Jepsquote:
Beste film die ik dit jaar heb gezien durk ik bijna te beweren.quote:
Ik weet niet wat er nog komt maar het zal moeilijk worden jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beste film die ik dit jaar heb gezien durk ik bijna te beweren.
Ik ook, samen met Die Fälscher, Sweeney Todd en Elizabeth: The Golden Agequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanted maar die komt pas uit op 11 september (In Belgie draait namelijk al)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:wij zitten met het kantoorpand naast de Gamma. En daar is een auto nu achteruit tegen een andere auto aangereden.. Dus de trekhaak zit nu in de andere auto. Die man van de “aangereden” auto zit nu klaar met een schadeformulier wachtend op de auto die zijn auto heeft aangereden.
En hierboven wachten we ook met smart
Woops.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:wij zitten met het kantoorpand naast de Gamma. En daar is een auto nu achteruit tegen een andere auto aangereden.. Dus de trekhaak zit nu in de andere auto. Die man van de “aangereden” auto zit nu klaar met een schadeformulier wachtend op de auto die zijn auto heeft aangereden.
En hierboven wachten we ook met smart
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zet eens een webcamstream ofzo op, kunnen we ook meegenieten
Houd je ook van je werk afquote:
Wantedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanted maar die komt pas uit op 11 september (In Belgie draait namelijk al)
Onee, evenaren doen ze hem zeker niet; TDK was vele malen beter, maar ik bedoelde meer dat direct daaronder die drie films kwamenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanted
Ja vast, leuke film, lekker wijf, veel actie niet meer niet minder. Heb hem op me pc staan nog niet gekeken, dus kan er geen gefundeerde mening over geven maar Kleine kans dat iemand in die film de acteerprestaties van Heath Ledger in Dark Knight gaat evenaren.
En Bart, om nou Sweeney Todd in dezelfde catagorie te stoppen als Dark Knight vind ik ook ver gaan, was een aardige film, zelfs als je niet van musicals houdt, maar echt goed durf ik hem niet te noemen. Over Elizabeth en Die Falsher zal ik dan maar helemaal niets zeggen.
Ja ik ben een filmsnob, bite me
Ook een vette film jaquote:
Ben ik gister al heen geweestquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Dark Knight draait ... Er draait niets
leren leren leren leren en lerenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe is het met u? Weer aan het leren?
Of tas aan het inpakken voor morgen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:42 schreef eer-ik het volgende:
Cali, over 31 uur en een kwartier ben ik bij je
Met mij gaat alles goedquote:
Keurigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goedLeren gaat ook wel aardig alleen moet ik zo weer aan de biologische membranen en heb geen zin
Hoe is het met u? Al zin an
quote:
Klopt.... Afstuderen is alles waar ik aan denk als het om het leren gaatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Keurig
Veel leren is neit leuk ,maar hey, je doet het uiteindelijk voor een goed doel!
Effe doorzetten
Hier goed ja, snelle dag gehad, vloog voorbij.
Superveel zin in vakantie, kan de uren aftellen bijna!
zeg dan watquote:
Hoi!quote:
Omdat het moetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ik altijd, moest vanmiddag ook al
quote:
8 nogquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt.... Afstuderen is alles waar ik aan denk als het om het leren gaat
Nog een paar uurtjes werken Erikje kan het
![]()
Mysteryland?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB!
Je raadt nooit waar ik naar toe ga
Nee Frequency in Salzburg met mijn Duitse aanhangquote:
Dat wisten we toch al?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee Frequency in Salzburg met mijn Duitse aanhang![]()
Ik heb definitief perskaarten in de pocketquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al?
Hoe staat het met Mysteryland?
Haha nicequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb definitief perskaarten in de pocket
Oh dat ga ik van de week even uitzoeken
Alleen met Kerstin, Sia zeurtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha niceGa je alleen met Kerstin of ook met Sia?
OkeuhHeb je trouwens de foto's van Melt! al uitgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |