jou username als Epschielukszquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef Epsilux het volgende:
Vroegah schreef je poepen met een lange OE...
en jou username als BarraCupraGayquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en jou username als Epschieluksz
Maisterleike dis jewaids!quote:
Mijn grap wat doe je!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef Epsilux het volgende:
Vroegah schreef je poepen met een lange OE...
kanker?? ban??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, goeie man.
WTF KOM JE HIER HATEN, KANKERJONG!?1/1/!??!?!;d;d
;d;
![]()
nee.. wel tegen de jouwusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen je oma zeggen als ze in het ziekenhuis lag? Onbeschofte rat.
owww ik voel me nu zooo owned en rot!!!!quote:
Het is helemaal niet zo moeilijk, maar voor jou heb ik toch ff de regeltjes opgezocht betreffende jou / jouw.quote:
spellingshoerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo moeilijk, maar voor jou heb ik toch ff de regeltjes opgezocht betreffende jou / jouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |