Whehe, ja Kerstin niet gelukkigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen met Kerstin, Sia zeurt
Foto's ga ik vanavond even doen, moet nog werken tot 21:00 daarna als ik niet gaar ben krijg je de bumps
Die zeurt minderquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, ja Kerstin niet gelukkig![]()
Is goedDoe rustig aan
En daar heb je meer meequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zeurt minder![]()
Maar goed, ik moet het haar nog vertellen dus ze zal wel gelukkig zijn gezien de mailtjes van afgelopen dagen.
Oh en ze vond zelf ook dat Sia zeurde
En nu op naar werk, nog twee uurtjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen welke Bart heb je het?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
Zeg Bart, zit jij nu ook constant te F5-en?
Iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef Californium het volgende:
biological membranesIntergrale eiwitten
Kalium pompen
Leren
quote:
Wat is daar toch elke keer te doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
alweer onderweg naar rotterdam..
Het zijn films natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah
Gaat dat niet vervelen, zo vaak naar de bios?
Ik steun je meningquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het lijkt me saai worden, maar ik kan het volledig mis hebben
Liever elke dag een filmpje thuis dan elke keer naar de biosquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever gewoon niet elke dag een film.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever elke dag een filmpje thuis dan elke keer naar de bios
Nou ja het zijn steeds weer nieuwe films. Nee dus..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat snap ik, je gaat niet elke keer naar dezelfdequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ja het zijn steeds weer nieuwe films. Nee dus..
True thatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ook, en er is zoveel leuks te doen in een grote stad lijkt me
Dat sowiesoquote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
voor mijn gevoel is elke zaterdag film kijken al redelijk veel
Zeker met dit weerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik pak liever een terras dan een film.
De hele tijd in het donker zitten![]()
Ik doe echt liever aan mensen kijken met bier in m'n hand dan de hele tijd stil zijn in zo'n bioscoopzaal.
Maar goed, ik praat dan ook graag.
'second thatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik pak liever een terras dan een film.
De hele tijd in het donker zitten![]()
Ik doe echt liever aan mensen kijken met bier in m'n hand dan de hele tijd stil zijn in zo'n bioscoopzaal.
Maar goed, ik praat dan ook graag.
Dat is niet vreemd hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker met dit weer
Maar ieder z'n hobby, ik kijk het hele jaar door Friends
dat hoor je mij dan ook zeker niet zeggenquote:
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat hoor je mij dan ook zeker niet zeggen
Films zijn leuk, met matequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:40 schreef Yesse het volgende:
een film kan mij juist heel hoef entertainen.. ik vind het juist vernieuwend om te zien wat ze nu weer hebben neergezet... en ik hou van verhalen en fantasieen...
quote:
hoeft nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |