Ja, met zo'n laissez-faire houding gaat het zeker allemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef princem het volgende:
maar goed we laten het hier maar bij bedankt allemaal voor de wijsheden en de toekomst zal het uitwijzen
Waarom? Omdat je niet de geruststellende antwoorden krijgt die je zoekt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef princem het volgende:
misschien moeten we topic sluiten
Nee. Kan niet. Kunnen alleen moderators en up en die sluiten een topic niet zo snel omdat de TS zich niet kan vinden in de antwoorden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef princem het volgende:
hoe sluitje topic of kan dat niet
En in dit geval gaat het traditionele wissen van de OP ook niet echt zoden aan de dijk zettenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Kan niet. Kunnen alleen moderators en up en die sluiten een topic niet zo snel omdat de TS zich niet kan vinden in de antwoorden.
Ik heb 't met je te doen. Zowel je konijn als je vriendin zijn je beu.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef princem het volgende:
maar ff serieus ik heb 3 a 4 dgn geleden volle etens bak gegeven maar hij eet niks meer heb ook komkommer geprobeerd maar ook niks en normaal werd ie helemaal wild als je met komkommer komt
Eerst gebruiken en dan eten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:01 schreef Vandaag... het volgende:
Biedt je vriendin de komkommer aan. Misschien wil ze die wel.
Een scheersessie kan op zich best geil en dus lustverhogend werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef princem het volgende:
ook kaalscheren en op het balkon
Recentelijk nog?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:03 schreef princem het volgende:
dat hebben we ook wel gedaan
Bekijk je die niet minimaal 1x per dag?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef princem het volgende:
mn vriendin haar vagina heb ik al tijden niet gezien dus niet echt recentelijk
Je kunt beter met die ijsblokjes haar klit tickelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef princem het volgende:
zeg copy cat weet jij of vrouwen het geil vinden als je plots ijsklontjes inbrengt???????
je wil ijsklontjes vaginaal bij je konijn inbrengen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:16 schreef princem het volgende:
ijsklontejes vaginaal inbrengen en dan komtr alles goed ze word dan botergeil daar heb ik nog nooit van gerhoord zal ik het anders eerst bij mn konijn proberen misschien gaat ie dan eten
Zucht, hoe oud was je ook alweer?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef princem het volgende:
zeg copy cat weet jij of vrouwen het geil vinden als je plots ijsklontjes inbrengt???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |