nee vroegah pakte je gewoon een breezah en tegewoordig playen nerds ze op het internet waardoor ze nog steeds maagd zijn op hun 30stequote:
Hier verderop loopt er altijd zo'n dikke die heel veel eet, word er ENG van!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik zag gisteren trouwens een neger, EEN ECHTE!
en jou username als Epschielukszquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef Epsilux het volgende:
Vroegah schreef je poepen met een lange OE...
en jou username als BarraCupraGayquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en jou username als Epschieluksz
Maisterleike dis jewaids!quote:
Mijn grap wat doe je!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef Epsilux het volgende:
Vroegah schreef je poepen met een lange OE...
kanker?? ban??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, goeie man.
WTF KOM JE HIER HATEN, KANKERJONG!?1/1/!??!?!;d;d
;d;
![]()
nee.. wel tegen de jouwusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen je oma zeggen als ze in het ziekenhuis lag? Onbeschofte rat.
owww ik voel me nu zooo owned en rot!!!!quote:
Het is helemaal niet zo moeilijk, maar voor jou heb ik toch ff de regeltjes opgezocht betreffende jou / jouw.quote:
spellingshoerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo moeilijk, maar voor jou heb ik toch ff de regeltjes opgezocht betreffende jou / jouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |